بهترین روتر مودم وای فای 2022 ، راهنمای خرید و قیمت روتر مودم

بهترین روتر مودم وای فای 2022

بهترین روتر مودم وای فای 2022 کدام است؟ قیمت و خرید روتر مودم وای فای ، چطور می توان با هزینه کم, بهترین مودم بی سیم خانگی را خریداری کرد؟ در ادامه راهنمای خرید بهترین مودم روتر وای فای 2022 را با هم می بینیم.

بهترین روتر مودم وای فای 2022

در اینجا بهترین روتر مودم Wi-Fi از لحاظ عملکرد، برد و ارزش مورد بررسی قرار می دهیم.

قرار دادن یکی از بهترین روترهای وای فای در خانه شما یک قطعه ضروری از زندگی آنلاین امروزی است و ساده ترین راه برای ارتقاء شبکه خانگی شماست. یک روتر جدید و به‌ روز می‌تواند باعث شود که هر لپ‌ تاپ، تلویزیون هوشمند، کنسول بازی و آیفون در خانه شما بسیار سریع‌تر کار کند.

یک روتر کاملاً جدید نه تنها می تواند اتصالات وای فای سریع تری به شما بدهد، بلکه بسیاری از جدیدترین روترها دارای نرم افزار امنیتی شبکه داخلی، رابط های تنظیمات مبتنی بر برنامه و کنترل های والدین با استفاده آسان هستند.

اخیراً چندین روتر وای‌ فای رونمایی شده در CES دیده‌ایم، از جمله روترهایی که آنتن‌ های آن به سمت سیگنال‌ های فوکوس حرکت می‌کنند، پس حتماً خلاصه‌ ای از بهترین روترهای Wi-Fi خانگی CES 2022 را بخوانید.

با توجه به اینکه بخش زیادی از زندگی ما به صورت آنلاین سپری می شود، از مدرسه و محل کار گرفته تا بازی و استریم، هیچ جایگزینی برای عملکرد درجه یک که بهترین روترهای Wi-Fi می توانند ارائه دهند، وجود ندارد.

به همین دلیل است که ما هر یک از ده‌ ها روتر را که بررسی کرده‌ایم آزمایش می‌کنیم تا مدل‌ هایی را پیدا کنیم که متناسب با خانه و نیازهای شما با عملکرد عالی، برد طولانی و قیمتی که می‌توانید بپردازید باشد. در اینجا بهترین روترهای Wi-Fi وجود دارد که می توانید امروز بخرید.

بهترین روتر مودم وای فای

بر اساس آزمایش‌های دقیق ما، بهترین روتر مودم وای فای ایسوس RT-AX86U است، یک نیروگاه Wi-Fi 6 که می‌تواند تجهیزات متصل به کل خانه را تامین کند، قدرت خالصی را برای بازی فراهم کند و هر ابزاری را که دارید ایمن کند. . این روتر با استفاده عمومی، تجهیزات بازی جدی و حفاظت از امنیت سایبری برابر است. و با قیمت مناسب آن، جای تعجب نیست که انتخاب سردبیر ما است.

برای گزینه‌ای گران‌تر، روتر Netgear Nighthawk AX8 (RAX80) Wi-Fi 6 درهای اکثر روترهای رقیب را باز می‌کند. استاندارد بی‌ سیم جدیدتر بهترین توان عملیاتی را که تا به حال دیده‌ایم ارائه می دهد و به راحتی می‌تواند یک خانه کامل پر از دستگاه‌های متصل را اداره کند.

برای خانه‌ های بزرگ‌ تر، به پوششی نیاز دارید که به دورتر برسد و در صورت لزوم تا چندین طبقه گسترش یابد، و این به معنای یکی از بهترین سیستم‌های Wi-Fi مش است. در آزمایش و ارزیابی ما، Nest WiFi بهترین راه حل Wi-Fi مش است که می توانید خریداری کنید. این عملکرد عالی را ارائه می دهد که سیگنال کل خانه را پوشش می دهد، و دارای یک بلندگوی هوشمند داخلی Google Home برای کنترل صوتی بصری است.

اما اگر قیمت آن مشکلی را برای شما ایجاد نمی کند، پس Netgear Orbi WiFi 6e سریع‌ترین سیستم مش-روتر است که تا به حال دیده‌ایم و یکی از سریع‌ ترین روترها است. فقط توجه داشته باشید که قیمت آن به خوبی چهار رقمی است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد روش های افزایش سرعت مودم و روتر و تفاوت های وای فای و بلوتوث چیست مشاهده کنید.

بهترین روتر مودم وای فای که هم اکنون می توانید خریداری کنید

1. ایسوس RT-AX86U

روتری عالی برای کل خانه و برای گیمینگ

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: Wi-Fi 6/Dual-band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 3 / بله

پورت ها: 1 WAN 1  /WAN چند گیگ / 4 گیگابیت LAN در ثانیه، 2 عدد USB 3.0

حداکثر سرعت: 929.7 مگابیت در ثانیه

اندازه: 9.0*6.7*3.1 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای ایسوس RT-AX86U را خریداری کنیم

  • توان عملیاتی و عملکرد عالی
  • نرم افزار امنیتی با به روز رسانی مادام العمر
  •  ورودی چند گیگ و تجمیع پورت

چرا نباید روتر مودم وای فای ایسوس RT-AX86U را خریداری کنیم

  • فاقد ویژگی های پیشرفته بازی مانند geofencing و ping heat map

روتر مودم وای فای ایسوس RT-AX86U که اولین گزینه ما در مورد بهترین روتر مودم وای فای است یک نیروگاه Wi-Fi 6 است که سرعت های عالی و ویژگی های بازی کیلر و همچنین گزینه های سفارشی سازی عالی را ارائه می دهد. با عملکرد بالا و حفاظت مادام العمر در برابر نفوذها و بدافزارها، همچنین یک گزینه عالی برای ایمن سازی کل شبکه خانگی شما، ارائه حفاظت طولانی مدت بدون هزینه اشتراک و داشتن گارانتی دو ساله است. 

اما جذابیت واقعی ایسوس RT-AX86U عملکرد آن است که به علامت جادویی 1 گیگابیت در ثانیه نزدیک می شود تا اتصال سریع و بدون دردسر را برای همه دستگاه های شما فراهم کند. RT-AX86U با برد و عملکرد عالی – حتی از طریق دیوارها و بین طبقات – بخش های مساوی روتر عمومی استفاده عمومی و روتر ویژه بازی است و مجموعه ویژگی ها و پورت های ارائه شده در آن در مقایسه با برخی از بهترین عملکردها بسیار بد است. وسایل بازی حتی در جدیدترین جوایز راهنمای Tom’s Guide به عنوان نایب بهترین روتر Wi-Fi شناخته می شود. اگر بهترین روتر Wi-Fi 6 را برای کل خانواده می‌خواهید، روتر مودم وای فای ایسوس RT-AX86U همان روتر است.

قیمت در سایت آمازون: 279.99 دلار

2. Netgear Nighthawk AX8 (RAX80)

یک روتر مودم وای فای عالی

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: Wi-Fi 6/Dual-band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 8 / بله

پورت ها: 1 WAN/ پنج LAN گیگابیت در ثانیه, دو 3.0 USB

حداکثر سرعت: 1.389 گیگابیت در ثانیه

اندازه: 12.0*8.0*6.3 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای Netgear Nighthawk AX8 (RAX80) را خریداری کنیم

  • عملکرد عالی
  • شامل اپلیکین های بدافزار است
  • آپشن های خوب گانفیگوریشن

چرا نباید روتر مودم وای فای Netgear Nighthawk AX8 (RAX80) را خریداری کنیم

  • گران قیمت
  • با زیاد شدن مسافت سرعت آن کم می شود

با روتر Netgear Nighthawk AX8 (RAX80) Wi-Fi 6، عملکرد عالی و امنیت بالا دست به دست هم داده اند و ترکیبی از توان عملیاتی که مانع عبور گیگابیت بر ثانیه می شود را ارائه می دهد و همچنین محافظت از بدافزار و اپلیکیشن Disney’s Circle برای مسدود کردن محتوای نامناسب و مدیریت استفاده از شبکه خانواده را نیز ارائه می دهد. و با عملکرد عالی در دیوارها و کف، Nighthawk AX8 به همان اندازه که در تست ما عملکرد خوبی را ارائه داد در دنیای واقعی نیز به خوبی کار می کند.

ممکن است که این روتر مودم گران قیمت باشد – بیشتر روترهای Wi-Fi 6 هستند – اما RAX80 راه‌اندازی آسانی را ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد روتر را دقیقاً همانطور که می‌خواهید پیکربندی کنید. همچنین دارای برد 90 فوتی است، اما عملکرد بهتری را در فواصل 50 فوتی ارائه می‌کند که آن را برای خانه‌های متوسط ​​مناسب‌ تر می‌کند. تقریباً با هر معیاری، Netgear Nighthawk AX8 (RAX80) روتر Wi-Fi-6 است که اگر نمی‌خواهید سرعت و ایمنی را به خطر بیندازید، می‌توانید دریافت کنید.

قیمت در سایت آمازون: 225 دلار

3. Nest WiFi

یک روتر مش عالی با بلندگوی هوشمند داخلی

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: 802.11ac/dual band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 8 / بله

پورت ها: 1 WAN/ پنج LAN گیگابیت در ثانیه, دو 3.0 USB

حداکثر سرعت: 1.389 گیگابیت در ثانیه

اندازه: 12.0*8.0*6.3 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای Nest WiFi را خریداری کنیم

  • عملکرد عالی
  • دستیار گوگل داخلی
  • نصب آسان

چرا نباید روتر مودم وای فای Nest WiFi را خریداری کنیم

  • دامنه کوتاه
  • آپشن های پیکربندی حداقل

چندین  راه حل مش وای فای در بازار وجود دارد، و در حالی که همه آنها خانه شما را با سیگنال بی سیم پوشش می دهند، مورد علاقه ما باید Nest WiFi باشد. Nest WiFi که گزینه دیگر ما در زمینه بهترین روتر مودم وای فای است توسط Google ساخته شده است به اندازه‌ای کوچک است که دور از چشم پنهان شود. اما جذابیت واقعی برای واحدهای توری فشرده چیزی بیش از عملکرد عالی است. هر افزونه مش سیستم Nest WiFi دارای یک بلندگوی هوشمند Google Home است که یکی از بهترین دستیارهای صوتی را در سراسر خانه به همراه سیگنال بی سیم قدرتمند در اختیار شما قرار می دهد.

Nest WiFi سریع همچنین یکی از ساده‌ترین فرآیندهای راه‌اندازی را ارائه می‌کند که تا به حال از آن استفاده کرده‌ایم، و راه‌اندازی برنامه‌های افزودنی در سراسر خانه را به یک فوریت تبدیل می‌کند. به علاوه، با هر واحد Google WiFi قدیمی‌ تری که ممکن است در اختیار داشته باشید کار می‌کند. اما افزودن Google Assistant واقعاً آن را در بالاترین حد قرار می دهد، و روشی زیبا برای افزودن کنترل صوتی در سراسر خانه شما و ادغام آسان با تعداد زیادی از بهترین دستگاه های خانه هوشمند و همه بهترین دستگاه های سازگار با Google Home را ارائه می دهد.

قیمت در سایت آمازون: 368 دلار

4. ایسوس ROG Rapture GT-AX11000

بهترین روتر مودم وای فای گیمینگ

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: 802.11ac/Tri-Band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 8 / بله

پورت ها: 1 WAN, چهار 1-گیگابیت در ثانیه LAN- یک LAN 

حداکثر سرعت: 731.4 گیگابیت در ثانیه

اندازه: 9.4*9.4*2.8 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای ایسوس ROG Rapture GT-AX11000 را خریداری کنیم

  • اولین روتر Wi-Fi 6 (802.11AX). 
  • عملکرد با فاصله بهبود می یابد 
  • سفارشی سازی زیاد 
  • رابط سیمی چشمگیر 2.5 گیگابیت بر ثانیه

چرا نباید روتر مودم وای فای ایسوس ROG Rapture GT-AX11000 را خریداری کنیم

  • اندازه بزرگ

بهترین روتر مودم وای فای گیمینگ : روتر مودم وای فای ایسوس ROG Rapture GT-AX11000 گزینه بعدی ما در زمینه بهترین روتر مودم وای فای است که اولین روتر گیمینگی است که آزمایش کرده‌ایم و دارای Wi-Fi 6 است، و با سرعتی در محدوده طولانی‌ تر، تأخیر کم و تمام ویژگی‌ هایی که گیمرها انتظار دارند، بهبود می‌یابد، و تمام این ویژگی ها لذت یک گیمر را به نمایش می گذارد. همه اینها را اضافه کنید و اکثر روترهای بازی دیگر اکنون در رتبه دوم قرار دارند.

GT-AX11000  یک روتر مودم بزرگ است، با یک پایه عظیم، هشت آنتن چرخشی و حداکثر توان خروجی عظیم 10.8 گیگابیت بر ثانیه. این روتر بی سیم به لطف طراحی سه باند و چهار درگاه LAN پایین دستی گیگابیتی، یک اتصال 2.5G Base T Ethernet و دو پورت USB 3.0، قابلیت اتصال به تعداد زیادی را دارد.

سفارشی‌ سازی داخلی و بهینه‌ سازی‌های مبتنی بر بازی، کنترل زیادی را فراهم می‌کنند، و حتی می‌توانید آن را با دیگر روترهای ایسوس برای شبکه‌سازی شبکه‌ای جفت کنید تا یک خانه بزرگ‌ تر را پوشش دهید. این روتر با قیمت 450 دلاری که دارد جزو روترهای گران قیمت به حساب می آید، اما این بهترین روتر بی سیم برای گیمرهایی است که می خواهند به صورت آنلاین بازی کنند.

قیمت در سایت آمازون: 431.07 دلار

5. Netgear Orbi WiFi 6E (RBKE963)

عملکردی عالی با قیمتی عالی

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: Wi-Fi 6e/Quad-band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 12 / خیر

پورت ها:  WAN/4 LAN (base unit), 4 LAN (satellites) یک پورت

حداکثر سرعت: 1.009 گیگابیت در ثانیه

اندازه: 11.1*7.5*3.0 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای Netgear Orbi WiFi 6E (RBKE963) را خریداری کنیم

  • بهترین عملکرد مش تا کنون
  •  راه اندازی و پیکربندی آسان
  • نرم افزار امنیتی اختیاری، کنترل های والدین دلایلی برای اجتناب 

چرا نباید روتر مودم وای فای Netgear Orbi WiFi 6E (RBKE963) را خریداری کنیم

  • بسیار گران قیمت
  • تنها 90 روز پشتیبانی فنی رایگان

روتر مودم وای فای Netgear Orbi WiFi 6E (RBKE963) که گزینه بعدی بهترین روتر مودم های وای فای است, سریع ترین سیستم مش-روتر روی این سیاره است — و همچنین گران ترین. اما اگر قصد دارید تا برای خرید یک روتر مودم وای فای هزینه زیادی را صرف کنید، یک اتصال باند پهن گیگابیتی از ISP خود و یک خانه عظیم دارید، پس احتمالاً این سیستم مش برای شماست.

Orbi WiFi 6E می تواند تا 9000 فوت مربع را پوشش دهد. ماهواره سوم را اضافه کنید و می توانید به 12000 فوت مربع بروید. در فاصله 15 فوتی، کانال 6 گیگاهرتز این روتر توان عملیاتی بیش از یک گیگابیت در ثانیه را ارائه می دهد، اولین روتر مش که در آزمایشات ما این کار را انجام می دهد.

هر واحد دارای 12 آنتن و چهار درگاه اترنت (یکی با سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه) است، و سیستم کانال هایی را در باندهای 2.5، 5 و 6 گیگاهرتز، به علاوه چهارمین درگاه 5 گیگاهرتزی برای بک هال بین واحدها ایجاد می کند. 

Netgear اشتراک های آزمایشی را برای نرم افزار امنیتی Armor خود ارائه می دهد که شامل آنتی ویروس Bitdefender و کنترل های والدین است. همچنین پس از 90 روز باید هزینه پشتیبانی فنی را پرداخت کنید. اما اگر توانایی پرداخت هزینه این سیستم مش را دارید، مشکلی نخواهید داشت.

قیمت در سایت آمازون: 1938.98 دلار

6. تی پی لینک آرچر C2300

بهترین روتر مقرون به صرفه

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: 802.11ac/Dual-Band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 3/ بله

پورت ها: Four 1-Gbps LAN, 1 WAN, 1 USB 2.0, 1 USB 3.0

حداکثر سرعت: 939.6 گیگابیت در ثانیه

اندازه: 8.5*7.5*1.5 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای تی پی لینک آرچر C2300 را خریداری کنیم

  • عملکرد عالی
  • ارزان 
  • ضد ویروس داخلی
  • دو سال گارانتی

چرا نباید روتر مودم وای فای تی پی لینک آرچر C2300 را خریداری کنیم

  • خیلی داغ می شود

بهترین روتر مودم وای فای از نظر سرعت : روتر مودم وای فای تی پی لینک آرچر C2300 که یکی دیگر از بهترین روتر مودم های وای فای است طراحی ساده و فریبنده ای دارد، اما گول نخورید – این یکی از قدرتمندترین روترهای بی سیمی است که می توانید بخرید و بهترین برد را در بین روترهای موجود در این لیست ارائه می دهد.

این قهرمان عملکرد حاکم است، تقریباً یک گیگابیت در ثانیه داده را در تست‌های عملکرد استاندارد ما پمپاژ می‌کند و به راحتی از دیوارها و سقف‌ ها عبور می کند. Archer C2300 نه تنها سریع‌ ترین روتری است که دیده‌ایم، بلکه کوچک، محجوب و پر از ویژگی‌های پیشرفته است.

Archer C2300 دارای ابزارهای بهینه سازی داخلی است، مانند آنتی ویروس، QoS و کنترل های والدین که معمولاً در رقبای گران قیمت یافت می شوند. با 120 دلار، کمتر از نیمی از هزینه رقبای مشابه است، و با دو سال ضمانت پشتیبانی می شود. TP-Link Archer C2300 به سادگی بهترین روتر وای فای مقرون به صرفه ای است که امروزه می توانید خریداری کنید.

قیمت در سایت آمازون: 147.90 دلار

7. تی پی لینک آرچر AX6000

بهترین روتر مودم وای فای با ارزش

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: Wi-Fi 6/Dual-band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 8 / بله

پورت ها:  WAN/8 LAN gigabit per second, USB 3, USB C یک پورت

حداکثر سرعت: 884.4 گیگابیت در ثانیه

اندازه: 10.3*10.3*2.4 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای تی پی لینک آرچر AX6000 را خریداری کنیم

  • پورت LAN 
  • امنیت بیشتر
  • ارزان قیمت

چرا نباید روتر مودم وای فای تی پی لینک آرچر AX6000 را خریداری کنیم

  • اپلیکیشن های محدود
  • جدا کردن کابل های LAN سخت است

روترهای Wi-Fi 6 ارزان نیستند، اما ارزش نام بازی برای روتر تی پی لینک آرچر AX6000، روتر وای فای 6 مقرون به صرفه مورد علاقه ما است. این دستگاه که کی دیگر از بهترین روتر مودم های وای فای در لیست ماست, ممکن است که از نظر عملکرد و برد عقب بماند، اما سرعت Wi-Fi 6 را ارائه می دهد که 100 دلار کمتر از مدل های رقیب Wi-Fi 6 است. Archer AX6000 را به عنوان روتر مقرون به صرفه برای نسل اول دستگاه های Wi-Fi 6 در نظر بگیرید.

روتر تی پی لینک آرچر AX6000 با هشت پورت شبکه سیمی و قابلیت جفت شدن دو با هم برای ایجاد جریان داده با سرعت 2 گیگابیت در ثانیه، راه را برای روترهای Wi-Fi 6 که به همان اندازه که در وای فای با دستگاه های سیمی خوب هستند، باز می کند. با افزودن امنیت مبتنی بر روتر، Archer AX6000 به تنهایی به عنوان یکی از بهترین روترهایی که می توانید تهیه کنید، با قیمتی باور نکردنی در اختیار شما قرار دارد.

قیمت در سایت آمازون: 272.99 دلار

8. Netgear Nighthawk RAXE500

سرعت بالای Wi-Fi 6e

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: Wi-Fi 6e/Tri-band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 8 / خیر

پورت ها:  WAN/4 LAN gigabit per second, 2 USB 3.0 یک عدد

حداکثر سرعت: 2.396 گیگابیت در ثانیه

اندازه: 12.0*8.6*3.3 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای Netgear Nighthawk RAXE500 را خریداری کنیم

  • حداکثر سرعت با باند 6 گیگاهرتز
  • قابلیت سفارشی سازی
  • نرم افزار امنیتی

چرا نباید روتر مودم وای فای Netgear Nighthawk RAXE500 را خریداری کنیم

  • گران قیمت
  • با افزایش مسافت, سرعت کاهش پیدا می کند

بهترین روتر مودم وای فای از نظر سطح پوشش و کیفیت سیگنال : روتر مودم وای فای Netgear Nighthawk RAXE500 که گزینه بعدی بهترین روتر مودم وای فای ما در این لیست است اولین روتر Wi-Fi 6e است که وارد بازار شده است و نتایج شگفت‌آور است. Nighthawk RAXE500 با افزودن باند جدید 6 گیگاهرتز به قابلیت‌های چشمگیر Wi-Fi 6، عملکردی پیشرو در دسته ارائه می‌کند.

با رتبه‌بندی AXE11000، دستگاه سه‌ بانده با ارائه تقریباً 2.5 گیگابیت بر ثانیه داده‌ های دنیای واقعی، بیش از حد به این چالش پاسخ می‌دهد. این را به طراحی شیک و گزینه‌های پیکربندی بسیار قابل تنظیم اضافه کنید، و Netgear Nighthawk RAXE500 به یکی از بهترین روترهای بی‌سیمی تبدیل می‌شود که تا به حال بررسی کرده‌ایم.

Netgear Nighthawk RAXE500 سه باند با افزودن دسترسی به تعداد زیادی از کانال های انتقال داده جدید در طیف 6 گیگاهرتز، به عنوان اولین روتر Wi-Fi 6e با کارایی بالا پیشتاز است. این نوعی عملکرد است که جایزه راهنمای Tom’s Guide را برای بهترین روتر Wi-Fi به ارمغان آورده است، حتی اگر برای همه مناسب نباشد. در حالی که RAXE500 در فاصله نزدیک بهترین است و یکی از گران ترین روترهایی است که می توانید بخرید، RAXE500 یک روتر مودم وای فای بسیار با ارزش است.

قیمت در سایت آمازون: 537.04 دلار

9. Netgear Nighthawk AC2300 (RS400)

بهترین روتر برای ایمن سازی کل خانه

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: 802.11ac/Dual-Band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 3 / بله

پورت ها:  WAN, 4 1-Gbps LAN, 2 USB 2.0 یک پورت

حداکثر سرعت: 626.6 گیگابیت در ثانیه

اندازه:11.2*7.3*2.0 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای Netgear Nighthawk AC2300 (RS400) را خریداری کنیم

  • عملکرد عالی
  • سه سال امنیت نرم افزار
  • راه اندازی آسان

چرا نباید روتر مودم وای فای Netgear Nighthawk AC2300 (RS400) را خریداری کنیم

  • دامنه کوتاه
  • پیکربندی زیاد نیست

ممکن است قیمت آن مانند یک روتر با کارایی بالا یا بازی باشد، اما Netgear Nighthawk AC2300 (RS400) که جزو بهترین روتر مودم های وای فای است در حوزه متفاوت (و شاید مهم‌تر) ارائه می‌شود: امنیت سایبری. این امکان وجود دارد که RS400 عملکرد خوب و برد کافی برای پوشش بیشتر خانه‌ها را ارائه دهد، اما ارزش واقعی محافظت است، با یکسری از ویژگی‌های امنیتی Netgear و Bitdefender، از جمله سه سال حفاظت از نرم‌افزار Bitdefender Total Security.

 RS400 برای محافظت از کل خانه متصل شما، از لپ‌تاپ و تلفن تا طیف وسیعی از دستگاه‌های هوشمند، از تلویزیون گرفته تا اجاق‌ ها، ترموستات‌ها و آیفون های درب خانه ساخته شده است. با وجود دستگاه‌ های بسیار در شبکه خانگی امروزی، باید مراقب باشید، زیرا یک ابزار با امنیت ضعیف می‌تواند شما را در برابر هکرها و بدافزارها در معرض خطر بیندازد. RS400 کل خانه شما را ایمن نگه می دارد و تنظیم و مدیریت آن نیز آسان است و آن را به روتر امنیت سایبری مورد علاقه ما تبدیل می کند.

10. تی پی لینک آرچر A7

روتر مودم وای فای وایرلس ارزان قیمت مورد علاقه ما

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: 802.11ac/Dual-Band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 3 / خیر

پورت ها: Four 1-Gbps LAN, 1 USB 2.0

حداکثر سرعت: 647.4 گیگابیت در ثانیه

اندازه:1.3*9.6*6.4 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای تی پی لینک آرچر A7 را خریداری کنیم

  • روتر مقرون به صرفه
  • عملکرد معقول 
  • دو سال گارانتی

چرا نباید روتر مودم وای فای تی پی لینک آرچر A7 را خریداری کنیم

  • فاقد آپشن های سفارشی سازی
  • دامنه محدود

روتر مودم وای فای تی پی لینک آرچر A7 که یکی دیگر از بهترین روتر مودم های وای فای است بهترین روتر Wi-Fi برای افرادی است که بودجه کمی دارند، عملکرد بسیار خوب 802.11ac و تعداد شگفت انگیزی از ویژگی ها را برای کمتر از اکثر روترهای رقیب ارائه می دهد. Archer A7 عملکرد عالی نسبت به قیمت دارد – انتقال داده های بیشتری نسبت به بسیاری از روترهای با قیمت مشابه که آزمایش کرده ایم – و دارای چهار پورت LAN گیگابیتی و یک پورت USB 2.0 برای اتصال دستگاه ها است. 

Archer A7 علاوه بر عملکرد و ویژگی‌های خوب، فرآیند راه‌اندازی بسیار آسان و کنترل‌ های مفید والدین را نیز دارد، با برنامه‌ای که به شما امکان می‌دهد استفاده از شبکه را از هر نقطه نظارت و کنترل کنید. ممکن است با ابزارهای سفارشی سازی بارگیری نشود، اما نرم افزار کنترل والدین و کیفیت خدمات (QoS) را ارائه می دهد که عملکرد بهتر از متوسط ​​را تضمین می کند. این بهترین روتر مودم وای فای است که ما آزمایش کرده ایم.

قیمت در سایت آمازون: 53.99 دلار

11. تی پی لینک آرچر C5400X

عملکرد عالی, بهینه شده برای گیمینگ

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: 802.11ac/Tri-Band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 8 / خیر

پورت ها:  WAN, 8 1-Gbps LAN, 1 USB 2.0 یک پورت

حداکثر سرعت: 859.5 گیگابیت در ثانیه

اندازه: 11.2*11.2*7.6 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای تی پی لینک آرچر C5400X را خریداری کنیم

  • عملکرد عالی و طراحی سه باند 
  • پتانسیل سفارشی سازی +
  • نرم افزار امنیتی

چرا نباید روتر مودم وای فای تی پی لینک آرچر C5400X را خریداری کنیم

  • اندازه بزرگ
  • آنتن ها را نمی توان جابجا کرد

روتر مودم وای فای تی پی لینک آرچر C5400X بهترین روتر مودم وای فای گیمینگ است که بهترین عملکرد را در هر دستگاه شبکه خانگی مشاهده خواهید کرد. این بهترین عملکرد سه باند در کلاس خود را ارائه می دهد و سرعت 1 گیگابیت در ثانیه را در باند 2.4 گیگاهرتز و 2.167 گیگابیت بر ثانیه را روی هر یک از دو کانال 5 گیگاهرتزی خود ارائه می دهد. همچنین دارای پوشش چشمگیر است، با بیش از 100 فوت پوشش عالی که اکثر خانه ها را با سیگنال Wi-Fi قوی و واضح پوشش می دهد. 

طراحی 8 آنتن عنکبوتی مانند و طرح رنگ قرمز روی مشکی مطمئناً باعث جلب توجه می شود، اما نقطه فروش واقعی مجموعه ای از ویژگی های بهینه سازی و امنیتی است که هر کاربر قدرتمندی را راضی می کند. این روتر با کنترل‌های تخصیص پهنای باند عالی که به شما امکان می‌دهد از توان عملیاتی عظیم هر طور که می‌خواهید استفاده کنید، عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای بازی یا هر چیز دیگری در دستان کاربر قرار می‌دهد.

قیمت در سایت آمازون: 204.99 دلار

12. Linksys EA8300 Max Stream

یک روتر فوق العاده برای کاربران قدرتمند

بهترین روتر مودم وای فای 2022

ویژگی ها و مشخصات

مشخصات وای فای: 802.11ac/Tri-Band

 تعداد آنتن / قابل جابجایی: 6 / خیر

پورت ها: 1 WAN, 4 1-Gbps LAN, 1 USB 3.0

حداکثر سرعت: 626.5 گیگابیت در ثانیه

اندازه: 8.5*6.4*2.2 اینچ

چرا باید روتر مودم وای فای Linksys EA8300 Max Stream را خریداری کنیم

  • طراحی سه باند با عملکرد عالی
  • نرم افزار و گزینه های خوب 
  • طراحی فشرده
  • ارزان

چرا نباید روتر مودم وای فای Linksys EA8300 Max Stream را خریداری کنیم

  • دامنه کوتاه

برای یک روتر واقعاً قابل تنظیم، ما Linksys EA8300 Max-Stream را که یکی دیگر از بهترین روتر مودم های وای فای ما در این لیست است را توصیه می کنیم، که نه تنها یک روتر سه باند عالی است، بلکه دارای ابزارهایی برای بهینه سازی و سفارشی کردن روتر شما برای عملکرد بهینه است. EA8300 Max-Stream کوچک مشکی می‌تواند داده‌های زیادی را جابه‌جا کند، اگرچه در خانه‌ های کوچک‌ تر بهترین عملکرد را دارد. اما حتی با برد کوتاه تر، عملکرد قابل توجهی را برای روترهایی که کمتر از 200 دلار به فروش می رسد ارائه می دهد. 

چه پهنای باند را برای اولویت بندی بازی یا پخش رسانه اختصاص دهید، یا فقط کنترل‌های والدین را تنظیم کنید، می‌توانید بسیاری از ویژگی‌ها را خودکار کنید، تنظیمات دستی را در لحظه انجام دهید و آن را نظارت کنید – همه از دسکتاپ یا تلفن هوشمندتان. با راه‌ های بسیار زیادی برای سفارشی‌ سازی عملکرد روتر، Linksys EA8300 Max Stream یک انتخاب آسان برای کاربران قدرتمند است.

آیا زمان آن رسیده است که روتر مودم وای فای خود را عوض کنید؟

شاید متوجه شده اید که پوشش وای فای فعلی شما کندتر از گذشته است، یا شاید فقط به چیزی نیاز دارید که بتواند نیازهای طیف گسترده ای از دستگاه های هوشمند را در خانه های معمولی پاسخ دهد. اگر هر یک از تحریکات فوق را دارید، یک روتر جدید باید این مشکلات رایج را برطرف کند.

همچنین اگر از سخت افزار قدیمی استفاده می کنید ارزش ارتقاء آن را دارد. اگر هنوز یک روتر قدیمی Wireless-N یا Wireless-AC در خانه خود دارید، قطعاً باید به فکر دریافت چیزی باشید. این استانداردهای جدید نه تنها اتصال سریع تری را ارائه می دهند، بلکه مزایای دیگری نیز خواهید دید. باتری گوشی هوشمند شما به لطف مدیریت کارآمدتر دستگاه، دوام بیشتری خواهد داشت و گجت‌های خانگی متصل شما با استانداردهای توانمندتر و سریع‌تر احساس می‌شوند.

دلیل بزرگ دیگر برای ارتقاء روتر شما این است که هزینه اجاره ماهانه یک دستگاه دروازه از ISP خود را پرداخت کرده اید. با هزینه متوسط ​​اجاره تجهیزات 10 تا 15 دلار در ماه، یک روتر جدید می تواند هزینه خود را در عرض چند ماه بپردازد و خدمات و ویژگی های بهتری نیز ارائه دهد! فقط فراموش نکنید که آن را با یکی از بهترین مودم های کابلی جفت کنید تا کاملاً خود را از هزینه های اضافی که اغلب با بسته های اینترنت باند پهن همراه است، رها کنید.

نحوه انتخاب بهترین روتر مودم وای فای

وقتی نوبت به انتخاب بهترین روتر بی سیم می رسد، به راحتی می توان در پیچیدگی اصطلاحات تخصصی شبکه و استانداردهای مبهم فناوری گم شد. اما تنها چیزی که واقعا باید بدانید این است که چگونه به دو سوال کلیدی پاسخ دهید: چه سرعتی برای اتصال به اینترنت خود نیاز دارید؟ و چه نوع پوششی در خانه خود نیاز دارید؟

سرعت ها و استانداردها: سرعت اینترنت مورد نیاز شما برای روتر به طور کلی با سرعتی که از ارائه دهنده خدمات اینترنت خود دریافت می کنید و سرعتی که مودم شما پشتیبانی می کند تعیین می شود. برای اکثر مردم، روتر استاندارد 802.11ac، همه برنامه‌ های موجود را به جز چشمگیرترین برنامه‌ های موجود، مانند طرح‌های اینترنتی Gigabit که فقط در شهرهای منتخب در دسترس هستند، انجام می‌دهد. با سرعت متوسط ​​پهنای باند تقریباً 100 مگابیت در ثانیه، اکثر روترهای AC بی سیم قادر خواهند بود به راحتی کار را انجام دهند.

جدیدترین فناوری روترها Wi-Fi 6 (معروف به 802.11ax) نامیده می‌شود که استاندارد سریع‌ تری است که برای بسیاری از دستگاه‌ های موجود در خانه‌ های امروزی مناسب‌ تر است. بسیاری از روترهای Wi-Fi 6 در دسترس هستند، اما یک تغییر جدیدتر در این استاندارد به نام Wi-Fi 6e وجود دارد که از بخش تازه باز شده طیف رادیویی بهره می برد.

دستگاه‌های دارای Wi-Fi 6e، مانند لپ‌تاپ و گوشی، هنوز هم کم هستند. اگر همزمان از چند دستگاه استفاده نکنید، احتمالاً در حال حاضر مزایای زیادی از Wi-Fi 6e نخواهید دید.

محدوده پوشش: بخش دیگر معادله بی سیم ناحیه پوشش است. یک روتر مستقل معمولی برد 50 تا 100 فوتی را ارائه می دهد که قادر است اکثر آپارتمان ها و خانه های کوچک را پوشش دهد. با این حال، اگر خانه ای به مساحت 3000 فوت مربع یا بیشتر دارید، باید یک روتر مش را در نظر بگیرید که از چندین دستگاه برای ارائه سیگنال Wi-Fi در سراسر یک خانه بزرگتر استفاده می کند. اینها به ویژه در خانه‌های چند طبقه یا در خانه‌ هایی با نقاط مرده که سیگنال وای‌فای قطع می‌شود مفید هستند. 

پورت ها: اگرچه اتصال بی سیم اصلی ترین چیزی است که از یک روتر وای فای می خواهید، اما باید به اتصالات سیمی نیز فکر کنید. اترنت اتصال سریع‌ تری را برای دستگاه‌ هایی مانند کنسول‌ های بازی و تلویزیون‌ های هوشمند که از پهنای باند بیشتری استفاده می‌کنند ارائه می‌کند و پورت‌های USB برای اتصال چاپگر یا فضای ذخیره‌سازی به شبکه شما مفید هستند. ورودی مسئله دیگری است، به خصوص اینکه شما در منطقه ای با اینترنت پرسرعت گیگابیت زندگی می کنید. با اتصال با سرعت گیگ، روتر قدیمی‌تر می‌تواند کل خانه شما را کند کند. برخی از روترها حتی می توانند دو ورودی را برای اتصال سریعتر جمع کنند.

محدوده قیمت: روترهای فعلی 802.11ac اغلب با قیمت کمتر از 100 دلار برای مدل های اصلی و دو بانده به فروش می رسند. مدل‌ های گران‌تر تا 300 دلار متغیر هستند، اما پوشش وسیع و سرعت‌های بالاتری را ارائه می‌کنند، در حالی که روترهای بازی‌گرا با ویژگی‌های بهینه‌سازی داخلی اغلب با قیمت بیشتری به فروش می‌رسند. روترهای جدید با استفاده از استاندارد Wi-Fi 6 (که قبلا با نام 802.11ax شناخته می شد) اغلب با قیمت 400 دلار یا بیشتر به فروش می رسند.

پیگیری همه چیزهایی که در دنیای روترها اتفاق می افتد دشوار است، بنابراین راهنماهای مفید ما را برای آخرین فناوری، مانند روتر مش وای فای چیست و آیا به آن نیاز دارید، بررسی کنید؟ یا آخرین توصیه ها را در مورد نحوه رفع مشکلات امنیتی روتر خود، از مراحل ساده تا حفاظت های پیشرفته، دریافت کنید. از امنیت روتر گرفته تا توضیحات عمیق Wi-Fi 6 و Wi-Fi 6e، ما همیشه آخرین اطلاعات را در مورد جدیدترین محصولات و نوآوری ها ارائه می دهیم.

چگونه ما روتر مودم های وای فای را تست می کنیم

ما هر روتری را که بررسی می کنیم برای اندازه گیری عملکرد و برد آزمایش می کنیم، علاوه بر استفاده عملی برای ارزیابی سهولت راه اندازی و کیفیت تنظیمات و ویژگی ها. توان عملیاتی بیان می کند که روتر چه مقدار داده می تواند از طریق اتصال بی سیم خود به عقب و جلو حرکت کند. ما این را در فاصله 5 فوتی بدون مانع اندازه گیری می کنیم تا بتوانیم حداکثر مقدار داده ای را که روتر می تواند حرکت دهد اندازه گیری کنیم.

توان عملیاتی بالاتر در استفاده های پر داده مانند پخش ویدئو، بازی یا اتصال چند کاربر به طور همزمان، به شما کمک می کند.

Range دورترین فاصله قابل استفاده برای روتر را اندازه گیری می کند. محدوده‌ های طولانی‌ تر برای خانه‌ های بزرگ‌  تر، جایی که اتاق‌ها در فاصله دورتر قرار دارند، بهتر است. ما اندازه‌گیری می‌کنیم که یک روتر چقدر داده می‌تواند در فواصل 5، 50، 75 و 100 فوتی جابه‌جا شود، بنابراین می‌توانید بهترین مدل را برای خانه‌ ها و آپارتمان‌ های کوچک‌تر انتخاب کنید، جایی که عملکرد برد کوتاه ممکن است در اولویت باشد.

ما همچنین عملکرد را از طریق دیوارها و سقف‌ها آزمایش می‌کنیم تا مشخص کنیم که یک مسیریاب چقدر می‌تواند سیگنال را در شرایط دمپنینگ Wi-Fi مشترک در بسیاری از ساختمان‌ ها و خانه‌ ها ارائه دهد.

برای مسیریاب‌ های مش، آزمایش‌ های بیشتری را انجام می‌ دهیم تا مشخص کنیم که سیستم مش چگونه سیگنال را از طریق روتر اصلی و از طریق واحد ماهواره‌ای ارسال می‌کند.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید