بهترین اپلیکیشن گام شمار و پدومتر اندروید با لینک دانلود مستقیم

در این مقاله بهترین اپلیکیشن گام شمار یا پدومتر را معرفی می کنیم و لینک دانلود مستقیم هر کدام را نیز قرار داده ایم تا بتوانید برای سلامتی و افزایش تحرک روی گوشی خود از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن های گام شمار ( یا پدومترها) که در اسمارت واچ ها, دستبندهای فیتنس و البته گوشی ها وجود دارند به شما کمک می کنند تا سلامت خود را بسنجید. با برنامه ریزی روزانه, راه اندازی یک فعالیت سنج و سایر ویژگی هایی که در این اپلیکیشن وجود دارند, می توانید به هدفتان بمنظور کم کردن وزن خود برسید و یا بطور کلی تر تنها احساس سالم بودن بکنید.

ما بهترین اپلیکیشن های گام شمار که شما می توانید از آنها بصورت رایگان استفاده کنید را در اینجا مورد بررسی قرار می دهیم. با خرید نسخهpremium این اپلیکیشن ها بسیاری از ویژگی های دیگر آن را در اختیار خواهید داشت, اما ما در اینجا هر آنچه که شما در نسخه رایگان می توانید داشته باشید را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین اپلیکیشن گام شمار یا پدومتر اندروید

Samsung Health

اپلیکیشن گام شمار اندروید

Samsung’s health و اپلیکیشن گام شمار بر روی تمامی گوشی های اندروید کاردهی دارند, پس بنابراین هر شخصی می تواند از آنها استفاده کند. برای برنامه ای که توسط یک شرکت تولید کننده گوشی ساخته شده است حرف هایی برای گفتن وجود دارد و Samsung Health به آسانی با دوام باطری از آن بهره می برد.

در کنار اینکه یک اپلیکیشن دقیق گام شمار است, می تواند  با بقیه اپلیکیشن ها مانند

My Fitness Pal بمنظور سنجش میزان غذایی که مصرف می کنید لینک شود. اپلیکیشن Samsung Health در خود یک شمارنده ماکرونوترینتی دارد که بسیار کاربردی است.

اعتراض معقول به این اپلیکیشن این است که سامسونگ ویژگی های اصلیی مانند وزن طولانی مدت, روند فشار خون, نمودار هفتگی و ویژگی های دیگر از قبیل آن را حذف کرده است. طراحی این اپلیکیشن بمنظور ایجاد چیز بهتری نبوده است, اما در نوع خود آپشن بهتری است.

 

دانلود اپلیکیشن Samsung Health

Adidas Running App(Runtastic)

اپلیکیشن گام شمار اندروید

این اپلیکیشن از قبل بعنوان Runtastic شناخته می شده است و اپلیکیشن بسیار موفقی بود که آدیداس در سال 2015 آنرا خریداری کرد و در سال 2019 آنرا به Adidas Runing App تغییر نام داد. بنابراین چه مشکلی وجود دارد؟

ویژگی هایی که انتظار آنرا داشتید از قبیل سنجش دقیق, داشبورد اطلاع رسان و ستینگ هدف شخصی در این اپلیکیشن وجود دارد, اما تنها با ویژگی های محیط به کاردهی می رسند. زمانیکه شما در حال دویدن هستید, دوست شما متوجه آن شده و برای شما پیام خسته نباشید و پیام های انگیزشی دیگری را ارسال می کنند. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید در مسابقات و رویدادها شرکت کنید.

در میان بقیه اپلیکیشن ها,این اپلیکیشن با تمامی ابزار قابل پوشیدن,Android Wear و محصولات Garmin کاردهی دارد. و بهترین ویژگی آن این است که می توانید بسنجید که چه مسافتی را با یک کفش کتانی خاص دویده اید, و سپس متوجه خواهید شد که زمان آن شده است که کفشی جدید را تهیه کنید( البته با اجبار جایگزینی محصولات آدیداس).

دانلود اپلیکیشن Runtastic

Google Fit

 

اپلیکیشن گام شمار رسمی گوگل می تواند با چندین اپلیکیشن دیگر در این لیست همگام شود, اما این فرصت در اختیار شما قرار داده شده است تا هر چیزی را که بخواهید در اینجا بیابید.

Google Fit با حداقل کاربر Material Design قدم های شما را می سنجد و ضربان قلب شما را کنترل می کند. هر زمانی که راه می روید و یا می دوید, می توانید به آمار دقیقی برای اینکه دقیقا بدانید که در حال انجام چه کاری هستید دسترسی پیدا کنید, و همچنین می توانید اهداف روزانه ای را تعیین کنید که با پیشرفت شما مطابقت کنند.

همچنین این اپلیکیشن با راه کارهای آموزشی فیتنس ارائه می شود, با این وجود, اپلیکیشن های غیر بومی دیگر در این حیطه پرکاربردتر هستند. البته مشکلی بوجود نمی آید, به این دلیل که احتمالا بتوانید Google Fit را با آنها همگام کنید.

دانلود اپلیکیشن گوگل فیت

Zombies, Run

اپلیکیشن گام شمار اندروید

چه راهی بهتر از انگیزه دادن به خود برای سوزاندن کالری است تا اینکه خودتان را متقاعد کنید که زندگی شما بستگی به آن دارد؟ Zombies,Run یک اپلیکیشن پرسابقه اندروید است و میلیون ها کاربر را مجبور به این کرده است که داستان باور پذیر تناسب اندام را با آغوش باز بپذیرند.

هدفون خود را وصل کنید و همانطور که در حال انجام فعالیت در این دنیایی که پر از آدم های تنبل شده است هستید دستورالعمل ها را انجام دهید. این یک اپلیکیشن انگیزشی برای افرادی است که می خواهند در حین انجام ورزش به داستنانی انگیزشی گوش بدهند .

دانلود اپلیکیشن Zombies Run

Argus

اگر بخوبی در شمردن قدم های خود به موفقیتی رسیده اید پس این را بدانید که Argus یکی از جامع ترین اپلیکیشن های سلامتی در جهان است. این  اپلیکیشن , قطعا یک اپلیکیشن فعالیت سنج است, اما ویژگی های دیگری همچون مقدار کالری سوزانده شده, مشاهده سیکل خواب, راهنمای ورزشی و حتی اسکن بارکد را در اختیار دارد تا به شما این امکان را بدهد که مقدار غذای مصرفی خود را کنترل کنید.

اگرچه ممکن است که این اپلیکیشن در حیطه شمارش گام چیزی برای گفتن نداشته باشد, اما در قسمت های دیگر به جبران آن پرداخته است. هر مقدار فعالیتی که به تنهایی انجام دهید ممکن است که سلامت شما را تضمین نکند, و در Argus حیطه های مهم دیگری را در اختیار دارید که به شما کمک می کند تا سالم و سلامت باشید.

دانلود اپلیکیشن Argus

Pedometer

 

Pedometer با نام مختصر, یک برنامه رایگان و با پشتیبانی آگهی است که خریدهای درون برنامه ای را به شما تحمیل نمی کند. چیزی که دریافت می کنید همان چیزی است که می بینید. این اپلیکیشن همان ویژگی های معمول گام شمار, کالری سوز, زمان پیاده روی و سرعت سنج را در اختیار دارد و اطلاعات پیاده روی طولانی شما را در نموداری به شما نشان می دهد. همچنین با استفاده از جنسیت و وزن شما, ایده بهتری از کالری که می سوزانید و مقدار کالری که باید بسوزانید را به شما می دهد.

Pedometer با باطری خیلی راحت می کند, و سلکشن کوچکی از تم های مختلف برای شخصی سازی در اختیار دارد, و همچنین می توانید حساسیت آنرا تنظیم کنید, پس بنابراین هنگامیکه در حال دوچرخه سواری و رانندگی هستید نمی توانید اپلیکیشن را با وانمود کردن اینکه در حال راه رفتن و یا دویدن هستید گول بزنید.

دانلود اپلیکیشن پدومتر

ViewRanger

 

نتنها این اپلیکیشن یک اپلیکیشن گام شمار است, بلکه اپلیکیشنی است که کوه پیماها و افرادی که به مکان های مختلف برای تحقیق می روند نیز احتیاج به این اپلیکیشن دارند, ViewRanger حاوی صدها هزار مسیر پیاده روی در سراسر جهان است که تمامی آنها توسط میلیون ها کاربر این اپلیکیشن مورد تایید واقع شده است. این اپلیکیشن بعنوان یک راهنمای مسیریابی عمل می کند که با استفاده از واقعیت افزوده به شما این امکان را می دهد تا در گوشی خود به منظره ای اشاره کنید و با اشاره به آن راهنمای مسیری که قصد رفتن به آنجا را دارید را دریافت کنید.

این اپلیکیشن با Android Wear کار می کند و با استفاده از GPS گوشی شما آمار راه رفتن شما را می سنجد و به شما این امکان را می دهد تا مسافت پیاده روی خود را بسنجید و آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این یک آپشن عالی برای برای کسانی است که خیلی نگران شمردن گام هایی که پیموده اند نیستند و بیشتر سعی دارند تا از بیرون بودن لذت ببرند.

دانلود اپلیکیشن ViewRanger

Fitbit

بهترین اپلیکیشن گام شمار اندروید

آیا می دانید که می توانید از Fitbit بدون عنوان “bit” استفاده کنید؟ درست است, به لطف جادوگریی که در داخل تلفن هوشمند شما اتفاق می افتد ، می توانید از برنامه Fitbit فقط با گوشی هوشمند خود با استفاده از ویژگی به اصطلاح “MobileTrack” استفاده کنید.

پس چه چیزی باعث می شود که Fitbit تبدیل به یک اپلیکیشن بسیار عالی شود؟ احتمالا این اپلیکیشن در میان اپلیکیشن های دیگر از رابط بهتری برخوردار است, برای شروع, اپلیکیشن ویژگی های زیادی را بمنظور تشویق برای راه رفتن به شما ارائه می دهد. بعنوان مثال, شما می توانید با شرکت در چالش های هفتگی که توسط سازندگان این اپلیکیشن ارائه می شود, ورزش و غذای خود را لاگ کنید. همچنین می توانید به ادونچرهایی بروید, که این ادونچر همان میزان قدمی را طی می کند که ممکن است شما بعنوان مثال با رفتن به Yosemite Park آنها را طی کنید. پرواضح است که به اندازه راه رفتن واقعی نیست, اما تقریبا شبیه به آن است.

دانلود اپلیکیشن fitbit

Pacer

اپلیکیشن گام شمار اندروید

این یکی از ردیاب های مناسب تناسب اندام است که به طور مکرر به روز می شود و از نظر آماری جالب است, این اپلیکیشن پرکاربرد که توسط Pacer Health طراحی شده است, نتنها یک گام شمار است, بلکه – با توجه به اسمش – یک وسیله کمک کننده برای کاهش وزن است. می توانید خودتان برای خودتان هدفی را مشخص کنید و یا با اهدافی که توسط سازندگان این اپلیکیشن تولید شده است انگیزه خود حفظ کنید و به پیاده روی ادامه دهید.در کنار سمت و سوی چیزها ، گزینه ای برای مشاهده روندهای شخصی شما از نظر وزن ، قدم ها و کالری وجود دارد ، بنابراین به راحتی می توانید ببینید که در حال بهبود هستید یا خود را رها می کنید.

دانلود اپلیکیشن Pacer

Accupedo

اپلیکیشن گام شمار اندروید

همانند سایر اپلیکیشن ها در این لیست, Accupedo Pedometerیکی از بهترین اپلیکیشن های سلامتی موجود است. این اپلیکیشن خاص برای ویجت هایی معروف است که با ظاهر شدن در هوم اسکرین صفحه گوشی, به شما مشاهده دائمی از قدم های پیموده شده تان را می دهد. این اپلیکیشن قابل تنظیم است, پس بنابراین شما می توانید قدم ها, مسافت پیاده روی, دقیقه ها, کالری ها, و چیزهای بیشتری از قبیل آن را در حالتی که مناسب شما باشد را مشاهده کنید. پس از اینکه شما ده قدم را پیمودید این اپلیکیشن شروع به کار کردن می کند, پس ممکن است قدم هایی را که به سمت سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه از میز کار خود پیموده اید را حساب نکند. پس در اینجا از این موضوع آگاه شدید.

اگر تاکنون بدنبال اپلیکیشنی برای گوشی اندروید خود نگشته اید, پس بنابراین لیست ما را در مورد دانلود اپلیکیشن های رایگان موسیقی برای اندروید چک کنید. اگر برای آنلاین شدن در گوشی اندروید خود با مشکلی مواجه هستید, همچنین می توانید راه کارهای ما بمنظور نحوه تنظیم دیتای موبایلی که بر روی اندروید کار نمی دهد را مرور کنید.

دانلود اپلیکیشن Accupedo

همچنین می توانید مطالب بهترین وبسایت برای دانلود والپیپر گوشی ، بهترین وبسایت برای دانلود رینگتون گوشی و بهترین اپلیکیشن برای ویرایش حرفه ای عکس و ویدیو را از این طریق مطالعه کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید