بهترین بازی های گرافیکی اندروید 2023 با لینک دانلود مستقیم آذر 1402

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

بهترین بازی های اندروید کدام بازی ها هستند؟ بهترین بازی های گرافیکی اندروید آذر 1402 را در این مقاله معرفی می کنیم. بازی های سنگین اندروید با گرافیک قدرتمند 2023 را به همراه لینک دانلود برای شما قرار دادیم تا بتوانید آن ها را نصب کرده و روی گوشی‌ خود بازی کنید

بازی‌های موبایل به یک تجارت پررونق تبدیل شده‌اند و اینها برخی از گرافیکی‌ترین عناوینی هستند که می‌توانید در دستگاه اندروید خود بازی کنید.

همچنین بخوانید:کندی سرعت اینترنت گوشی ،چرا سرعت اینترنت گوشی کم شده

بازی های موبایلی به رشد خود ادامه می دهند و چیزهای بیشتری از Candy Crush در آن وجود دارد. همه گهگاه زمان زیادی در اختیار دارند، و از این دست ها اغلب برای انجام بازی های موبایلی استفاده می شود که در حال حاضر محبوب ترین شکل بازی هستند (چه بخواهید یا نه). برخی از بزرگترین فرنچایزهای جهان در دستگاه های دستی رشد می کنند و توسعه دهندگان توانایی های فنی تلفن ها و تبلت ها را به حد خود رسانده اند.

با جدیدترین دستگاه‌هایی که با 8 تا 12 گیگابایت رم و پردازنده‌های هشت هسته‌ای عرضه می‌شوند، قدرت زیادی در داخل این دستگاه‌های کوچک وجود دارد. برای انجام این بازی‌ها لزوماً به یک گوشی یا تبلت رده بالا نیاز ندارید، اما اگر می‌خواهید بهترین گرافیک آن‌ها را ببینید، مطمئناً به آن نیاز خواهید داشت. فقط مطمئن شوید که یک شارژر در دسترس دارید زیرا این بازی ها باتری شما را نیز آبکشی می کنند.

اندروید و موبایل اغلب پلتفرمی عالی برای بازی‌های مدرن محسوب نمی‌شوند، اما در سال‌های اخیر بازی‌های زیادی منتشر شده‌اند که ثابت می‌کنند این کلیشه اشتباه است. گوشی‌های هوشمند مدرن از نظر قابلیت‌های تکنولوژیکی مسیر طولانی را طی کرده‌اند. بسیاری از بازی‌های گوشی‌های هوشمند اکنون دارای جلوه‌های بصری و گرافیکی پیشرفته هستند که شما را به طور کامل در بازی غرق می‌کنند، حتی در یک صفحه نمایش کوچک. از بازی‌های سه‌گانه A که برای تلفن‌ها اقتباس شده‌اند تا بازی‌های منحصر به فرد موبایل. بازی های خارق العاده زیادی برای اندروید و موبایل منتشر شده اند که ارزش دیدن را دارند. این لیست به‌روزرسانی شده است تا شامل بهترین بازی های گرافیکی اندروید دیگری باشد که باید در مرحله بعد بازی کنید.

بهترین بازی های اندروید

  • Life Is Strange
  • Apex Legends Mobile
  • Alien: Isolation

  • Infinity Blade 3
  • Fantasian

  • Dead Cells

  • Exos Heroes

  • Dead Trigger 2

  • Sky: Children Of The Light

  • Endless Nightmare

  • The Room: Old Sins

  • Chaos Rings III

  • Black Desert Mobile

  • PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile PUBG
  • Nimian Legends: BrightRidge

  • Call Of Duty Mobile
  • Asphalt 9 Legends

  • Shadow Fight 3

  • Fortnite

  • Shadowgun Legends

  • Real Racing 3

  • Genshin Impact

  • ARK: Survival Evolved

بهترین بازی های گرافیکی اندروید 2023

Life Is Strange(زندگی عجیب است)

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

از بهترین بازی های اندروید ، یک بازی اپیزودیک فوق العاده است. شما نقش مکس را بر عهده می گیرید، یک دانشجوی عکاسی که متوجه می شود می تواند زمان را به عقب برگرداند. این بازی دارای داستانی جذاب، شخصیت های جذاب و سبک هنری فوق العاده است. این بازی برای اندروید و دستگاه های موبایل اقتباس شده است. حتی برخی از ویژگی های منحصر به فرد تلفن همراه، مانند برچسب ها و توانایی به اشتراک گذاری پیشرفت خود را در رسانه های اجتماعی به راحتی دارد.

اگر این بازی داستان محور فوق العاده را بررسی نکرده اید، فرصت را از دست داده اید. می توانید قسمت اول را به صورت رایگان پخش کنید و سپس می توانید بقیه قسمت ها را با یک سیزن پس خریداری کنید. بنابراین، امتحان کردن آن ضرری ندارد تا ببینید آیا این بازی برای شما مناسب است یا خیر. این یک بازی بزرگ و از نظر گرافیکی سخت است، اما ارزش آن را دارد.

پیش نیاز بازی :

1 – دارا بودن حداقل اندروید شش (اندروید +6.0)

2 – دارا بودن حداقل OPENGL 3.1

3 – دارا بودن پردازنده ARM 64

4 – دارا بودن یک داستان متوسط رو به بالا (حداقل رم 2 گیگ)

5 – دارا بودن حداقل 5 گیگ فضا

Life Is Strange

 Apex Legends Mobile

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

Apex Legends آن را به تلفن های همراه ساخته است. این یک بازی تیراندازی وحشیانه و اکشن نبرد رویال است و اکنون می توانید آن را در هر جایی که می خواهید در تلفن خود بازی کنید. گرافیک آن می تواند بسیار طاقت فرسا باشد، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از پریدن به جنگ، کمی تنظیمات را بررسی کنید. اما در دستگاه های رده بالا، تجربه بسیار هیجان انگیزی خواهید داشت.

این نسخه یک جایگزین ارزشمند برای کسانی است که از طرفداران بازی اصلی هستند. حتی دارای حالت‌های بازی منحصر به فرد برای موبایل است، از جمله نقشه‌های جدید و افسانه‌ها برای بازی کردن. شما می توانید با دوستان خود تیم شوید یا به تنهایی به آن بروید.

Apex Legends Mobile

Alien: Isolation(بیگانه: انزوا)

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

بیگانه: انزوا تجربه وحشتناکی است اما یکی از بهترین بازی های اندروید نیز لقب دارد. کاملاً یک فضای پرتنش و ترسناک را در سراسر آن به تصویر می کشد. در این بازی ترسناک، شما نقش آماندا ریپلی را بر عهده می گیرید و در مورد ناپدید شدن مادرش تحقیق می کنید و به زودی خود را در دام زنومورف مرگبار می بینید. این یک بازی AAA است که روی صفحه نمایش کوچکتر آورده شده است، بنابراین یک بازی بزرگ و سنگین برای بازی است. ابتدا مطمئن شوید که تلفنتان از پس آن بر می آید، اما ارزش تجربه کردن را دارد.

اگر به بازی های کامپیوتری علاقه دارید بخوانید: اتصال دسته بازی به گوشی موبایل با برنامه ( ایکس باکس و پلی استیشن )

رابط کاربری بازی برای موبایل طراحی شده است و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به اطراف بپردازید و وسایل را بسازید. این نسخه از بازی همچنین شامل تمام DLC ها می شود، بنابراین محتوای وحشتناک زیادی برای لذت بردن شما وجود دارد.

Alien: Isolation

Infinity Blade 3

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

سری Infinity Blade برای طولانی ترین زمان در خط مقدم بازی های موبایل قرار داشت. این بازی ها چالش برانگیز بودند، از نمایشگر لمسی گوشی هوشمند نهایت استفاده را بردند و در طول اجرای آن به طرز چشمگیری تکامل یافتند.

آخرین بازی در این سه‌گانه نیز یکی از بهترین‌ها در طول یک مایل کشور است. بهبودهای گیم پلی این عنوان را قطعا باید ستود، اما نمی توان از درخشش بصری خیره کننده بازی نیز غافل شد که همچنان پابرجاست!

Infinity Blade 3

Fantasian(فانتزی)

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

آخرین حمله هیرونوبو ساکاگوچی به صحنه JRPG نیز در نوع خود کاملاً جذاب است. Fantasian یک بازی درخشان است که بیشتر طرفداران این سبک قطعا باید آن را بررسی کنند.

از بهترین بازی های اندروید 2022 ، محیط های درخشان از قبل رندر شده بازی، همراه با سبک هنری شگفت انگیز آن، یکی از زیباترین بازی های اپ استور را به وجود آورده است. جلوه‌های بصری مدرن آن قطعاً به این معناست که تنها سیستم‌های پیشرفته می‌توانند این بازی سخت را اجرا کنند.

Dead Cells(سلول مرده)

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

Dead Cells، با تمام حقوق، باید یک بازی باشد که مردم بر اساس گیم پلی باورنکردنی آن بشناسند. اگر این عنوان کمتر شناخته شده را امتحان کنید، متوجه خواهید شد که Dead Cells به راحتی یکی از بهترین بازی های موجود در بازار است.

این واقعیت که بر روی موبایل نیز منتشر شده است به این معنی است که حتی بازیکنان بیشتری می توانند این شاهکار را ببینند. فقط به خاطر داشته باشید که کنترل های لمسی ممکن است بهترین راه برای مقابله با خشونت سلول های مرده نباشد.

Dead Cells

Exos Heroes(قهرمان Exos)

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

بازی‌های گاچا در بازار بازی‌های ویدیویی موبایل به‌طور گسترده وجود دارند. پس از همه، این یکی از بهترین راه ها برای حفظ سطح ثابت سود است!

Exos Heroes یکی از زیباترین بازی های گاچا است که می توانید آن را روی گوشی خود امتحان کنید. فقط به خاطر داشته باشید که کار کردن در این بازی گاهی اوقات کاملاً خسته کننده است و نیاز به خرج کردن پول واقعی برای هر پیشرفتی زودتر به واقعیت تبدیل می شود.

Exos Heroes

Sky: Children Of The Light(آسمان: فرزندان نور)

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

توسعه دهندگان برجسته Journey یک بازی را روی دستگاه های تلفن همراه منتشر کردند که به همان اندازه زیبا و درونگرا است. Sky: Children of the Night یک بازی بی نظیر است که هر طرفدار بازی های موبایلی حتما باید آن را امتحان کند.

این بازی که یکی از بهترین بازی های اندروید 2022 است،  به‌روزرسانی‌های مداوم دریافت می‌کند و راهی عالی برای استراحت پس از یک روز طولانی است. اگر به دنبال تجربه ای زیبا و آرام در کف دست خود هستید، حتما باید Sky: Children Of The Light را ببینید.

Sky: Children Of The Light

Dead Trigger 2(ماشه مرده 2)

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

از بهترین بازی های گرافیکی اندروید 2022 در ژانر ترس : گیم پلی اصلی Dead Trigger اساساً یک تیرانداز زامبی کلیشه ای بود که واقعاً چیز جدیدی برای آوردن روی میز نداشت. همانطور که گفته شد، باید اعتراف کرد که گرافیک این عنوان برای یک عنوان موبایل عالی بود.

با این حال، جلوه‌های بصری Dead Trigger 2، نسخه قبلی خود را کاملاً از آب درآورد. این بازی به راحتی یکی از سخت‌ترین بازی‌های موبایلی در تمام دوران‌ها از منظر گرافیکی است و هر کاربر موبایلی که دستگاه قدرتمندی دارد باید حتماً این بازی را امتحان کند تا سیستم خود را به حداکثر برساند.

Dead Trigger 2

Endless Nightmare(کابوس بی پایان)

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

بازی های ترسناک در بازار بازی های موبایل کاملاً برجسته هستند. با این حال، از بین تمام بازی‌های موجود در فروشگاه، باید اعتراف کرد که جلوه‌های بصری Endless Nightmare در یک کلاس خاص قرار دارند.

اگر می‌خواهید تجربه‌ی خزنده‌ی تلفن همراهتان حسی از کلاس بصری داشته باشد، حتماً باید Endless Nightmare را دانلود کنید. به هر حال، این یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید است.

Endless Nightmare

The Room: Old Sins(اتاق: گناهان قدیمی)

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

The Room یکی از بهترین فرنچایزهای بازی های موبایلی است. از صفحه نمایش های لمسی موجود در تلفن های مدرن نهایت استفاده را می کند و از نوعی گیم پلی استفاده می کند که در این دستگاه ها بسیار طبیعی به نظر می رسد.

یکی از جدیدترین بازی‌های این سری، The Room: Old Sins، بدیهی است که بهترین گرافیک را در سه‌گانه‌ای که به خاطر جلوه‌های بصری مشهور است، به رخ می‌کشد. اگر دستگاه قدرتمندی دارید، مطمئناً می توانید از این بازی موبایلی که از نظر گرافیکی سخت می طلبد، نهایت لذت را ببرید.

The Room: Old Sins

Chaos Rings III(حلقه آشوب )III

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

اسکوئر انیکس با بازار بازی های ویدیویی موبایل غریبه نیست و پورت های متعددی از عناوین تحسین شده خود را در دستگاه های تلفن همراه منتشر کرده است. علاوه بر این، آنها چندین IP اصلی را نیز منتشر کرده اند که سه گانه Chaos Rings قابل توجه ترین آنها است.

سومین بازی از این سری به راحتی یکی از سنگین ترین بازی ها برای دستگاه های اندرویدی است، اگرچه اکثر مردم بازی دوم را از منظر گیم پلی و داستان هنوز کیلومترها جلوتر می دانند. صرف نظر از این موضوع، نمی توان این واقعیت را انکار کرد که اگر می خواهید یک JRPG با گرافیک عالی امتحان کنید، نباید به دنبال Chaos Rings III باشید.

Chaos Rings III

Black Desert Mobile

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

از بهترین بازی های اندروید در سبک RPG ، بازی Black Desert یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین MMORPG‌های موجود است که اکثر مردم گرافیک آن را به خاطر خارق‌العاده بودن تحسین می‌کنند. بنابراین، بسیار خوب است که می بینیم این بازی در نهایت توجه بسیار مورد نیاز را در بازارهای بین المللی … از جمله یک پورت موبایل نیز به خود جلب می کند.

Black Desert Mobile به راحتی یکی از سخت‌گیرانه‌ترین بازی‌های موبایلی است. با این حال، اگر یک گوشی با مشخصات عالی دارید، حتما باید این عنوان را امتحان کنید.

Black Desert Mobile

PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile PUBG

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

بازی‌ای که ژانر بتل رویال را به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های امروزی تبدیل کرد، PUBG ابتدا در سال 2017 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد، قبل از اینکه سال بعد برای موبایل عرضه شود. به شرطی که قدرت اینترنت برای ماندن در رقابت را داشته باشید، می توانید انتظار داشته باشید که از نظر گرافیکی دستگاه شما را نیز به حداکثر برساند.

اگر اسب بخار قدرت دارید، تا 90 فریم در ثانیه به حالت Extreme بروید که یک مزیت قابل توجه نسبت به دستگاه های ضعیف تر است. گرافیک ممکن است کمتر از فریم در ثانیه برای پخش کننده رقابتی مهم باشد، اما اگر واقعاً می خواهید از مناظر لذت ببرید، تنظیمات HDR و Ultra HD نیز وجود دارد.

PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile

Nimian Legends: BrightRidge

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

در حالی که بازی‌های Nimian Legends چندان شناخته شده نیستند، یکی از زیباترین بازی‌های روی پلتفرم‌های موبایل هستند. BrightRidge و دنباله آن، Vandgels، بازی های RPG جهان باز هستند که در جهان های فانتزی به زیبایی طراحی شده اند. منو پر از گزینه‌های گرافیکی است، بنابراین می‌توانید مهم‌ترین جنبه‌ها را انتخاب کنید یا می‌توانید همه چیز را به حداکثر برسانید تا تأثیر کامل را داشته باشید.

هر دو بازی همچنین دارای حالت کاوش هستند تا بتوانید مناظر را بدون نگرانی در مورد دشمنان تحسین کنید و حالت عکس برای ثبت بهترین چیزهایی که جهان ارائه می دهد.

Nimian Legends: BrightRidge

Call Of Duty Mobile

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

کال آف دیوتی موبایل از بهترین بازی های گرافیکی اندروید 2022 : یکی دیگر از سری‌هایی که نیازی به معرفی ندارد، Call of Duty است که سال‌هاست جزء اصلی بازی‌ها بوده و در سال ۲۰۱۹، Call of Duty Mobile روی دستگاه‌های دستی عرضه شد. در عرض یک سال، 270 میلیون دانلود جمع آوری کرد و جوایزی را برای بهترین بازی موبایل در BAFTA و Game Awards دریافت کرد.

باز هم، به یکی از جدیدترین گوشی‌ها نیاز دارید، اما اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید، می‌توانید تا ۱۲۰ فریم در ثانیه انتظار داشته باشید. همچنین می توانید کیفیت گرافیک را پایین بیاورید و فریم بر ثانیه را افزایش دهید زیرا این روی توانایی شما برای دیدن (و تیراندازی) دشمن تاثیری نخواهد داشت.

Call Of Duty Mobile

Asphalt 9 Legends

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

اگر عاشق بازی های جاده و مسابقه هستید ، آسفالت ، یکی از بهترین بازی های اندروید برای شما می توانید بهترین تجربه بازی با موبایل باشد. سری آسفالت همیشه ظرفیت گرافیکی دستگاه های تلفن همراه را تا جایی که می توانستند افزایش داده است و جدیدترین بازی آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست. با گرافیک HDR و حداکثر سرعت 60 فریم در ثانیه، یکی از زیباترین بازی‌های مسابقه‌ای در موبایل است.

محتوای زیادی نیز وجود دارد، با بیش از 50 ماشین مختلف و 800 رویداد مختلف، و همچنین حالت های حرفه ای و چند نفره. در کنار به‌روزرسانی‌ها و اضافه‌های فصلی منظم، بازی باید شما را مشغول کند در حالی که از گرافیک زیبا لذت می‌برید.

Asphalt 9 Legends

Shadow Fight 3

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

بازی‌های مبارزه‌ای همیشه با موبایل مرتبط نیستند، اما اگر می‌خواهید یکی از آن‌ها را بازی کنید، این بهترین ظاهر است. اگرچه این فقط یک بازی مبارزه ای نیست، بلکه یک RPG نیز هست. شخصیت قابل بازی شما دارای تصاویر و سلاح های قابل تنظیم است و با پیشرفت داستان، تجهیزات و مهارت های بیشتری را باز خواهید کرد.

بیش از 3 میلیون نقد در پلی استور به این بازی امتیاز متوسط 4.3 ستاره داده است که بسیاری از آنها گرافیک و انیمیشن را تحسین می کنند. با تصاویری تا 1440p و 60fps، مطمئناً برای چشم آسان است.

Shadow Fight 3

Fortnite(فورتنایت)

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

فورتنایت یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید 2022 :  این محبوب‌ترین بازی در جهان است، و اگرچه برای دانلود آن باید از چند حلقه عبور کنید، اما همچنان می‌توانید فورتنایت را بر روی دستگاه‌های اندرویدی دریافت کنید (مستقیماً از وب‌سایت آن‌ها یا از طریق برنامه Epic Games در فروشگاه گلکسی اگر دارید. یک دستگاه سامسونگ).

Fortnite بر روی دستگاه های تلفن همراه با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می شود، اگرچه این به قیمت کاهش وضوح است که به دلیل آن کاهش یافته است. آیپد پرو در واقع قادر به سرعت 120 فریم در ثانیه بود، بنابراین ممکن است Epic ممکن است این قابلیت را در مقطعی به اندروید اضافه کند.

Fortnite

Shadowgun Legends

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

یکی دیگر از بازی های تیراندازی اول شخص که گوشی شما را تا حد امکان تست می کند، Shadowgun Legends، سومین قسمت از سه گانه Shadowgun است. هر یک از بازی‌ها برنده جایزه شده‌اند، و فهمیدن اینکه چرا وقتی این گرافیک‌ها را روی یک دستگاه تلفن همراه رده بالا بررسی کرده‌اید، سخت نیست.

Legends با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود، اما اگر آن را با بالاترین تنظیمات گرافیکی ترکیب کنید، گزارش‌های زیادی مبنی بر داغ بودن گوشی‌ها وجود دارد. اگر هم فریم در ثانیه و هم گرافیک می خواهید، واقعاً به یک دستگاه بسیار قدرتمند نیاز دارید.

Shadowgun Legends

Real Racing 3 یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید 2023

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

Real Racing 3 بازی مسابقه ای برای طرفداران مسابقه واقعی است، چه باور کنید چه نه. این بازی تماماً در مورد یک تجربه مسابقه ای واقعی است، با مسیرهای واقعی، ماشین های واقعی و رانندگان واقعی. آیا می خواهید در یک فصل فرمول 1 با همیلتون و فتل روبرو شوید؟ سپس این بازی برای شماست.

یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های بازی، الگوریتم Time Shifted Multiplayer است که حریفان کاملاً تعاملی را بر اساس نتایج سایر بازیکنان ایجاد می‌کند، نه فقط ارواح. اما گرافیک این بازی نیز قابل دست‌کم نیست، زیرا آسیب‌های واقعی روی ماشین‌ها و آینه‌های عقب عملکردی دارد.

Real Racing 3

Genshin Impact

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

Genshin Impact یک بازی اخیر است که تأثیر زیادی داشته است. دنیای باز گسترده ای که کارهای زیادی در آن انجام می شود، محتوایی که از قبل وجود دارد ساعت ها شما را مشغول می کند و مطالب بیشتری همیشه در راه است.

حتی بدون انجام ماموریت‌ها، می‌توانید از دویدن یا سر خوردن در اطراف فقط با تحسین مناظر لذت ببرید. در قدرتمندترین دستگاه‌ها، باید حداکثر سرعت 60 فریم در ثانیه داشته باشید. همچنین با رایانه شخصی به صورت متقاطع ذخیره می شود، بنابراین می توانید در خانه روی صفحه نمایش بزرگ بازی کنید و سپس از جایی که در تلفن همراه متوقف کرده اید ادامه دهید.

Genshin Impact

ARK: Survival Evolved

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

از بهترین بازی های گرافیکی اندروید 2023:  دیگری که با موفقیت از رایانه شخصی و کنسول به موبایل پرش کرد، Ark: Survival Evolved یک بازی محبوب بقا است که بیش از 10 میلیون بار از فروشگاه پلی استور دانلود شده است. در یک جزیره بیابانی پر از دایناسورها گیر افتاده اید، باید از آنچه پیدا می کنید برای تغذیه خود، ساختن پناهگاه ها و محافظت از خود در برابر حیات وحش محلی استفاده کنید.

فریم در ثانیه ممکن است در 30 محدود باشد، اما این برای بازی هایی مانند این چندان مشکل ساز نیست. در دستگاه‌های سطح بالاتر، می‌توانید کیفیت گرافیکی را بالا ببرید و از دایناسورهای واقعاً زیبا لذت ببرید.

ARK: Survival Evolved

منبع:www.thegamer.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید