بهترین گوشی چینی تا 7 میلیون تومان سال 1400

بهترین گوشی چینی تا 7 میلیون کدام است؟ در ادامه خرید بهترین گوشی چینی تا 7 میلیون و بررسی گوشی های جدید را نشان خواهیم داد

اگر چه گوشی های پرچمدار به نظر گرانتر می رسند, اما گوشی های میان رده در طی سال های اخیر بهتر و بهتر شده اند, که این امر موجب شده تا قیمت بهتری نیز داشته باشند. با داشتن این موضوع در ذهنتان بیایید نگاهی به بهترین های گوشی هوشمند چینی با قیمت زیر 200 دلار که در حال حاضر موجود در بازار می باشند بیندازیم.

بهترین های گوشی چینی با قیمت زیر 7 میلیون

ردمی Note 10 شیائومی

بهترین گوشی چینی

گوشی Redmi Note 10 که چند هفته پیش روانه بازار شده است, با سخت افزار قویی که در اختیار دارد به سرعت در لیست 5 گوشی برتر ما با قیمت زیر 200 دلار قرار گرفته است. گوشی Redmi مسلما با Qualcomm Snapdragon 678 مجهز شده است, که همچنین دارای RAM4 گیگابایتی و حافظه 48 گیگابایتی است( که قبلیت ارتقا با یک microSDرا دارد).

در قسمت بیرونی, گوشی از صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 2400*1080 و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در بالای پشت گوشی بهره می برد. در عین حال, در پشت گوشی چهار دوربین پشتی 48 مگاپیکسل ابتدایی و لنزی با زاویه فوق العاده وسیع 8 مگاپیکسل تعبیه شده است, که 2 مگاپیکسل آن برای ماکرو, و 2 مگاپیکسل آن برای دیتای عمق است.

گوشی Redmi Note 10 باطری با ظرفیت 5000 میلی آمپر در اختیار دارد که از شارژ فوری 33 وات پشتیبانی می کند و اندروید 11 را نیز پشتیبانی می کند.

گوشی Realme 7

بهترین گوشی چینی

در قسمت بعدی, جایگزین Realme در این رنج قیمت را مورد بررسی قرار می دهیم, Realme 7. این گوشی هوشمند با Media Tek Helio G95 قدرتمندی که همراه با RAM 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است در اختیار شما قرار می گیرد( که حافظه آن قابل با یک microSD قابل ارتقا می باشد). این سخت افزار صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی FHD+ که دارای ریت رفرش 90 هرتزی و ریت نمونه لمسی 120 هرتزی است را در اختیار دارد.

دوربین هوشمند این گوشی, دارای 4 دوربین عقب که شامل سنسور48 مگاپیکسلی ابتدایی, لنز فوق العاده وسیع 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در عین حال, در جلو, این گوشی دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

در آخر, این گوشی دارای باطری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ فوری 18 وات می باشد, همچنین این گوشی دارای جک صوتی 3.5 میلیمتری و NFC می باشد.

 

POCO X3 ، بهترین گوشی زیر 7 میلیون

پوکو x3

در ادامه لیست, گوشی POCO X3 که هم اکنون می توانید آنرا به زیر قیمت 200 دلار خریداری کنید مورد بررسی قرار می دهیم. این گوشی, صفحه نمایش LCD 6.67 اینچی با رزولوشن Full HD+ , رفرش ریت 120 هرتزی و ریت نمونه لمسی 240 هرتزی را در اختیار دارد. POCO X3 با Snapdragon 732G تامین می شود, که با RAM 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی ارائه می شود.

بمنظور عکس برداری, این گوشی دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با یک سنسور Sony IMX682 , یک لنز با زاویه فوق العاده وسیع و یک دوربین 2 مگاپیکسلی بمنظور گرفتن دیتای عمق زمینه در اختیار دارد. در جلوی گوشی یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در آخر, گوشی X3 , دارای باطری 516 میلی آمپری می باشد که با نیروی ماکسیمم 33 واتی قابل شارژ است که آنرا تبدیل به یک از بهترین گوشی های گیمینگ موجود در بازار کرده است. بعلاوه, این گوشی از سیستم NFC نیز بهره می برد.

 

Huawei P Smart 2021

بهترین گوشی چینی

آیا شما بیشتر از اینکه یک گیمر باشید یک عکاس هستید؟ پس بنابراین ممکن است که گوشی Huawei P Smart 2021 برای شما مناسب باشد. مسلما این گوشی دارای یک دوربین ابتدایی 48 مگاپیکسلی می باشد, که با لنز زاویه فوق العاده وسیع 8 مگاپیکسلی, یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی ترکیب شده است. همچنین این گوشی, دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در اختیار دارد.

در داخل گوشی Huawei P Smart 2021 یک HiSilicon Kirin 710A وجود دارد که RAM 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را در اختیار دارد( که با یک microSD قابل ارتقا است). همچنین این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD+ می باشد.

در آخر اینکه, این گوشی هوشمند, باطری 5000 میلی آمپری دارد, در اندروید 10 , EMUI 10.1 را اجرا میکند و از ویژگی NFC برخوردار است.

بهترین گوشی های هوشمند چینی با قیمت زیر 200 دلار

 

گوشی Lenovo K12 Pro

 

آخرین گوشی که در این لیست قرار دارد و به همان اهمیت بقیه گوشی ها می باشد, گوشی Lenovo K12 Pro است که قیمت آن در حدود 150 دلار است. این گوشی هوشمند, دارای Qualcomm Snapdragon 662 SoC, بهمراه RAM 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی می باشد.

گوشی Lenovo K12 Pro دارای صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی با رزولوشن HD+ و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در گوشه سمت چپ بالای دوربین میباشد. در عین حال, در پشت گوشی دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی, یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور دیتای عمق 2 مگا پیکسلی وجود دارد.

در آخر اینکه, بخاطر صفحه نمایش بزرگ, این گوشی از باطری 6000 میلی آمپری بهره می برد که از شارژ فوری 20 وات پشتیبانی می کند.

شما همچنین می توانید بهترین گوشی تا 4 میلیون و بهترین گوشی تا 5 میلیون را نیز در ای

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید