تست باتری گوشی ال جی Velvet نشان از یک گوشی عالی دارد

در این مطلب تست باتری گوشی ال جی Velvet که جدیدترین پرچم‌دار شرکت ال جی است را انجام می‌دهیم، تا ببینید آیا این گوشی از نظر عمر باتری ارزش خرید دارد یا خیر.

ما عمر باتری ال جی Velvet را در سه دسته مختلف آزمایش می‌کنیم: اول ، ما آن را در تست باتری مرور وب خود آزمایش می‌کنیم ، سپس ، ما آزمایش می‌کنیم که چه مدت میزان دوام باتری آن در طول پخش فیلم های YouTube است، و در آخر ، برای بازی و کارهای گرافیکی آن را تست خواهیم کرد.

تست باتری گوشی ال جی Velvet


تست باتری مرور وب  گوشی ال جی Velvet

تست باتری گوشی ال جی Velvet
ما ال جی Velvet را با سایر تلفن‌های موجود در محدوده قیمت 600 – 700 دلار مقایسه می‌کنیم ، و این محصول برای این کلاس خوب است. ال جیVelvet با امتیاز کمی بیش از 11 ساعت ، گلکسی اس 10 را از میدان به در می‌کند ، اما امتیاز آن از وان پلاس 8 کمتر است.

به خاطر داشته باشید که این هنوز نمره بسیار خوبی است ، به این معنی که اگر از تلفن خود به آرامی استفاده کنید ، می‌توانستید دوام باتری بسیار خوبی را بدست آورید.

تست باتری در زمان پخش ویدیو یوتیوب

تست باتری گوشی ال جی Velvet
با استفاده از پخش ویدیوی یوتیوب، ال جی Velvet حدود 8 ساعت و 35 دقیقه امتیاز عمر باتری گرفت. این یک امتیاز عالی است اما در رتبه اول قرار نمی‌گیرد.

آنچه ال جی Velvet به دست می‌آورد پشت سر گذاشتن آیفون 11 در این حالت است، اما آیفون ها وقتی صحبت از پخش ویدیوی یوتیوب می‌شود ، به صورت سنتی ضعیف هستند. ال جی Velvet از Galaxy S10 + کمی امتیاز کمتری دارد ، اما نکته جالب اینجاست که فاصله بین LG Velvet و OnePlus 8 زیاد است که اگر به دنبال یک تلفن قدرتمند و  عالی دلاری هستید یکی از بهترین گزینه‌ها ، همین محصول خواهد بود.


تست باتری بازی ال جی Velvet

تست باتری گوشی ال جی Velvet
آخرین تست برای باتری ، آزمون باتری در هنگام بازی 3D است. این یکی برای گیمرها است: بازیکنان Fortnite ، خدمه Minecraft ، بازیکنان PubG و CoD Mobile. به خاطر داشته باشید که بار بازی در این تست به اندازه آن بازی‌ها شدید نیست ، اما نتایج زمینه جالب برای مقایسه بین دستگاه ها را فراهم می‌کند.

در این تست ، ال جیVelvet نزدیک به 10 ساعت عمر باتری نشان می‌دهد که امتیازی نزدیک به وان پلاس 8 بوده که به خودی خود جزو بهترین گوشی های این تست است.

در آخر

به طور کلی ، ال جی Velvet از ماندگاری باتری مطلوبی برخوردار است ، اما در بهترین حالت موجود نیست. این گوشی ، وسیله‌ای مناسب برای گیمرها است زیرا در هنگام اجرا بازی‌های سه بعدی ، سیستم خنک کنندگی گوشی را به خوبی مدیریت می‌کند ، اما در استفاده روزمره و پخش ویدیو ، آن‌قدر مناسب نیست.

با این حال اگر یک گوشی همراه با عمر باتری بسیار خوب می‌خواهید، خرید گوشی وان پلاس 8 با صفحه نمایش بسیار بهتر توصیه می‌شود، هر چند دوربین آن تعریف چندانی ندارد.

شما همچنین می توانید مطالب نحوه صحیح شارژ کردن گوشی موبایل و تست باتری گوشی را نیز از این بخش مطالعه کنید.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید