بهترین گوشی های میان رده سال 2019 از نظر کیفیت و ارزش خرید

بهترین گوشی های میان رده سال 2019

گوشی های میان رده سال 2019 از بهترین محصولات موجود در بازار بودند چرا که نه تنها از نظر قیمت در سطح معقولی قرار داشتند بلکه گوشی های قدرتمند و بسیار با کیفیت با دوربین‌ها قوی در این فهرست دیده می‌شدند.

بهترین گوشی های میان رده سال 2019 محصولاتی هستند که دارای پردازنده‌های قوی ، باتری‌های بزرگ ، دوربین‌های قوی سه یا چهارگانه، صفحه‌نمایش‌های امولد و سوپر امولد ، فست شارژ سریع و اسکنر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش بوده‌اند. ما در فهرست بهترین گوشی های میان رده سال 2019 ، محصولاتی در محدوده قیمت 3 الی 6 میلیون تومان را انتخاب کرده‌ایم.

همانطور که در مطلب بهترین گوشی های مورد انتظار سال 2020 دیدیم ، انتخاب بین محصولات کمی سخت و دشوار است اما در این مطلب سعی کرده‌ایم که بهترین گوشی های میان رده سال 2019 را با در نظر گرفتن معیار ارزش خرید بر اساس کیفیت انتخاب و مورد بررسی قرار دهیم.

و حالا معرفی گوشی ها:

بهترین گوشی های میان رده سال 2019

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو

ردمی نوت 8 پرو

یکی از بهترین گوشی های میان رده سال 2019 را می‌توان شیائومی ردمی نوت 8 پرو معرفی کرد. این مدل میان رده بعد از فروش 10 میلیون دستگاه از ردمی نوت 8 که مدل بسیار موفقی نیز بود منتشر شد. ردمی نوت 8 پرو نیز در اولین روز عرضه توانست 110000 نسخه به فروش برسد.

گوشی ردمی نوت 8 پرو با طراحی زیبا، پردازنده قوی، باتری بزرگ و همچنین دوربین عالی عرضه شد. هر چند که کمی سنگین‌تر از سایر میان رده‌های سال 2019 است اما یکی از بهترین گوشی ها از نظر ارزش خرید به شمار می‌رود.

پردازنده این گوشی مدیاتک هلیو G90T است. دوربین گوشی چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی ، لنز 8 مگاپیکسل واید و دو لنز 2 مگاپیکسل ماکرو و بوکه خواهد بود. باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت همراه با شارژر 18 وات فست شارژ نیز روی این محصول قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

 


با وجود تمام این مشخصات در نسخه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی تنها 300 دلار قیمت دارد.

گوشی ریلمی ایکس 2

بهترین گوشی های میان رده سال 2019 - ریلمی ایکس 2

ریلمی شعار معروفی دارد و توانست در سال 2019 نیز این شعار را پیاده کند: اگر ردمی می‌تواند، ما هم می‌توانید. خب بنابراین همانطور که مدل ردمی نوت در این فهرست وجود دارد، گوشی های ریلمی نیز که رقبای اصلی این محصولات برای به دست آوردن عنوان بهترین گوشی میان رده سال 2019 در این فهرست موجود است.

گوشی ریلمی ایکس 2 یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین گوشی های میان رده سال 2019 به شمار می‌رود. این گوشی با پردازنده گیمینگ، صفحه‌نمایش سوپر امولد، اسکنر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش ، دوربین چهارگانه ، باتری بزرگ، فست شارژ سریع و طراحی زیبا عرضه شود.

اگر تا کنون فکر می‌کردید که خرید گوشی میان رده قدرتمند به صرفه نیست، گوشی ریلمی ایکس 2 این فکر را به کلی از سر شما بیرون می‌برد.

گوشی ریلمی ایکس 2 با پردازنده 8 نانومتری اسنپدراگون 730G ، صفحه‌نمایش 6.4 اینچ فول اچ دی پلاس سوپر امولد ، 8 گیگابایت رم، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت با شارژر 30 وات فست شارژ در سال 2019 عرضه شد و جالب است بدانید این گوشی تنها 240 دلار قیمت دارد! یعنی اگر وارد بازار ایران شود بیشتر از 3 میلیون و 500 هزار تومان قیمت نخواهد داشت.

گوشی شیائومی می 9T یکی از بهترین گوشی های میان رده سال 2019

شیائومی می 9T

اگر فقط یک گوشی باشد که بتواند با ریلمی ایکس 2 رقابت کند، گوشی شیائومی می 9T است. این محصول با پردازنده اسنپدراگون 730 8 نانومتری ، صفحه‌نمایش امولد فول اسکرین ، دوربین سلفی پاپ آپ 20 مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه گانه با لنز اول 48 مگاپیکسلی عرضه شد.

البته شیائومی می 9T یکی از رقبای اصلی گوشی گلکسی A70 و گلکسی A70s سامسونگ نیز هست.

از نظر طراحی شیائومی می 9T یا ردمی K20 بهترین گوشی است. چرا که طراحی ماژول دوربین، رنگ بدنه و حتی لبه‌های گوشی بسیار ظریف و حرفه ای طراحی شده.

این گوشی همچنین یکی از معدود محصولات میان رده‌ای است که با لنز تله فوتو عرضه شده است.

البته قیمت این گوشی کمی بیشتر از سایر محصولات و نزدیک به 300 دلار خواهد بود. این گوشی در حال حاضر با قیمت 4 میلیون و 700 هزار تومان در ایران به فروش می‌رود.

گوشی لنوو Z6

بهترین گوشی های میان رده سال 2019 - لنوو z6

شاید با شنیدن نام گوشی لنوو در این لیست کمی تعجب کرده باشید اما این گوشی نیز بر اساس مشخصات و قیمتی که دارد جزو بهترین گوشی های میان رده سال 2019 به شمار می‌رود.

این محصول با پردازنده اسنپدراگون 730 8 نانومتری ، صفحه‌نمایش 6.4 اینچ امولد و اسکنر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش ، دوربین سه گانه با لنز اصلی 24 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت عرضه شد.

این گوشی شباهت‌های زیادی با گوشی های ریلمی و ردمی معرفی شده در ابتدای فهرست دارد اما چرا این گوشی هم در لیست قرار گرفته است؟

یکی از جذابیت‌های این گوشی اختلاف حدود 30 گرمی نسبت به سه گوشی دیگر و همچنین 1 سانتی متری در ضخامت است. به نظر می‌رسد اگر دنبال بهترین گوشی میان رده سال 2019 از نظر سبکی و ظرافت هستید باید این محصول را انتخاب کنید که تنها 156 گرم وزن و 7.7 میلی‌متر ضخامت دارد.

و البته نکته دیگر ارزان قیمت تر بودن آن نسبت به هر سه گوشی دیگر. این محصول تنها 171 دلار قیمت دارد. البته از این محصول یک نسخه پرو هم عرضه شده که در حال حاضر در بازار داخل با قیمت 4 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد اما نسخه معمولی آن قیمتی کمتر از 3 میلیون و 500 هزار تومان خواهد داشت.

اگر شما هم گوشی دیگری از میان رده‌های سال 2019 را می‌شناسید که در این فهرست با توجه به مشخصات فنی و قیمت وجود نداشتند در قسمت نظرات ارسال کنید.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید