بهترین گوشی های بازار ( هفته سوم اردیبهشت 99 )

بهترین گوشی های بازار هفته سوم اردیبهشت 99

در اواسط اردیبهشت 99 گوشی‌های میان رده و قدرتمندی وارد بازار شدند.بهترین گوشی های بازار در هفته سوم اردیبهشت 99 ساخت شرکت‌هایی همچون شیائومی و هواوی هستند که در ادامه به طور کامل به همراه قیمت و مشخصات فنی آن‌ها بررسی خواهیم کرد.

بهترین گوشی‌ های بازار در این هفته از سال، شامل گوشی‌هایی میان رده ارزان‌قیمتی می‌شدند که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند با قیمت 200 دلاری چنین گوشی‌هایی را خریداری کند. بازار گوشی‌های هوشمند حتی با فراگیری ویروس COVID-19 باز  هم سعی در پایین آوردن قیمت ها و افزایش گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا کرده است به طوری که در حال حاضر می‌توان یک گوشی با دوربین 48 مگاپیکسلی و پردازنده قوی را با قیمت نزدیک به 200 دلار تهیه کرد.

هر چند اوضاع بازار داخلی در هفته‌ای که گذشت اصلا مساعد نبود و باز هم شاهد رشد 30 درصد قیمت گوشی‌های هوشمند بودیم، گوشی‌هایی که تا قبل از عید می‌شد با قیمت 2 میلیون تومان خرید، در هفته سوم اردیبهشت 99، بیش از 3.5 میلیون قیمت داشتند که نمونه بارز آن را می‌توان گلکسی A20s سامسونگ نامید.

همین مشکل برای گوشی‌های پرچم‌دار در بازار نیز به چشم می‌خورد، قیمت سامسونگ گلکسی S20 اولترا در فروردین 99 به بیش از 29 میلیون تومان رسید، در حالی که شاید کمتری کسی فکر می‌کرد این گوشی از 23 میلیون تومان فراتر برود.

در هر صورت در این مطلب بهترین گوشی‌ های بازار هفته سوم اردیبهشت 99 را بررسی می‌کنیم و نشان می‌دهیم که با ارزش ترین گوشی‌هایی که در این هفته از سال می‌توانید خریداری کنید، کدام محصولات خواهند بود.

بهترین گوشی‌های بازار هفته سوم اردیبهشت 99

آنر 9A

بهترین گوشی های بازار هفته سوم اردیبهشت 99

یکی از گوشی‌های میان رده با ارزش خرید بسیار بالا در هفته سوم اردیبهشت، گوشی آنر 9A است که معرفی و تا اواخر اردیبهشت به بازار عرضه می‌شود. این گوشی از یک صفحه نمایش 6.3 اینچ فول اچ دی بهره می‌برد و صفحه نمایش آن IPS است.

آنر 9A به پردازنده میان رده مدیاتک هلیو P22 با تکنولوژی ساخت 12 نانومتر مجهز شده و 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 3 گیگابایت رم دارد. از نظر دوربین به یک ماژول سه گانه با لنز اصلی 13 مگاپیکسلی ، لنز 5 مگاپیکسل اولترا واید و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق نیز مجهز است. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

یکی از بهترین گزینه‌های موجود روی این دستگاه، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت بوده که به گفته شرکت بیش از 5 روز در حالت کار عادی با گوشی دوام می‌آورد.

از نظر قیمت آنر 9A تنها 150 دلار قیمت دارد.

شیائومی ردمی نوت 9 پرو

بهترین گوشی های بازار هفته سوم اردیبهشت 99

یکی دیگر از بهترین گوشی‌ های بازار که توسط شیائومی در هفته سوم اردیبهشت 99 تولید شد، شیائومی ردمی نوت 9 پرو است. این گوشی البته یکی از بهترین‌ها از لحاظ ارزش خرید نیز به شمار می‌رود، چراکه با وجود یک دوربین 64 مگاپیکسلی، شما تنها 270 دلار برای خرید آن هزینه می‌کنید.

ردمی نوت 9 پرو به صفحه نمایش IPS با اندازه 6.67 اینچ فول اچ دی پلاس مجهز است. همچنین تراشه اصلی آن اسنپدراگون 720G بوده که یکی از سریع‌ترین و بهینه‌ترین پردازنده‌های میان رده سال 2020 به شمار می‌رود. پردازنده گرافیکی این محصول نیز آدرنو 618 خواهد بود.

از نظر میزان رم و حافظه داخلی این گوشی دارای 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه 6 گیگابایت رم است.

دوربین گوشی یک ترکیب چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی ، سنسور 8 مگاپیکسل اولتراواید، 5 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق است. همچنین دوربین سلفی این محصول 16 مگاپیکسلی بوده و نسبت به دوربین گوشی ردمی نوت 8 پرو در سال 2019، افت محسوسی داشته است.

با تمام این تفاسیر به خاطر وجود یک باتری 5020 میلی‌آمپر ساعت و شارژر 30 وات و تفاوت قیمت نه چندان نا محسوس این گوشی با ردمی نوت 8 پرو ، می‌توان گفت که شیائومی امسال هم یک محصول میان رده پر فروش را روانه بازار خواهد کرد.

قیمت این گوشی تنها 270 دلار است.

شیائومی می نوت 10 لایت، یکی از بهترین گوشی های بازار اردیبهشت 99

بهترین گوشی های بازار هفته سوم اردیبهشت 99

یکی از جذاب‌ترین و بهترین گوشی‌ های بازار در هفته سوم اردیبهشت 99 را می‌توان شیائومی می نوت 10 لایت نامید. این گوشی نسخه ارزان قیمت‌تر از سری می نوت 10 است که با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت تقریبی 7 میلیون تومانی در بازار دیده می‌شود.

از جمله تفاوت‌های اساسی این گوشی را با می نوت 10 ، می‌توان دوربین این گوشی نامید که از 108 مگاپیکسل به 64 مگاپیکسل کاهش پیدا کرده است، اما به طور کلی از نظر پردازنده ، صفحه نمایش و باتری تغییر خاصی را روی این گوشی نمی‌بینیم.

صفحه نمایش شیائومی می نوت 10 لایت ،یک نمایشگر 6.47 اینچ فول اچ دی پلاس با قابلیت پشتیبانی از HDR10 است. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 730G با تکنولوژی ساخت 8 نانومتر مجهز شده و پردازنده گرافیکی آن آدرنو 618 خواهد بود.

از نظر میزان رم و حافظه ، در نسخه‌های 128/8 و 64/6 به فروش می‌رسد که خب گوشی شیائومی می نوت 10 ، تنها در نسخه 6 گیگابایت رم عرضه می‌شد.

دوربین می نوت 10 لایت نیز یکی از بهترین دوربین گوشی‌های بازار است، این محصول به ماژول دوربین چهار گانه با سنسور های اصلی 64 مگاپیکسلی ، 8 مگاپیکسل اولتراواید، 2 مگاپیکسل ماکرو و 5 مگاپیکسل تشخیص عمق مجهز می‌شود. همچنین دوربین سلفی گوشی نیز 16 مگاپیکسلی است.

باتری این محصول 5260 میلی‌آمپر ساعت بوده و با یک شارژر 30 وات همراه می‌شود که می‌تواند گوشی را در عرض 30 دقیقه، 60 درصد شارژ کند.

قیمت شیائومی می نوت 10 لایت، 370 دلار خواهد بود.

هواوی پی اسمارت 2020

بهترین گوشی های بازار هفته سوم اردیبهشت 99

یکی دیگر از محصولات میان رده با ارزش خرید بالا در هفته سوم اردیبهشت 99 را می‌توان هواوی پی اسمارت 2020 نامید، این گوشی سری جدید هواوی با قیمت تقریبی 200 دلار است که اواخر اردیبهشت وارد بازار می‌شود.

هواوی پی اسمارت 2020 به صفحه نمایش LTPS IPS LCD با اندازه 6.21 اینچ فول اچ دی پلاس مجهز شده و میزان تراکم پیکسلی 415ppi را نیز به همراه دارد.

پردازنده گوشی کایرین 710F با تکنولوژی ساخت 12 نانومتر است و به تراشه گرافیکی Mali-G51 Mp4 نیز مجهز می‌شود. از نظر میزان رم و حافظه، این گوشی به 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

دوربین گوشی یک دوربین دو گانه با لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسل تشخیص عمق است که البته ضعیف‌ترین محصول این فهرست از نظر کیفیت دوربین به شمار می‌رود، دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی است.

باتری هواوی پی اسمارت 2020 همچنین یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت است و یک شارژ 10 وات نیز در کنار آن عرضه می‌شود. این محصول همچنین 220 دلار قیمت دارد.

نظر شما در مورد بهترین گوشی‌هایی هفته سوم اردیبهشت 99 چیست؟

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید