بهترین شرکت تولید گوشی هوشمند کدام است . اپل ، سامسونگ ، هواوی یا شیائومی

بهترین شرکت تولید گوشی هوشمند

به نظر می رسد که جایگاه فروش گوشی هوشمند در دنیا در حال تغییر است ، در حال حاضر لقب بهترین شرکت تولید گوشی هوشمند در دنیا به آرامی جا به جا می شود ، اما آیا می دانید کدام شرکت ها بیشترین فروش را از گوشی های هوشمند در دنیا دارد؟ در این مطلب بهترین شرکت تولید گوشی هوشمند در سال 2020 را بر اساس میزان تولید گوشی هوشمند در طی یک سال معرفی خواهیم کرد

هواوی در ماه آوریل با 21 درصد سهم در بازار تولید کننده شماره 1 گوشی های هوشمند جهان شد. اکنون ، کمتر از شش ماه بعد ، اطلاعات جدید بازار نشان می دهد هواوی شروع به افت شدیدی کرده که در طی یک دهه اخیر بی سابقه است.

بهترین شرکت تولید گوشی هوشمند کدام است

سامسونگ - بهترین شرکت تولید گوشی هوشمند

آخرین گزارش ماهیانه مارکت پالس با مجوز از کانترپوینت ریسرچ نشان می دهد که سامسونگ در ماه های تابستان مطابق انتظار عمل کرده و با موفقیت بهترین گوشی های هوشمند خود را در ماه آگوست روانه بازار کرده بنابراین بیشترین تولید را در بین تمام شرکت های تولید گوشی هوشمند دنیا دارد.

این شرکت کره جنوبی 22٪ از کل محموله های تلفن های هوشمند را به خود اختصاص داده است که نسبت به 20٪ سهم خود در ماه آوریل در اوج همه گیر جهانی COVID-19 افزایش قابل توجهی داشته است.

بازگشت سامسونگ می تواند ناشی از بهبود بازار گوشی های هوشمند هند در ماه جولای و آگوست به دنبال یک قفل در سراسر کشور در ماه های گذشته باشد. در واقع عملکرد این شرکت آنچنان خوب بوده است که هم اکنون بالاترین سهم فروش در بازار هند از سال 2018 را به خود اختصاص داده است.

کانترپوینت ریسرچ می گوید سامسونگ با اتخاذ یک استراتژی تهاجمی کانال آنلاین ، تبدیل به بهترین شرکت تولید گوشی هوشمند در دنیا شدهاست. همچنین از احساسات اخیر ضد چینی در این کشور آنقدر بهره برده شده تا فروش گوشی های کره ای چند برابر شود

این تحولات به نوبه خود بر بازیکنان چینی مانند شیائومی ، هواوی و اوپو تأثیر منفی گذاشته است.

سهم تولید گوشی های هوشمند  هواوی در تابستان به شدت کاهش یافت

بهترین شرکت تولید گوشی هوشمند

هواوی در ماه آگوست با 16 درصد سهم بازار در جایگاه دوم قرار گرفت. نتایج هنوز چشمگیر است ، اما در نهایت نشان دهنده کاهش شدید نسبت به آوریل است که 21 درصد از محموله ها را تشکیل می دهد.

اعتقاد بر این است که شرکت مستقر در شنژن عملکرد خوبی در چین دارد ، اما در طول سال گذشته به دلیل عدم پشتیبانی از خدمات گوگل در منطقه ، در اروپا و حتی همین ایران خودمان نیز به طور قابل توجهی کاربر و خریدار از دست داده است.

با توجه به اینکه به زودی هیچ نشانه ای از پشتیبانی وجود ندارد و این واقعیت که هواوی به دلیل تحریم های اضافی ایالات متحده در حال حاضر توانایی محدودی در تولید تلفن های هوشمند دارد ، سهم بازار این شرکت همچنان ادامه خواهد داشت. هواوی قصد داشت تا روزی بهترین تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا و بهترین شرکت تولید گوشی هوشمند شود ، اما تحریم ها و سیاست های ایالات متحده امریکا ، اجازه پیشروی این شرکت را نداد.

سرانجام انتظار می رود که فروش هواوی در چین نیز افت کند. به هر حال ، Huawei در حال حاضر با ذخیره قطعات موجود زنده مانده است و ممکن است در نهایت مجبور شود تولید تلفن های هوشمند را متوقف کند.

اگر این اتفاق بیفتد ، احتمالاً اپل و شیائومی از هوآوی پیشی خواهند گرفت. گزارش اخیر حاکی از آن است که هوآوی می تواند در بهار 1400 به رتبه 7 بهترین شرکت های گوشی هوشمند در دنیا سقوط کند.

اپل ثابت ماند ،  شیائومی بیشترین سود را برد

شیائومی - بهترین شرکت تولید گوشی هوشمند

اپل در ماه های آخر چرخه ارتقا نهایی خود سهم بازار را با موفقیت حفظ کرد. غول مستقر در سیلیکون ولی 12 درصد از کل محموله های گوشی های هوشمند را در ماه آگوست به خود اختصاص داد ، دقیقاً همان سهم بازار در آوریل.

کانترپوین ریسرچ در مورد بهترین شرکت تولید گوشی هوشمند می گوید اپل به لطف عرضه بعدی مدل های آیفون 12 و آیفون 12 پرو ، ماه آینده باید افزایش قابل توجهی در محموله ها را تجربه کند. مانند سامسونگ ، این شرکت احتمالاً از ترک مشتری های هواوی سود خواهد برد.

شیائومی بزرگترین برنده در طول تابستان بود. با محبوبیت کمتر هواوی در اروپا هر ماه ، این شرکت موفق شد به سرعت بیشتر سهم بازار رقیب خود را در اختیار بگیرد.

به طور خاص ، شیائومی 11 درصد از کل محموله های گوشی های هوشمند را در ماه آگوست به خود اختصاص داده است ، در مقایسه با 8 درصدی که در آوریل ثبت کرده است. این تعداد باید به رشد خود ادامه دهد و شیائومی در کنار اپل پیشروی کند ، حتی ممکن است از این شرکت نیز به زودی سبقت بگیرد. همانطور که می دانید ، قیمت گوشی های شیائومی تقریبا 25 درصد ارزان تر از  سایر محصولات است اما توانسته کیفیت گوشی ها و قطعات را حفظ کند و در برخی موارد بالاتر ببرد. همانطور که در مقایسه گوشی های گلکسی A71 و شیائومی ردمی نوت 9 پرو دیدیم ، هر دو محصول تقریبا یکسان اما با تفاوت قیمت بالایی در بازار موجود هستند.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. قطعا سونی بهترین شرکت تولیدکننده موبایله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید