بهترین گوشی های پاییز 98 از نظر سخت افزار، مشخصات فنی و قیمت

بهترین گوشی های پاییز 98 از نظر سخت افزار ، قیمت ، دوربین و میزان کارایی را در ادامه بررسی خواهیم کرد. گوشی هایی که دارای قیمت مناسب و مشخصات فنی عالی هستند. چه گوشی در پاییز 98 بخریم؟

هر ماه از پاییز 98 را که می‌گذرانیم گوشی های جدیدی عرضه می‌شوند، مهر و آبان 98 ماه‌های شلوغ و پر سر و صدا برای شرکت‌های چینی بود. از وان پلاس 7 تی پرو گرفته تا هواوی میت 30 و شیائومی می 9 و سایر گوشی های چینی، فصل پاییز 98 را باید مختص به شرکت‌های چینی نامید.

در ادامه بهترین گوشی های پاییز 98 را که با قیمت عالی و مشخصات فنی قوی معرفی و به بازار عرضه شده‌اند بررسی خواهیم کرد.

بهترین گوشی های پاییز 98

گوشی هواوی میت 30 پرو

بی شک یکی از بی‌رقیب‌ترین گوشی های سال 2019 هوای میت 30 پرو است که علیرغم وجود تحریم‌های سنگین آمریکا توانست در روز اول فروش 100 هزار نسخه عرضه شود. اول از همه این‌که گوشی هواوی میت 30 پرو فقط یک گوشی معمولی با دوربین چهارگانه دایره‌ای شکل نیست بلکه اولین گوشی دنیا است که در ترکیب دوربین خود از دو سنسور 40 مگاپیکسلی استفاده می‌کند ، به OIS مجهز است و بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر دارد.

این گوشی حتی به دوربین سلفی دوگانه با لنز اصلی 32 مگاپیکسلی نیز مجهز شده که می‌تواند به صورت سه بعدی اجسام و صورت را تشخیص دهد. هواوی میت 30 پرو یکی از بهترین گوشی های پاییز 98 است که با پردازنده کایرین 990 پلاس بسیار هوشمند عرضه شده و حتی نسخه با پشتیبانی از اینترنت 5G آن نیز موجود است. باتری گوشی میت 30 با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت و فست شارژ 40 وات عرضه شد. همچنین این گوشی از شارژ معکوس برای شارژ سایر گوشی هایی که با استاندارد Qi شارژ می‌شوند نیز استفاده می‌نماید.

دکمه‌های فیزیکی روی این گوشی به خاطر وجود ساید تاچ حذف شده‌اند و به طور کلی همه چیز بر روی تاچ عملکرد دارد.

گوشی هواوی میت 30 پرو البته یکی از گران قیمت‌ترین گوشی های عرضه شده در پاییز 98 نیز هست.

گوشی وان پلاس 7 تی پرو

بهترین گوشی های پاییز 98 - وان پلاس 7 تی پرو

اگر به دنبال سریع‌ترین گوشی بین گوشی های پاییز 98 هستید، وان پلاس 7 تی پرو یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. سخت افزار این گوشی به شدت قدرتمند و سریع است. پردازنده موجود روی آن اسنپدراگون 855 پلاس با 12 گیگابایت رم UFS 3.0 خواهد بود که ترکیبی بسیار سریع و قدرتمند را می‌سازد.

این گوشی به اندروید 10 مجهز است و کیفیت صفحه‌نمایش کواد اچ دی پلاس دارد. همچنین نمایشگر آن از تکنولوژی HDR10+ و محدوده DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و نرخ رفرش 90 هرتز نیز با خود یدک می‌کشد. باتری وان پلاس 7 تی پرو 4085 میلی‌آمپر ساعت بوده و از یک دوربین سه‌گانه با OIS و بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر نیز بهره می‌برد. البته از نظر دوربین نسبت به هواوی میت 30 پرو ضعیف‌تر است اما از نظر قیمت بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

گوشی شیائومی می 9 پرو

یکی از بهترین گوشی های پاییز 98 با قیمت استثنایی را می‌توان شیائومی می 9 پرو نامید. این گوشی به عنوان یک پرچم‌دار با ارزش خرید بالا به بازار معرفی شد. شارژ معکوس، شارژر بی‌سیم فست شارژ 30 وات و سایر مشخصات یک گوشی پرچم‌دار را با خود یدک می‌کشد. علاوه بر این پردازنده آن اسنپدراگون 855 پلاس است و با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده. صفحه‌نمایش آن نیز با تکنولوژی HDR10 و Full DCI-P3 همراه است. این گوشی به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده اما دوربین قدرتمندی ندارد.

قیمت گوشی چیزی در حدود 450 تا 500 دلار است.

چه گوشی در پاییز 98 بخریم؟

گوشی ایسوس راگ فون 2

ایسوس راگ فون 2

گوشی ایسوس راگ فون 2 را می‌توان قدرتمندترین، سریع‌ترین و بهینه‌ترین گوشی گیمینگ عرضه شده در پاییز 98 نامید. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و 12 گیگابایت رم به همراه 1 ترابایت حافظه عرضه شد. نمایشگر گوشی 120 هرتز است و به تاچ سنس 240 هرتز نیز مجهز شده. ایسوس راگ فون 2 هر گزینه‌ای را که یک گوشی گیمینگ خوب باید داشته باشد، در اختیار دارد. باتری گوشی 6000 میلی‌آمپر ساعت است و به این زودی‌ها خالی نمی‌شود. بی شک یکی از بهترین گوشی های پاییز 98 ، ایسوس راگ فون 2 با قیمت 800 دلاری است.

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو

بهترین گوشی های پاییز 98 - ریلمی ایکس 2 پرو

بی شک ریلمی ایکس 2 پرو ارزان قیمت‌ترین گوشی های پاییز 98 با مشخصات فنی یک پرچم‌دار است. این گوشی تنها 420 دلار قیمت دارد اما به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس ، صفحه‌نمایش با ماکزیمم روشنایی 1000 نیتز، پشتیبانی از HDR10+ و نرخ صفحه 90 هرتز مجهز است. در حال حاضر با این مشخصات فنی هیچ گوشی به این قیمت در بازار پیدا نخواهید کرد. گوشی ریلمی ایکس 2 پرو با یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت به همراه فست شارژ 50 واتی عرضه شد و همچنین دارای دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است.

گوشی ویوو نکس 3 5G

بهترین گوشی های پاییز 98 -ویوو نکس 3

در بین بهترین گوشی های پاییز 98 ، گوشی ویوو نکس 3 5G از نظر طراحی ظاهری بسیار حرفه‌ای است. این گوشی با وجود صفحه‌نمایش آبشاری 6.89 اینچی یکی از زیباترین و خیره کننده ترین صفحه‌نمایش‌های موجود را در اختیار دارد. هرچند که صفحه‌نمایش این گوشی برگرفته از هواوی میت 30 پرو است. پردازنده موجود روی ویوو نکس 3 5g ، اسنپدراگون 855 پلاس در نظر گرفته‌شده.

گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال

یکی از بهترین گوشی های غیر چینی پاییز 98 که البته ساخت و ساز اصلی آن تایوانی است، گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال است. به جرئت می‌توان گفت که گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال از هوشمندترین گوشی های سال 98 بوده اما قیمت بسیار بالای آن مانع از قرارگیری در بین بهترین‌ها از نظر ارزش خرید می‌شود. حتی می‌توان گفت که یکی از پرچم‌داران با کمترین ارزش خرید ممکن، این گوشی است. صفحه‌نمایش آن کواد اچ دی پلاس و 90 هرتز است. به پردازنده اسنپدراگون 855 پایه مجهز شده و دوربین دوگانه با پشتیبانی از OIS و نایت مد پیشرفته در اختیار دارد.

منبع: GIZMOCHINA

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید