بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2023 مهر 1402

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2023 یا مهر 1402 کدام بازی ها است؟ بازی های سبک اکشن ، شوتر و ورزشی ایکس باکس وان ، بهترین بازی برای Xbox one . ویژگی های این بازی ها و بازی هایی در ژانر ترس و بقا, اکشن, ماجراجویی, شوتر و غیره را در ادامه مطلب به همراه نمرات و نقد و نظرات هر کدام میبینیم.

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2023

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

در مورد بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2023 باید بگوییم که اکنون زمان بسیار خوبی است تا درگیر بهترین بازی های ایکس باکس وان شویم که همه اینها به لطف سازگاری قوی در Xbox Series X و Xbox Series S است. اگر توانستید به یکی از کنسول های بازی مایکروسافت دسترسی پیدا کنید پس بنابراین مجموعه ای از بازی های قدیمی برای انتخاب دارید که می توانید از بارگیری سریع و عملکرد عالی آنها بهره ببرید.

چه از بازی های طولانی گرفته تا بازی های کوتاه, همه و همه در دسترس شما قرار خواهند گرفت و این بدین معنی است که گزینه های زیادی در این کنسول برای لذت بردن از آنها در اختیار خواهید داشت. و به لطف Xbox Game Pass Ultimate, می توانید صدها بازی مختلف ایکس باکس 360, ایکس باکس وان و ایکس باکس اصلی را با هزینه اشتراک 10 دلار در ماه بارگیری کنید.

مهم نیست که در چه مودی هستید, در اینجا بهترین بازی های ایکس باکس وان برای بازی در حال حاضر آمده است.

بهترین بازی های ایکس باکس وان Xbox One چه هستند؟

تلاش برای انتخاب بهترین بازی ایکس باکس وان آذر 1401 یک فرایند دشوار است. با این حال, بازی های درخشانی وجود دارند, مانند Doom Eternal و Gears 5 که در ژانر شوتر قرار می گیرند، و این در حالی است که The Witcher 3: Wild Hunt یک RPG شخص سوم استثنایی است و Sekiro: Shadows Die Twice نبرد سامورایی را با Dark Souls-esque ادغام می کند.

سپس در این لیست Rockstar’s Red Dead Redemption 2  را مشاهده می کنید، بازی ای که به همان اندازه عالی است, به ویژه در ایکس باکس وان ایکس. ما معتقدیم که این خرید ضروری برای هر گیمر ایکس باکس است.

و Forza Horizon 4 برای طرفداران بازی های رانندگی و مسابقه وجود دارد که بر روی ایکس باکس وان ایکس بسیار خوب اجرا می شود. اما اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که چه بازیی را انتخاب کنید, Xbox Game Pass طیف وسیعی از بازی ها را برای اشتراک ماهانه بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4بهترین بازی های PC و بهترین بازی های اندروید در سال 2022 و آموزش نصب بازی پابجی موبایل  مشاهده کنید.

1. Red Dead Redemption 2

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2022 : Red Dead Redemption 2 نوار بازی های اکشن جهان باز را بالا می برد و باعث می شود تا مجذوب نسخه خیره کننده و پویای غرب وحشی که در آن همه چیز تعاملی است و همه اقدامات شما اهمیت دارد شوید. پیش درآمد بازی اصلی Red Dead 2 شما را تحت کنترل آرتور مورگان جذاب و پیچیده قرار می دهد که اغلب باید بین انجام کار درست و وفادار ماندن به گروه خود یکی را انتخاب کند. با پیشرفت بازی, ارتباطات بیشتری با Red Dead Redemption مشاهده خواهید کرد, که اکثر آنها روایت بازی اصلی را حتی بیشتر پرطراوت می کند.

از داستان پردازی فوق العاده سینمایی و گرافیک عجیب و غریب (به ویژه در Xbox Series X ، Xbox Series S و Xbox One X) تا دنیای بازی های وسیع و متنوع که به شما امکان می دهد ماهیگیری و اسب سواری کنید و در تیر اندازی های غرب وحشی شرکت کنید. Red Dead Redemption 2 یک تجربه تکرار نشدنی است و به راحتی یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان موجود است.

2. The Witcher 3: Wild Hunt

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

آیا مبارزه با جانوران اسطوره ای مانند اژدها شما را مجذوب می کند؟ آیا دوست دارید به جستجوهای حماسی با وعده ثروت های بی حد و حصر بپردازید؟ آیا دوست دارید ساعت های بیشماری را صرف بازی با کارت کنید؟ چگونه دوست دارید در مثلث عشقی حرکت کنید, در نمایشنامه ای بازی کنید, سرنوشت یک ملت در حال جنگ را تعیین کنید و در برابر یک شرور غیرقابل کنترل قرار بگیرید . بنابراین The Witcher 3: Wild Hunt می تواند بازی جذابی برای شما باشد.

سومین ورودی در مجموعه ویچر, Geralt of Rivera, در مورد قهرمان داستان است که در سرتاسر جهان به دنبال عشق از دست رفته خود و دختر ناتنی اش است. این عنوان بزرگ به عنوان یکی از بزرگترین بازی های نقش آفرینی شخص سوم در جهان باز در بازار معرفی می شود و عنوانی است که بازیکنان باید حداقل 100 ساعت با آن وقت بگذرانند و به راحتی یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان برای RPG تبدیل شده است.

3. Dishonored 2

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

جای تعجب نیست که Dishonored 2 در ادامه Dishonored اصلی است. اما در حالی که مخفی کاری با قدرت های جادویی برخورد می کند و فرمول اکشن وحشتناک اول شخص دست نخورده باقی می ماند, می توان این بازی را از دو منظر بازی کرد: بازی Corvo Attano یا Empress Emily Kaldwin. هر دو دارای قدرت های متفاوتی هستند که به شما امکان می دهد در ماموریت و مناطق خلاق بازی به طرق مختلف حرکت کنید و همچنین اهداف را به هر نحوی در حالت های جالب دفع کنید. یا می توانید به سادگی از هیچ قدرتی استفاده نکنید یا کسی را نکشید, این همان ویژگی همه جانبه Dishonored 2 است که به شما این امکان را می دهد تا اهداف خود را تقریباً به روشی که مناسب می دانید انجام دهید.

طراحی محیطی و سطحی در بازی اصلی بسیار خوب بود, اما Dishonored 2 به سادگی آن را به سطح جدیدی می برد و مواردی مانند The Clockwork Mansion و Crack in the Slab از نکات برجسته آن هستند. حتی اگر بازی های مخفیانه را دوست ندارید, Dishonored 2 ارزش تنوع زیاد, سبک و خلاقیت را دارد. همچنین به همراه DLC آن بر روی Xbox Game Pass قرار دارد.

4. Doom Eternal بهترین بازی ایکس باکس وان در سبک شوتر اول شخص

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2022 : Doom Eternal, ویژگی های عالیی را در مورد راه اندازی مجدد Doom 2016 ارائه می دهد و آن را به 11 می رساند. اکشن بازی شوتر اول شخص با پمپ آدرنالینی که در اختیار دارد بیشتر از همیشه خود را دینامیک و روان نشان می دهد و این به لطف جعبه مهمات و مهارت هایی است که به شما این امکان را می دهد تا در هر مواجهه خشونتی زیبا را ارائه دهید. به لطف توانایی های جدید همانند آتش افکن و مشت خونین و حرکت های جدید همانند پرش دوبل و air dash, کشتن شیاطین در سراسر جهان تبدیل به عملی خونین می شود.

به سیستم پیشرفت رضایت بخش, هزاران راز و کلکسیون و تصاویر کاملاً نفس گیر و طراحی سطح را اضافه کنید و متوجه خواهید شد که Doom Eternal یکی از بهترین بازی های شوتر در سال های اخیر است. با داستانی که بهتر از آنچه باید باشد و حسی باورنکردنی از فضا, که این بازی ارائه می دهد, آنرا به یک تجربه روان و رضایت بخش تبدیل کرده است. این بازی به راحتی یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان در چند وقت اخیر است.

5. Gears 5

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

Gear 5 بزرگترین و زیباترین ورژن موجود در فرانچایز بازی سوم شخص مایکروسافت و یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان است. کمپین بلند پروازانه Gears 5 با تمرکز بر روی Kait Diaz و تلاش او برای درک میراث Locust خود, در اکتشافات جهان باز, با وسایل نقلیه ای ترکیب می شود تا رضایت بخش ترین و پویاترین تصویربرداری مجموعه ای که تاکنون دیده شده است را تکمیل کند.

همچنین محتوای چند نفره جامعی از جمله حالت pick-up-play Arcade, یک مجموعه کاملاً رقابتی, یک تجربه Horde با ویژگی های خاص شخصیت و یک حالت فرار co-op پرتنش در این بازی وجود دارد. این بازی همچنین بهترین بازی Gears تا کنون است که با محیط های چشمگیر و رنگارنگ که بر روی Xbox One S و Xbox One X یکسان ظاهر می شود.

6. Sekiro: Shadows Die Twice

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

آیا برای یک چالش واقعی آماده اید؟ Sekiro: Shadows Die Twice آخرین RPG اکشن وحشیانه از توسعه دهنده Dark Souls From Software است که شما را مجبور می کند با دقت نسخه خود را از طریق نسخه اسطوره ای ژاپن قرن شانزدهم پر از دشمنان هیولایی دنبال کنید تا شما را بکشند. Sekiro با حس تحرک از فرمول Dark Souls متمایز می شود, زیرا می توانید بین موقعیت ها جابجا شوید تا دشمن خود را بی سر و صدا نگه دارید.

Sekiro در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین (و سخت ترین) بازی های نرم افزاری شناخته می شود, زیرا هیچ راه واقعی برای جستجوی آمار بهتر وجود ندارد – فقط مهارت شما می تواند شما را از بین ببرد. با این وجود, راه هایی برای کاهش چالش بازی وجود دارد, از طریق مشاهده دقیق محیط و مدیریت هوشمند مجموعه مهارت های محدود. ممکن است که در نگاه اول اینطور به نظر برسد, اما Sekiro آنگونه که فکر می کنید غیر ممکن نیست.

7. Mortal Kombat 11

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2022 : Mortal Combat 11 بزرگترین, خونین ترین و بهترین بازی Mortal Kombat است که دارای موارد زیادی از شکستن ستون فقرات است. حالت داستانی حماسی بازی ، گذشته و حال این مجموعه را در یک ماجراجویی لذتبخش ارائه می دهد, برج های چرخان دائما مجموعه جدیدی از چالش ها را ارائه می دهند.

سیستم تنوع سفارشی جدید Mortal Kombat 11 به شما امکان می دهد نسخه ای واقعاً منحصر به فرد از شخصیت هایی مانند Liu Kang ,Cassie Cage و Scorpion از لباس و قطعات دنده آنها تا حرکت های فردی خود بسازید. اما مهمتر از همه اینکه, Mortal Kombat 11 به سادگی یک بازی مبارزه ای عالی است, با متعادل ترین و با ارزش ترین فیزیک های جنگی که این سری تاکنون دیده است و یک کد آنلاین عالی برای مقابله با جهان. در واقع در این بازی می توانید قدرت خود را آزمایش کنید.

8. Forza Horizon 4

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

Forza Horizon 4 اوج مجموعه بازی های دوست داشتنی Playground Games است که بازیکنان را در اجرای عظیم و فوق العاده واقعی بریتانیای کبیر که مملو از کارهای سرگرم کننده است غوطه ور می کند. Horizon 4 چند نفره جهان مشترک را ارائه می دهد که دنیای بازی شما را با بازیکنان واقعی پر می کند و فصل های پویایی را معرفی می کند – به این معنی که با تغییر فصول هر هفته, باید تاکتیک های مسابقه خود را برای تابستان, پاییز, زمستان و بهار تنظیم کنید.

اما مانند هر بازی Horizon, قسمت هیجان انگیز Horizon 4 رانندگی فوق العاده آن است, چه در حال انجام پرش های دیوانه وار بدلکاری باشید و یا در مسابقات رقابتی با دوستان آنلاین خود باشید از آن لذت خواهید برد. از تنوع خیره کننده وسایل نقلیه و حالت دیوانه وار رویال تا نقشه جهانی پیچیده ، همه چیز در مورد Forza Horizon 4 تنها یک جنون رانندگی است.

9. Cuphead

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

Cuphead با پلتفرم های عالی دو بعدی با سبک هنری زیبا که از کارتون های دهه 1930 الهام گرفته است ترکیب می شود و در نتیجه پکیجی به همان اندازه جذاب و چالش برانگیز به شما ارائه می دهد. این بازی جذاب با سطوح معدودی از پلتفرم ها تکمیل می شود که از همه آنها می توانید به صورت انفرادی یا چند نفره از آن لذت ببرید.

هیجان بازی Cuphead ممکن است شما را وادار به این کند تا کنترلر خود را به این طرف و آن طرف پرتاب کنید, اما غلبه بر هیجانات خود باعث می شود تا از این بازی لذت ببرید. این بازی به راحتی یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان برای افرادی است که می توانند با چالش روبرو شوند و همچنین یکی از جذاب ترین عناوین سال های اخیر است.

10. Devil May Cry 5

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

Devil May Cry 5 یک بازگشت عالی برای مجموعه اکشن محبوب و فوق العاده محبوب Capcom است. شما به عنوان آیکون های فرانچایز  Nero و Dante و همچنین بازی جدید مرموز V بازی خواهید کرد, که همه آنها می توانند با استفاده از انواع شمشیرها, اسلحه ها و جادوها ترکیب های شیک و رضایت بخشی را در کنار هم قرار دهند. داستان تخیلی و مضحک این بازی طرفداران دیرینه این سری را خوشحال خواهد کرد و این در حالی است که گرافیک چشمگیر و واقع بینانه آن باعث شده است تا بهترین بازی Devil May Cry تا به امروز شناخته شود.

اگر بدنبال این هستید تا بعدازظهر خود را صرف برای تکه تکه کردن شیاطین کنید، Devil May Cry 5 بازیی است که این کار را برای شما انجام می دهد. اگر ایکس باکس وان ایکس را در اختیار دارید, بازی حتی بهتر به نظر می رسد زیرا ممکن است به رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه دسترسی پیدا کنید. 

11. Madden NFL 20

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2022 : باید بگوییم که Madden NFL 20 یکی از مهمترین پیشرفت های سری فوتبال طولانی مدت EA در سالهای اخیر است, همچنین توانایی های Superstar X-Factor را ارائه می دهد که به بازیسازانی مانند Patrik Mahomes و Antonio Brown اجازه می دهد تا وقتی که هیجان زده می شوند کارهای خارق العاده ای را در بازی انجام دهند. این فیزیک همچنین عمیقاً در Face of the Franchise جای گرفته است: QB1, یک حالت حرفه ای سینمایی که در آن شما مهاجم دفاعی سفارشی خود را از کالج به NFL Draft به  NFL کامل می برید که بر اساس اقدامات شما تغییر می کند.

ویژگی های این بازی انیمیشن های بهبود یافته, پلی بوک های دقیق تر و فاصله کمتر بین نمایش ها است و شما یکی از بهترین قسمت های مدرن Madden را در اختیار دارید. گرافیک همه چیز را به وضوح نشان می دهد, جلوه های صوتی زنده هستند و همه بازیکنان مورد علاقه خود را در تیم هایی که به آنها تعلق دارند خواهید یافت. شما می توانید در مقابل AI و یا هوش مصنوعی بازی کنید تا تیم مورد علاقه خود را به پیروزی برسانید یا به صورت آنلاین با دوستان خود رقابت کنید.

12. Apex Legends

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

به پادشاه جدید battle royal سلام کنید. Apex Legends با ارائه گیم پلی تیمی تاکتیکی که در آن 20 تیم سه نفره با استفاده از انواع شخصیت های متمایز که هر کدام توانایی های منحصر به فرد خود را دارند, از بازی های Fortnite و PUBG متمایز می شوند. سیستم پینگ درخشان Apex باعث می شود حتی بدون گفتن یک کلمه با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید و بازی ترکیبی متمایز از تیراندازی خارق العاده و حرکت نرم را ارائه می دهد که آن چیزی است که  از سازندگان Titanfall انتظار دارید.

از همه بهتر این است که بازی Apex Legends کاملاً رایگان است, بنابراین دلیلی وجود ندارد که وارد میدان نبرد نشوید. توسعه دهندگان دائماً ویژگی ها و شخصیت های جدیدی را اضافه می کنند, بنابراین حتی اگر قبلا Apex Legends را امتحان کرده اید ممکن است زمان این فرا رسیده است که این بازی را دوباره انجام دهید.

13. Resident Evil 2

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

Resident Evil 2 یک تصور مجدد درخشان از کلاسیک ترسناک Capcom در سال 1998 است, که گیم پلی فشرده شخص سوم, هزارتو, پازل های سرگرم کننده و یک موتور گرافیکی جدید فوق العاده وحشتناک که کاوش در اداره پلیس Raccoon City را بیش از گذشته اعصاب خردکن می کند ارائه می دهد. همچنین این بازی بهترین تجربه ارائه شده توسط این بازی است, به این علت که کنترلرها در این بازی بهترین عملکرد را ارائه می دهند و احتمالا دوست نخواهید داشت تا به بازی های قبلی برگردید.

شما بار دیگر در نقش Leon Kenedy و Claire Redfield بازی خواهید کرد که هر دوی آنها دارای داستانی منحصر به فرد هستند که عناصر بازی های اصلی را با جذاب ترین صحنه های سینمایی که تا به حال دیده اید، بازسازی می کند. Resident Evil 2 فقط یک بازسازی عالی نیست, عملاً یک بازی کاملاً جدید است و یکی از لذت بخش ترین, و وحشتناک ترین تجربه های ترسناک است که می توانید در ایکس باکس وان تجربه کنید.

14. Overwatch

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

Overwatch یک بازی تیراندازی چند نفره منحصر بفرد است که تقریباً همه می توانند از آن لذت ببرند. این بازی دارای بیش از 20 شخصیت مختلف است که در میادین مختلف به نبرد می پردازند, همه چیز در مورد کار تیمی است و از توانایی های منحصر به فرد قهرمان خود استفاده می کند نه اینکه تنها به کشتن بپردازند. مسلماً شلیک به دشمنان در این بازی از اهمیت خاصی برخوردار است, اما درمان هم تیمی های شما, گمراه کردن حریفان و قرار دادن خود در راه آسیب رساندن به بیشترین میزان ممکن اهمیت دارد. مهم نیست که سبک بازی شما چگونه است, قهرمان Overwatch خود را با سبک بازی شما مطابقت می دهند.

بازی Overwatch با در اختیار داشتن تعداد زیادی skin برای باز شدن و جریان مداوم بروزرسانی محتوای رایگان, نوعی بازی است که می تواند شما را برای ماه ها یا سال ها سرگرم خود کند. به علاوه, چه بازی دیگری به شما این امکان را می دهد تا یک کابوی, یک گوریل سخنگو و یک ستاره پاپ را با کت و شلوار مکانیک و یک پزشک اسکیت سواری در یک تیم قرار دهید؟

15. Celeste

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2022 : بازی Celeste تنها یک بازی مستقل عالی نیست, بلکه یکی از بهترین پلتفرم های دو بعدی این نسل است. یادگیری این بازی آسان است اما تسلط بر آن دشوار است, Celeste به شما این امکان را می دهد تا از یک سری سطوح سکوت وحشیانه اما رضایت بخش چالش برانگیز استفاده کنید و از چیزی جز یک پرش, یک خط تیره و یک چنگ زدن به دیوار برای جلوگیری از انواع خطرات و گودال ها استفاده کنید.

گیم پلی کاملاً دقیق Celeste با هنرهای پیکسلی جذاب و موسیقی متن سینمایی به یاد ماندنی تکمیل می شود. این واقعیت وجود دارد که Celeste موفق می شود تا در یک داستان تکان دهنده در مورد سلامت روان و غلبه بر شیاطین خود, آن را بیش از پیش خاص کند. این بازی قطعاً برای افراد ضعیف نیست. دستیابی به بسیاری از اهداف اختیاری دشوار است, اما گذر از داستان تنها به کمی عزم و حوصله زیاد نیاز دارد. 

16. Assassin’s Creed Odyssey

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

بازی Assassin’s Creed Odyssey بزرگتر, زیباتر و بلندپروازتر از هر بازی در سری تا به امروز است و یک حماسه عظیم جهان باز است که این سری را از جهات بزرگی به جلو می راند. این بار شما می توانید شخصیت اصلی را انتخاب کنید – Kassandra و یا Alexios ، و انتخاب هایی که در طول سکانس های بازی انجام می دهید بر روایت کل بازی تأثیر می گذارد.

اما جذابیت اصلی Odyssey برداشت خیره کننده آن از یونان باستان است که مملو از فعالیت های سرگرم کننده است و زمینه را برای برخی از بهترین نبردها و اکتشاف هایی که فرانچایز تا به حال دیده است آماده می کند. چه در حال قایقرانی در دریای اژه باشید یا با مدوزا پا به پای خود بروید, Assassin’s Creed Odyssey همیشه شما را سرگرم می کند و چیزی غیر منتظره را به شما نشان می دهد. اگر این بهترین بازی این سری نباشد, حداقل بزرگترین و احتمالاً بلندپروازانه ترین بازی است.

17. Monster Hunter: World

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

از بهترین بازی های ایکس باکس وان در آذر 1401 ، بازی Monster Hunter: World سرانجام, سری اکشن RPG محبوب Capcom را به کنسول های مدرن می آورد و نتایج آن نفس گیر است. این ماجراجویی عظیم بر خلاف هر بازی Monster Hunter قبل از خود, دارای مقیاس و وسعت است که شامل دنیاهای بزرگ و زنده ای می شود که دارای چرخه پویای روز/شب, محیط های تخریب پذیر و تنهای حیات وحش دوستانه و کشنده هستند. شما می توانید به تنهایی یا با دوستان خود شکار کنید, اما در هر صورت, انتظار چالش های سخت و منحنی یادگیری بزرگ را داشته باشید. تسلط بر Monster Hunter: سیستم های پیچیده جهان پاداش خود را دارد.

شما همچنان در حال تسلط بر یکی از 14 سلاح منحصر به فرد و شکار هیولاهای بزرگ برای ساختن وسایل شگفت انگیز هستید که این کار را هم به تنهایی و هم با کمک دوستان خود می توانید انجام دهید, اما این عمل از همیشه فشرده تر و زیبا تر است. Monster Hunter: World زمان و مهارت شما را می طلبد, اما در عوض ده ها ساعت لحظات گیم پلی عالی را به شما ارائه می دهد.

18. Rocket League بهترین بازی سبک ورزشی و اکشن ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

این بازی, بازی فوتبال با ماشین است.  چه چیز دیگری میخواهید؟ Rocket League یکی از بزرگترین موفقیت های این نسل است, با عملکردی اعتیادآور در بازی pick-and-play که اگر می خواهید رقابتی شوید, تسلط بر آن فوق العاده سخت است. زمین به این صورت است: شما و یک تیم حریف یک بازی فوتبال انجام می دهید, اما هر یک از شما به جای بازیکنان انسانی یک ماشین را کنترل می کنید. نتیجه یک ترکیب آشفته است  اما به طرز شگفت انگیزی استراتژیک, که از دو ژانر است که واقعاً نباید با هم کار کنند, اما این کار را انجام می دهند.

این بازی ورزشی عجیب و غریب راه های زیادی برای بازی برای طرفداران سخت و معمولی دارد و همچنان از طریق به روزرسانی رایگان جریان مداوم را از حالت ها, عرصه ها و موارد جدید دریافت می کند. نسخه ایکس باکس وان بازی نیز از بازی متقابل پشتیبانی می کند, بنابراین می توانید با دوستان خود (و رقبای خود) که دارای سیستم های دیگر هستند رقابت کنید.

19. Sunset Overdrive

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

Sunset Overdrive بازی Insomniac Games دارای یک سبک کلاسیک فرقه ای است – این یک شکست تجاری تجاری تحسین برانگیز است. این بازی نادیده گرفته شده با داشتن پس زمینه رنگارنگ و گزینه های سفارشی سازی عمیق, سزاوار فرصتی دیگر برای پیروزی بر گیمرها است, به ویژه اکنون که می توانید آن را در Xbox Game Pass دریافت کنید. این یک بازی اکشن جهان باز است که در آن با استفاده از قدرت های عجیب و غریب برای از بین بردن دشمنان عجیب و غریب در اطراف شهری با رنگ های روشن به جستجوی دشمنان می پردازید.

Sunset Overdrive واقعاً بازی ای نیست که هر کسی به دنبال آن باشد, اما جای تاسف است که مردم اولین بار آن را امتحان نکردند. آیا قرار نیست هیچ جای دیگری زامبی های انرژی زا را با انفجار خرس های عروسکی مجازات کنید؟

20. Outer Wilds

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2022 : Outer Wilds یک بازی اکتشافی فضایی کم فضا با رمز و راز جذابی در دل خود است که با محتوای طنز و کلاهبرداری مخلوط شده است. مشاهده می کنید که شما کفش های یک موجود دوپای تازه در حال خروج یا آبزی را که از اعضای Outer Wilds Ventures است, را پر می کنید ، یک برنامه فضایی به همان اندازه نوپا که به دنبال پاسخ در منظومه شمسی است.

برای شروع, شما با سفینه فضایی که تا حدی از چوب ساخته شده است از سیاره خانه خود Timber Hearth خارج می شوید تا سایر اعضای Outer Wilds Ventures را پیدا کنید. اگر می خواهید بازی را بدون دانش قبلی تجربه کنید دیگر به خواندن ادامه ندهید.

هنوز در حال خواندن هستید؟ خوب, حدود 20 دقیقه بعد از اکتشافات خارج از زمین, خورشید منفجر می شود. بازی تمام شد.

اما سپس با آگاهی از همه چیزهایی که در اولین دوره اکتشاف جمع آوری کرده اید بیدار می شوید. تا زمانی که شما رمز و راز در قلب بازی را کشف نکرده اید, این حلقه ادامه می یابد. این بازی همزمان می تواند آرامش بخش, استرس زا, جذاب, گیج کننده و  سرگرم کننده باشد زمانیکه متوجه می شوید بسیار نزدیک به نیروی جاذبه خورشید پرواز کرده اید یا از سفینه خود خارج شده اید بدون اینکه یادتان باشد لباس فضایی خود را به تن کنید. بازی Outer Wilds برای افرادی که عجول هستند و سریع می خواهند به جایزه این بازی برسند مناسب نیست. اما برای کسانی که مایل به استقامت هستند, این یک بازی جذاب است که در Xbox Game Pass موجود است.

21. Halo: The Master Chief Collection

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

در حالیکه Master Chief Collection در واقع بازی Halo مربوط به دوران Xbox One را ندارد, اما هنوز هم برای طرفداران تیراندازان اول شخص ایکس باکس وان ضروری است. اگر در Halo تازه کار هستید, این راهی است که می توانید چهار بازی اصلی Halo و همچنین Halo: Reach و Halo: ODST مناسب را تجربه کنید. پیشرفت های مدرنی در این بازی وجود دارد, به ویژه با Halo 2 که ظاهری زیبا دارد و همچنین Halo: Combat Evolved اصلی با در اختیار داشتن رنگ گرافیکی مدرن بسیار بهتر به نظر می رسد. و مبارزه, طراحی سطح و داستان تمایل دارد که با استانداردهای مدرن بسیار خوب باشد, اگرچه برخی از ماموریت های بعدی در Halo اصلی می توانند کمی تکراری به نظر برسند.

شما همچنین می توانید تمام حالت های چند نفره شش بازی را در یک رابط دریافت کنید. این بدان معناست که حجم زیادی از مبارزات آنلاین وجود دارد و هزاران حالت بازی برای انتخاب وجود دارد. فقط توجه داشته باشید که برخی از بازیکنان بسیار باسابقه Halo در آنجا وجود دارند و مجهز هستند که در صورت نداشتن مهارت FPS, شما را درگیر کنند. همچنین این بازی از چندنفره کلاسیک با صفحه نمایشی که به چند بخش تقسیم می شود نیز پشتیبانی می کند که ممکن است در سال 2022 جدید به نظر برسد ، اما با این وجود راهی سرگرم کننده برای شما و دوستانتان است.

22. Hollow Knight

بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021

Hollow Knight مسلما شوالیه فرمول Metroidvania است که تقریباً کامل شده است. چیزی که به عنوان یک بازی دوبعدی کلاستروفوبیک شروع می شود, و به هزارتوی وسیع از مناطق به هم پیوسته منجر می شود.  با الهام گرفتن از بازی های Dark Souls, مانند بسیاری از بازی های این روزها ، Hollow Knight شما را عمیق تر در سرزمین مرموز Hallownest  می بینید تا سلامتی و انرژی خود را بازیابی کنید.

این بازی به یک بازی نسبتاً چالش برانگیز تبدیل می شود, اما به ندرت می تواند با یک سیستم مبارزه که دارای میزان شگفت انگیزی از عمق و انواع روش ها برای دور زدن موانع و مشکلات محیطی ناعادلانه است, غیر منطقی به نظر برسد. و مانند Dark Souls, برخی از نبردهای رئیس چالش برانگیز را ارائه می دهد که ممکن است چندین بار به نتیجه برسد. قرار نیست ایکس باکس وان به محدودیت های گرافیکی خود برسد ، اما سبک هنری زرق و برق دار کمبود جلوه های درخشان را بیشتر جبران می کند. این واقعا یکی از بهترین بازی هاست و ارزش دیدن دارد.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید