بهترین فلش یو اس بی هایی که می توانیم در سال 99 خریداری کنیم

بهترین فلش یو اس بی 2021

بهترین فلش یو اس بی 2021 کدام است؟ در این مقاله راهنمای خرید امن ترین ، بهترین و سریع ترین فلش یو اس بی ها را در سال جدید بررسی می کنیم.

درایوهای فلش یو اس بی بمنظور انتقال فایل ها و اسناد در بین کامپیوترها  ابزار فوق العاده راحتی هستند. اما متاسفانه اندازه کوچک آنها باعث می شود که براحتی گم شوند. اگر در فلش یو اس بی خود اطلاعات مهمی را ذخیره کرده اید این احتمال که فلش یو اس بی شما گم شود شما را در شب بیدار نگه خواهد داشت. خوشبختانه یو اس بی درایوهای ایمنی در بازار وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها از اطلاعات خود محافظت کنید.

چرا احتیاج به یک فلش یو اس بی  ایمن داریم؟

تقریبا هر شخصی احتیاج به این دارد که در برخی از مواقع فایل های خود را از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر انتقال دهد. خوشبختانه فلش یو اس بی s انجام این کار را بسیار ساده و راحت کرده است, ناگفته نماند که آنها ارزان قیمت هستند و فضای کمی را اشغال می کنند. می شود گفت که فلش یو اس بی s خیلی ایمن نیستند. تمام آن چیزی که نیاز دارید این است که فلش یو اس بی  خود را به هر کامپیوتری متصل کنید و اطلاعات را برای آنها در دسترس قرار دهید. در اینجا است که امنیت فلش یو اس بی  مشخص می شود. آنها سیستم امنیتی در خود دارند که از هر گونه دسترسی غیر مجاز به اطلاعات حساس جلوگیری می کنند.

یک روش برای حفاظت از اطلاعات شما در فلش یو اس بی  رمز گذاری کردن آن است. رمزگذاری کردن باعث می شود تا اطلاعات درهم شوند و آنها را غیر قابل خواندن برای شخصی که بصورت غیر مجاز قصد دسترسی به آنها را دارد می کند. فلش یو اس بی s  جدید از Advanced Encryption Standard (AES)  256 بیتی بمنظور رمزگذاری اطلاعات استفاده می کنند. روش دیگر آن استفاده از قفل فیزیکی است که بمنظور استفاده از فلش یو اس بی s باید انجام شود. انجام این کار اغلب توسط یک صفحه کلید و یا یک اسکنر بیومتریک که در خود آن طراحی شده است انجام می شود.

بهترین فلش یو اس بی 2021

فلش یو اس بی Aegis Secure Key 3.0

بهترین فلش یو اس بی 2021

Aegis Secure Key 3.0  ادعا می کند که این فلش یو اس بی بسیار سفت و محکم طراحی شده است و بر این ادعای خود نیز بسیار مصمم هستند. Aegis Secure Key بر خود می بالد که ریتینگ IP68 را داراست. در کنار رمز گذاری داده ها Aegis Secure Key متکی بر 256 بیت AES  بر پایه سخت افزار صد درصدی است و دارای صفحه کلیدی است که بمنظور تصدیق صحت پین بکار می رود.

استفاده از Aegis Secure Key ملزم به وارد کردن یک رمز 7 تا 16 رقمی قبل از اتصال آن به کامپیوتر است. اگر رمز را اشتباه وارد کنید دستگاه قفل می کند و غیر قابل خواندن می شود. بعلاوه به این علت که این فلش یو اس بی از صفحه کلید خود برای رمز گذاری استفاده می کند نه از صفحه کلید کامپیوتر, این احتمال وجود ندارد که با استفاده از نرم افزارهای قفل بازکنی که روی کامپیوتر نصب می شوند رمز فلش یو اس بی را باز کنید.

بعلاوه Aegis Secure Key از اطلاعات شما در برابر هرگونه تلاش برای دسترسی غیر مجاز به آن محافظت می کند. اگر در دفعات متوالی پین را بصورت نادرست وارد کردید پروتکلی با نام Crypto-Erase غیر فعال می شود. در این زمان فلش یو اس بی کلید رمز گذاری خود را حذف کرده وتوانای رمز گشایی را از دست می دهد.

فلش یو اس بی Kingstone IronKey D300

بهترین فلش یو اس بی 2021

Kingstone IronKey D300  آنقدر ایمن می باشد که NATO جایزه “restricted level certification” را به آن داده است. این بدین معنی است که کارکنان ناتو در استفاده از این فلش یو اس بی بمنظور انتقال اطلاعات حساس بسیار راحت هستند. بعلاوه این فلش یو اس بی از استانداردFIPS 140-2 با رمز گذاری 256 بیتی AES بر پایه سخت افزار استفاده می کند که این دارا بودن این استاندارد باعث شده تا این فلش یو اس بی را دولت آمریکا تایید کند. خود فلش یو اس بی از آلیاژ روی ساخته شده است که باعث شده است که بدنه سختی داشته باشد تا بتواند فشار زیر آب را تا 4 پا و دمای -20 درجه را تحمل کند.

IronKey D300  همچنین یک کیبورد مجازی دارد. این بدین معنی است که زمانیکه آنرا به کامپیوتر وصل می کنید صفحه کلیدی بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. بمنظور باز کردن قفل فلش یو اس بی و دسترسی به اطلاعات آن, باید رمز پین را که در کیبورد ظاهر شده در صفحه نمایش وارد کنید. انجام این عمل به شما این اطمینان را می دهد که هرگونه نرم افزار رمز گشایی اجازه دسترسی به اطلاعات شما را ندهد. تمامی عملیات های رمز گذاری و رمز گشایی در خود فلش یو اس بی انجام می شوند. این بدین معنی است که هیچگونه اطلاعاتی از فلش یو اس بی در کامپیوتر باقی نمی ماند. در آخر اینکه پس از 10 بار تلاش متوالی بمنظور باز کردن قفل فلش یو اس بی, دستگاه خود را ریفرمت می کند.

Datalocker DL3

بهترین فلش یو اس بی 2021

 

آیا به فضای بیشتری احتیاج دارید. Datalocker DL3 یک هارد درایو اکسترنال است که از ویژگی امنیتی با تکنولوژی بالا بهره می برد. در ابتدا این فلش یو اس بی از یک سخت افزار رمزگذاری   AES 256 بیتی استفاده می کند.  بعلاوه DL3 از یک پد کلید با نوری پس زمینه استفاده می کند که برای وارد کردن پین عددی برای باز کردن قفل دستگاه استفاده می شود. در تلاشی برای ایمن کردن بیشتر دستگاه پد کلید و یا کی پد بصورت رندوم کلیدها را می چرخاند. این ویژگی از استفاده از اثر انگشت و یا الگو جلوگیری می کند. بمنظور جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به دستگاه, DL3 ویژگی خود تخریبیی دارد که پس از وارد کردن پین های مختلف بصورت ناموفق تمامییه دیتاهای موجود را حذف می کند.

DL3 یک دستگاه plug-and-play است, بدین معنی که بمنظور استفاده از این دستگاه احتیاج به هیچگونه نرم افزار و یا درایوری نیست. تمامی مدیریت های ادمین و دستگاه از طریق صفحه نمایشی که در کی پد قرار دارد انجام می شود. بنابراین لازم نیست که کاربران  نگران هر گونه تهدید امنیتی بالقوه از سمت کامپیوتر میزبان باشند.

همچنین DL3 می تواند توسط ادمین بعنوان یک”Read-only”  قفل و مسدود شود. این بدین معنی است که کاربران می توانند به اطلاعات درایو دسترسی پیدا کنند اما قادر به این نخواهند بود که فایلی را حذف کنند و یا تغییر دهند. Datalocker DL3 در ظرفیت های مختلف از 500 گیگابایت تا چندین ترابایت موجود می باشد.

Verbatim Store’n’Go Secure بهترین فلش یو اس بی 2021

بهترین فلش یو اس بی 2021

ممکن است زمانیکه راجع به قیمت Datalocker DL3  سوال کرده اید و به هارد درایو رمزگذاری شده نیاز داشته باشید, Verbatim Store’n’Go Secure را برای خرید در نظر بگیرید. همانند DL3, Verbatim Store’n’Go Secure یک هارد درایو 2.5 اینچی قابل حملی است که دارای یک سخت افزار رمزگذاری AES 256 بیتی است و حاوی یک کی پد بمنظور قفل کردن و باز کردن قفل دستگاست. همچنین دستگاه آپشن خود تخریبی را بمنظور پاک کردن تمامی اطلاعات پس از تلاش های ناموفق بمنظور باز کردن قفل دستگاه در اختیار دارد.

بعلاوه Verbatim Store’n’Go Secure بمنظور اجرای سریعتر  ازفلش یو اس بی-C  استفاده می کند. از همه مهمتر اینکه Verbatim Store’n’Go Secure در مقایسه با بقیه یو اس بی ها ارزانتر است. در زمان نوشتن این مقاله مدل 1 ترابایتی آن حدودا 120 دلار بود, که بطرز چشمگیری از بقیه دستگاه ها با چنین ویژگی هایی ارزانتر است.

بمنظور حفاظت بیشتر از فایل های شما ممکن است که احتیاج به رمز گذاری کامل دیسک در ویندوز10 داشته باشید. اگر همیشه در حال فرستادن پیام به دوستانتان هستید ممکن است که احتیاج به PGP encrypyion داشته باشید.

همچنین می توانید برای خرید بهترین گوشی تا 3 میلیون ، بهترین گوشی تا 5 میلیون ، بهترین لپ تاپ تا 12 میلیون و بهترین سیستم گیمینگ پیشنهادی  و بهترین ساعت هوشمند 2021 از این بخش این مطالب را نیز مطالعه نمایید

.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید