بهترین ایبوک ریدر اندروید برای خواندن کتاب با گوشی لینک دانلود مستقیم

بهترین ایبوک ریدر اندروید

بهترین ایبوک ریدر اندروید کدام است؟ دانلود ایبوک ، اپلیکیشن ایبوک ریدر برای دانلود کتاب الکترونیکی فارسی و انگلیسی ،در ادامه فهرستی از بهترین ایبوک ریدر های اندروید با لینک دانلود مستقیم برای خواندن فایل های PDF و کتاب با گوشی آماده کرده ایم تا بتوانید به راحتی ایبوک ریدر مورد نظر خود را دانلود و روی گوشی اندروید نصب کنید.

با افزایش گوشی ها و تبلت های هوشمند روش خواندن کتاب از ورق زدن به زدن بر روی صفحه نمایش تغییر یافته است. با بیشتر و بیشتر شدن تعداد افرادی که صفحه نمایش دیجیتال را به روش سنتی خواندن کتاب ترجیح می دهند استفاده از بهترین کتاب ها برای انجام این عمل از اهمیت خاصی برخوردار است. در اینجا تعدادی از بهترین ایبوک ریدرها را مورد بررسی قرار می دهیم. همه آنها رایگان هستند پس بنابراین شما می توانید هر کدام از آنها را که می خواهید امتحان کنید.

بهترین ایبوک ریدر اندروید / دانلود ایبوک برای اندروید

اپلیکیشن ایبوک ریدر اندروید Moon+Reader

بهترین ایبوک ریدر اندروید Moon+Reader

قیمت: 4.99 دلار

Moon+Reader یک اپلیکیشن با نرخ و ریت بالا برای خواندن رنج وسیعی از کتاب ها در فرمت ایبوک در اندروید است. با پشتیبانی از 14 فرمت مختلف مانند EPUB-PDF-CHM-MOBI-FB2-HTML و غیره این شانس وجود دارد که Moon+ نیاز شما را برای خواندن کتاب های ایبوک فراهم کند. این اپلیکیشن بهترین ایبوک ریدر اندروید به شمار می رود.

Moon+ همچنین با پشتیبانی از کتاب های ایبوک شما را قادر به داشتن بسیاری از کتاب های ایبوک خواهد کرد, Moon+ از ویژگی های خوب زیادی از قبیل علامت هایی برای جستجوی کتاب برخوردار است, این ویژگی ها شامل افکت های ورق زدن, مرتب سازی قفسه کتاب, حالت منظره, هایلایت کردن متن, دیکشنری, ترجمه و سایر موارد می شود. بعلاوه حالت های سفارشی در روش خواندن آن وجود دارد که این حالت ها شامل دارک مود( حالت تیره), توانایی شیفت کردن به فونت های مختلف, انتخاب سایز فونت و رنگ, تغییر تصویر پس زمینه و همچنین لود کردن تم های مختلف هست.

این اپلیکیشن به بیش از 40 زبان ارائه می شود و نسخه pro آن نیز موجود می باشد که با پرداخت پول می توانید آپشن های دیگری را نیز دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن MOon+Reader

 

اپلیکیشن َAldiko Reader

بهترین ایبوک ریدر اندروید Aldiko Reader

قیمت: 4.99 دلار

 

Aldiko Reader ایبوک ریدر دیگری است که از اعتبار خاصی در Google Play Store برخوردار است. این اپلیکیشن از فرمت های رایج EPUB و PDF و همچنین کتاب های رمز گذاری شده Adobe DRM پشتیبانی می کند.

این اپلیکیشن فضای مناسبی را برای کاربر ایجاد می کند و بخوبی هم برای گوشی و هم برای تبلت کاربرد دارد.شما می توانید تمامی ایبوک های خود را به این اپلیکیشن انتقال دهید و آنها را با تگ و دسته بندی مرتب کنید. این سرویس به شما این اجازه را می دهد که کتاب را بخوانید و بوک مارک هایی برای جاهای مهم و مورد علاقه خود در آن ایجاد کنید. پیشنهاد می شود که پس از غروب آفتاب از دارک مود استفاده کنید.

خوانندگانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند می توانند به مغازه مجازی دسترسی پیدا کنند که در آنجا قادر خواهند بود که کتاب های جدیدی را خریداری کنند. همچنین دومینی از کتاب های عمومی وجود دارد که شما می توانید بطور رایگان آنها را دانلود کنید. درنسخه رایگان Aldiko Reader اگهی وجود دارد در حالیکه نسخه پولی آن آگهی ها را حذف کرده و آپشن خواندن با صدای بلند را در میان بقیه آپشن ها اضافه کرده است.

دانلود اپلیکیشن Aldiko Reader

ایبوک ریدر اندروید Amazon Kindle

بهترین ایبوک ریدر اندروید

قیمت: رایگان

در حالیکه آمازون(Amazon) Kindle خودش را تولید می کند,اما آن همچنین اپلیکیشن Kindle دارد که شما را قادر می کند تا به ایبوک ریدرهای دستگاه اندروید خود دسترسی پیدا کنید. این ایبوک ریدر نیز از بهترین ریدر های اندروید در بازار به شمار می رود.

زمانیکه وارد اپلیکیشن شدید می توانید کتاب ها را خریداری کنید و یا از بین هزاران کتاب رایگان آن یکی را انتخاب کنید. خوانندگان می توانند در حالیکه در حال خواندن هستند انتخابشان را از بین ستینگ های سفارشی سازی مختلف انجام دهند که این شامل انتخاب متن, سایز, فونت و رنگ مورد علاقه می شود.

مهمترین ویژگی آن از نظر ما همگام شدن خودکار آن در دستگاه های مختلف از قبیل PC و Mac است در نتیجه شما همیشه می توانید کتاب یکسانی را در چند دستگاه مختلف بخوانید. این اپلیکیشن بسیار پرکاربرد است.

دانلود اپلیکیشن ایبوک ریدر Amazon Kindle

Kobo Books

بهترین ایبوک ریدر اندروید

قیمت: رایگان

Kobo Books اپلیکیشن دیگری بمنظور دسترسی شما برای خواندن کتاب در گوشی هوشمند و یا تبلت اندروید شماست. این اپلیکیشن کتابخانه وسیعی را که شامل پرفروش ترین کتاب ها, کتاب های کلاسیک, مجله ها, کتاب های مصور و کتاب های کودکان را در اختیار شما قرار می دهد.

کاربران همچنین می توانند هزاران جلد از کتاب ها را قبل از خرید آن مشاهده کنند و همچنین مجموعه ای از کتاب های رایگان را برای دانلود در اختیار خواهند داشت.  اگر تمایل به این دارید که بجای خواندن کتاب به آن گوش کنید Kabo همچنین کتابخانه کتاب شنیداری دارد که میتوانید برای یافتن کتاب مورد علاقه خود در آن جستجو کنید.

همچنین می توانید مطالب مربوط به ویرایش و ادیت فایل PDF ، بهترین اپلیکیشن های موقعیت یاب گوشی ، بهترین اپلیکیشن تغییر تم گوشی ، آموزش تغییر فونت و بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر گوشی را از این بخش مطالعه کنید.

Kobo  رایج ترین زبان های دنیا را پشتیبانی می کند و همچنین شما می توانید بازنگری کتاب های را که خوانده اید در شبکه های اجتماعی از قبیل نقل قول ها و نوشته را به اشتراک بگذارید. همچنین بعلاوه ویژگیی وجود دارد که خواندن کتاب شما را در تمامی دستگاه هایی که از آن استفاده می کنید را همگام می کند.

دانلود اپلیکیشن Kobo Books

اپلیکیشن ایبوک ریدر Nook

دانلود ایبوک ریدر اندروید

قیمت: رایگان

همچنین اپلیکیشن Barnes & Noble’s Nook می تواند راه حل خوبی برای دوستداران کتابی باشد که بدنبال اپلیکیشن جدید ایبوک ریدر هستند و بهترین ایبوک ریدر ممکن را برای خواندن طولانی مدت در نظر دارند. همانند Amazon’s Kindle این اپلیکیشن به شما قابلیت دسترسی به دیتابیس کتاب ها و همچنین مجلات و کتاب های مصور را می دهد. قبل از خرید و گرفتن اشتراک مجلات و روزنامه ها خوانندگان می توانند نمونه ای از کتاب را ببینند. همچنین Nook در لیست شما عنوان هایی رایگانی از دیتا بیس های بزرگ را قرار می دهد, بنابراین شما می توانید خواندن کتاب جدیدی را شروع کنید.

جستجو در اپلیکیشن و خرید کتاب چه در اپلیکیشن و یا از طریق وبسایت Nook کار بسیار ساده ای است. نایت مودی برای خواندن کتاب در شب و همچنین آپشن قابل تغییری مانند نمای بزرگنمایی, سایز فونت, حالت پرتره و لند اسکیپ و بزرگ نمایی صفحه برای افرادی که دید ضعیفی دارند وجود دارد.

دانلود ایبوک ریدر Nook

Cool Reader

دانلود ایبوک ریدر اندروید

قیمت: رایگان

Cool Reader  اپلیکیشنی است که چند وقتی است که از آن استفاده می شود و در ویندوز, مک و لینوکس یافت می شود. این اپلیکیشن رایگان و یک ایبوک ریدر متن باز است و درحالیکه رابط کاربر آن کمی قدیمی شده است ولی این اپلیکیشن هنوز یک اپلیکیشن کامل است.

این اپلیکیشن بسیاری از فرمت ها مانند EPUB ,MOBI ,TEXT,HTML ,FB2 و غیره را پشتیبانی می کند. بعلاوه این اپلیکیشن آپشن سفارشی  مانند reading ,پشتیبانی از text-to-speech, دارک مود و لایت مود, external css, دیکشنری ها و غیره را دارد.

دانلود ایبوک ریدر Cool Reader

FBReader

دانلود ایبوک ریدر اندروید

قیمت: رایگان

FBReader یک اپلیکیشن متن باز سریع و قابل تنظیم است که شما را قادر به این می کند که تجربه خواندن خود را راحت تر و رضایت بخش تر کنید.

این اپلیکیشن  چندین فرمت ایبوک را پشتیبانی می کند و همچنین همگام سازی کتابخانه و حالت های خواندن را از طریق شبکه خود کتاب انجام می دهد. بعلاوه این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند بصورت کاتالوگ ها و کتابخانه های آنلاین را جستجو کنند و در نتیجه می توانند رنج بخش کتابی خود را افزایش دهند.

دانلود ایبوک ریدر FBReader

Foxit PDF Reader

قیمت: 0.99  دلار

اگر بیشتر کتابخانه دیجیتال شما شامل فایل های PDF می شود در نتیجه Foxit PDF Reader

ممکن است دقیقا چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. اپلیکیشن پشتیبانی از کراس پلتفرم را به خوبی انجام می دهد همچنین برای اندروید, iOS, ویندوز, macOS و لینوکس قابل دسترس است.

با توجه به عملکردهای آن Foxit ویژگی های حاشیه نویسی دارد که به شما این اجازه را می دهد تا از cloud به دیتابیس PDF دسترسی پیدا کنید. همچنین اپلیکیشن شامل آپشن اسکن موثری می شود که شما را قادر خواهد کرد تا اسناد فیزیکی را با دنبال کردن چند روش به PDF تبدیل کنید. زمانیکه این اپلیکیشن می خواهد اسناد شما را بخواند آنها را بصورت بلند می خواند که کاملا کاربردی است.

دانلود Foxit PDF Reader

اپلیکیشن ایبوک ریدر FullReader (formerly FReader)

دانلود ایبوک ریدر اندروید

قیمت: رایگان/Donation-based

FullReader اپلیکیشن ایبوک ریدری برای اندروید است که رابط بظاهر جدیدی را ارائه می کند و از رنج وسیعی از فرمت های ایبوک مانند کتاب هاب مصور و کتاب های صوتی را پشتیبانی می کند.

آپشن های سفارشی سازی در حین خواندن بسیار موثر هستند و شامل تنظیم کردن تصویر پس زمینه خودتان, دارک مود و لایت مود و تنظیم تایپ, رنگ و سایز می شوند. همچنین بلند خواندن ویژگی دیگری است که در پکیج موجود می باشد. این اپلیکیشن در عین حالی که رایگان اسن اما شامل آگهی نیز می شود.

دانلود ایبوک ریدر FullReader

اپلیکیشن ایبوک ریدر اندروید Wit Reader

دانلود ایبوک ریدر اندروید

قیمت: رایگان

Wit Reader اپلیکیشنی با کمترین رابط است که تجربه موثری را به شما ارائه می دهد. ممکن است که این اپلیکیشن از بسیاری از فرمت های رایج ایبوک (PDF-EPUB-MOBI-FB2) پشتیبانی نکند اما برای اکثریت خوانندگان مفید می باشد. این اپلیکیشن دارک مودها را دسته بندی می کند وابزارهای ترجمه ای را ارائه می دهد که برای خوانندگانی که به زبان بومی خود کتاب را نمی خوانند بسیار کاربرد دارد.

بعلاوه آن این اپلیکیشن از تمامی ستینگ های سفارشی سازی که ممکن است بدنبال آن باشید برخوردار است که شامل بزرگنمایی و کوچکنمایی, توانایی تغییر فونت و سایز و حتی آپشنی برای انتخاب تصویرهای پس زمینه متفاوت بر اساس آپشن های استاندارد سیاه و سفید دارد. بعلاوه اپلیکیشن  یک Book Store دارد که شما در آنجا می توانید کتاب های کلاسیکی را بیابید. آخرین موضوع که به همان اهمیت است این است که Wit Reader یک اپلیکیشن رایگان است و آگهییی در بر ندارد.

دانلود اپلیکیشن Wit Reader

Libby by OverDrive

قیمت: رایگان

Libby بسرعت شما را به یک کتابخانه محلی متصل می کند و شما را قادر به دسترسی به دیتابیس آن می کند. از آنجا شما می توانید کتابها را جستجو کنید, آنها را انتخاب کرده و به دستگاه خود انتقال دهید. البته خوانندگان می توانند از خود اپلیکیشن با انتخاب کتاب و حتی نکته برداری اقدام به خواندن کنند.

بعلت اینکه این اپلیکیشن برای تمامی اشخاص کاربرد ندارد ما در آخر آنرا مورد بررسی قرار داده ایم. بسته به لوکیشنتان می توانید نزدیک ترین کتابخانه را پیدا کنید و به آن وصل شوید.

اگر کتابخانه عظیمی از ایبوک را دارا می باشید ممکن است که همچنین بخواهید که یاد بگیرید که چگونه فایل های PDF را به EPUB و یا MOBI تبدیل کنید و یا اینکه چگونه کتابخانه ایبوک خود را با Calibre مدیریت کنید.

دانلود اپلیکیشن Libby

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید