بهترین گوشی های بازار ( هفته دوم اردیبهشت 99 )

بهترین گوشی های بازار

در هفته ای که از اردیبهشت 99 گذشت گوشی های جدید و ویژه ای رونمایی شد که می توان از آن ها به عنوان بهترین گوشی های بازار سال 99 نیز نام برد. در این بین سری جدید هواوی نوا 7 و ریلمی X50m رونمایی شدند و گوشی های دیگری نیز حضور داشتند که به طور کامل همه این محصولات را در ادامه مطلب بررسی می کنیم.

در اردیبهشت ماه 99 اکثر شرکت های تولید گوشی هوشمند محصولات جدیدی به بازار عرضه کردند تا در زمان خانه نشینی مردم به خاطر COVID-19 محصولات میان رده و قابل خرید بیشتری در بازار موجود باشد. شرکت موتورولا با موتورولا Edge پلاس ، شیائومی با ردمی 10X و هواوی با تبلت هواوی میت پد 10.4 و گوشی نوا 7 پرو بهترین شرکت های تولیدی گوشی در هفته دوم اردیبهشت 99 هستند.

بهترین گوشی های بازار در هفته دوم اردیبهشت 99

گوشی هواوی نوا 7 پرو 5G

بهترین گوشی های بازار اردیبهشت 99

از بهترین گوشی های بازار در هفته دوم اردیبهشت 99 می توان به نوا 7 پرو 5G هواوی اشاره کرد که با توجه به پردازنده قدرتمند و سخت افزار بسیار قوی، یک گوشی میان رده به شمار می رود. این محصول با یک صفحه نمایش OLED و اندازه 6.57 اینچ فول اچ دی پلاس عرضه شد که اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز به همراه دارد.

از نظر سخت افزاری گوشی هواوی نوا 7 پرو به پردازنده قدرتمند کایرین 985 سری جدید هایسیلیکن مجهز شده و در نسخه هایی با 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

دوربین این گوشی چهار گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی ، لنز پریسکوپ 8 مگاپیکسل 125 میلی متر، لنز 8 مگاپیکسل اولترا واید و 2 مگاپیکسل ماکرو است که به نظر بهترین گوشی از نظر دوربین در هفته دوم اردیبهشت ماه نیز به شمار خواهد رفت. دوربین سلفی این محصول نیز دو گانه با سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید خواهد بود.

نوا 7 پرو به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت و شارژر فست شارژ 40 وات مجهز شده که می تواند گوشی را تنها در عرض 30 دقیقه 75 درصد شارژ کند. این گوشی همچنین به سیستم شارژ معکوس 5 وات نیز مجهز شده و با استفاده از آن می توانید گوشی های که به استاندارد شارژ بی سیم مجهز هستند را شارژ کنید.

از نظر قیمت یکی از بهترین گوشی های بازار نوا 7 پرو 5G است که تنها 520 دلار قیمت دارد و احتمالا در بازار ایران نیز نزدیک به 7 میلیون تومان باشد.

گوشی موتورولا Edge پلاس

بهترین گوشی های بازار اردیبهشت 99

یکی از بهترین گوشی های عرضه شده توسط موتورولا در هفته دوم اردیبهشت 99 ، موتورولا edge پلاس است. این گوشی در اصل یک محصول پرچمدار به شمار می رود و از طراحی بسیار حرفه ای بهره مند می شود.

موتورولا edge پلاس به یک صفحه نمایش 6.7 اینچ OLED فول اچ دی پلاس مجهز شده و نرخ بازسازی تصویر آن 90 هرتز است و همچنین از تکنولوژی نمایش رنگ HDR10+ بهره می برد.

سیستم عامل این گوشی اندروید 10 و پردازنده آن آخرین و جدیدترین نسل اسنپدراگون 865 پلاس بوده و با پردازنده گرافیکی آدرنو 650 همراه می شود.

از نظر میزان حافظه داخلی و رم ، گوشی جدید موتورولا دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

دوربین این محصول نیز چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ،سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو با بزرگنمایی اپتیک 3 برابر ، سنسور 16 مگاپیکسل تله فوتو و همچنین یک سنسور تشخیص عمق سه بعدی ToF است. به وسیله این گوشی می توانید تصاویر 8K را در نرخ فریم 30fps ثبت کنید.

دوربین سلفی این گوشی همچنین 25 مگاپیکسلی با f/2.0 است.

از نظر باتری گوشی موتورولا edge پلاس به یک باتری بسیار سنگین 5000 میلی آمپر ساعت با شارژر فست شارژ 18 وات، 15 وات بی سیم و 15 وات معکوسی مجهز شده، این گوشی البته بیش از 1400 دلار قیمت دارد که گران قیمت ترین محصول این هفته نیز به شمار می رود.

شیائومی ردمی 10X

بهترین گوشی های بازار اردیبهشت 99

یکی دیگر از گوشی های میان رده با قیمت پایین شیائومی و ارزش خرید بالا، گوشی شیائومی ردمی 10X است که این هفته رونمایی شد و بهترین گوشی بازار از نظر ارزش خرید نام می گیرد.

گوشی شیائومی ردمی 10X از جمله محصولاتی است که با سخت افزار میان رده عرضه شده و قیمتی نزدیک به 200 دلار دارد. این گوشی به صفحه نمایش IPS و اندازه 6.53 اینچ فول اچ دی پلاس مجهز است. پردازنده آن مدیاتک هلیو G85 بوده و به 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم مجهز می شود.

دوربین این گوشی چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی 26 میلی متر ، سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید، سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق است.

دوربین سلفی ردمی 10X همچنین 13 مگاپیکسلی است.

از نظر باتری یکی از بهترین محصولات بازار و همچنین بهترین محصولات شیائومی این گوشی است که به یک باتری 5020 میلی آمپر ساعت با شارژر فست شارژ 22.5 وات مجهز شده است.

قیمت گوشی شیائومی ردمی 10X در حدود 220 دلار است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید