بهترین اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید با لینک مستقیم دانلود

اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید

بهترین اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید که به شما در حذف فایل‌ های ناخواسته ای که فضای دستگاهتان را اشغال می‌کنند کمک می کند, بررسی کنید. لینک دانلود بهترین اپلیکیشن های پاکسازی و حذف فایل های اضافی گوشی.

بهترین اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید با لینک مستقیم اندروید

 

اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید

اگرچه دستگاه‌ های اندروید به اندازه‌ای هوشمند هستند که نیازی به تعمیر و نگهداری منظم نیست، اما هنوز هم ایده خوبی است که هر چند وقت یکبار یک تنظیم دیجیتال انجام دهید.

ترفند این است که اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید را که به طور واقعی به وعده های خود عمل می کند پیدا کنید. در بهترین حالت، یک برنامه پاکسازی بد فضای ذخیره سازی را هدر می دهد. در بدترین حالت، می تواند شما را با بدافزار آلوده کند و با تبلیغات شما را هرزنامه کند. با این حال، همه برنامه های پاکسازی اندروید بی فایده نیستند.

بیشتر بخوانید: نحوه کنترل از راه دور گوشی اندرویدی از طریق کامپیوتر , معرفی اپلیکیشن

در اینجا بهترین اپلیکیشن های پاکسازی گوشی اندروید وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید.

1. Files by Google

اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید

فایل منیجر رسمی اندروید گوگل ابزارهای آسانی دارد که آن را به اولین اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید تبدیل می کند که هر کسی باید آنرا امتحان کند. برنامه را فعال کنید و برای دسترسی به این گزینه ها به تب Clean در پایین بروید.

در اینجا چندین قسمت را می بینید که برنامه آنها را به عنوان اتلاف فضا شناسایی می کند. اینها شامل Junk files, Duplicates, Backed up photos و Unused app است. گزینه ای را انتخاب کنید تا ببینید چه چیزی بیشترین فضا را اشغال می کند، بررسی کنید چه چیزی را می خواهید حذف کنید و تأیید کنید. برنامه از بقیه مراقبت خواهد کرد.

در حالی که می‌توانید از برگه Browse برای کاوش دستی فضای ذخیره‌ سازی گوشی خود نیز استفاده کنید، اجازه دادن به برنامه با این بررسی‌های خودکار، کارآمدتر است.

همانطور که خواهیم دید، بسیاری از برنامه‌های زیر دارای ویژگی‌ های پاکسازی مفیدی هستند، اما بهینه‌ سازهای RAM و دیگر موارد بیهوده را که نیاز ندارید، دارند. Google Files پاسخ خوبی به این موارد است. این یکی از بهترین راه‌ها برای پاکسازی اندروید با یک برنامه ساده و واقعاً رایگان است که با موارد اضافی غیر ضروری پر نشده است.

لینک دانلود: Files by Google

2. Droid Optimizer

اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید

Droid Optimizer یکی از شناخته شده ترین اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید است که بیش از یک میلیون بار در Google Play Store دانلود شده است. استفاده از آن، مخصوصاً برای تازه کارها، با یک صفحه معرفی که شما را از طریق مجوزها و ویژگی ها راهنمایی می کند، ساده است.

این اپلیکیشن یک “سیستم رتبه بندی” ارائه می دهد که به شما انگیزه می دهد تا دستگاه خود را در بهترین شکل نگه دارید. اگر مشکلی با اپلیکیشن Droid Optimizer یکی از بهترین اپلیکیشن های پاکسازی گوشی اندروید برای شماست.

یک ضربه تمام چیزی است که برای شروع پاکسازی گوشی نیاز دارید. شما آمار خود را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. فضای خالی و RAM در کنار امتیاز “رتبه” شما نشان داده می شود، جایی که برای اقدامات پاکسازی خود امتیاز دریافت می کنید.

اگر ترجیح می دهید تنظیم کنید و فراموش کنید، Droid Optimizer به شما امکان می دهد تمیز کردن منظم و خودکار را تنظیم کنید. این پاکسازی خودکار حافظه پنهان شما را پاک می‌کند، برنامه‌ های پس‌زمینه را متوقف می‌کند و هر گونه فایل غیرضروری را حذف می‌کند. همچنین برای صرفه جویی در مصرف انرژی، «زمان‌بندی شب بخیر» را ارائه می‌کند که به‌طور خودکار ویژگی‌هایی مانند Wi-Fi را زمانی که هیچ اتصالی فعال نیست غیرفعال می‌کند.

Droid Optimizer همچنین می‌تواند برنامه‌ها را به صورت انبوه حذف کند—اگر به دنبال ایجاد سریع فضای خالی در دستگاه Android خود هستید، مفید است.

از نظر بصری جذاب ترین برنامه نیست، اما کار می کند. اگر به دنبال یک پاک کننده خوب گوشی اندرویدی هستید و نمی خواهید کار زیادی را خودتان انجام دهید، Droid Optimizer باید در لیست نهایی شما باشد.

لینک دانلود: Droid Optimizer

3. CCleaner

اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید

همان برنامه دسکتاپ معروف برای بازیابی فضای دیسک در اندروید نیز موجود است. بحث ما بر سر این موضوع بود که چرا CCleaner دیگر یک برنامه ضروری برای ویندوز نیست، زیرا از زمانی که Avast این سرویس را به دست آورد، تا حدودی افت کرده است. و در حالی که برنامه اندروید نیز بی نقص نیست، از بسیاری دیگر از برنامه های پاک کننده هرزنامه برای اندروید بهتر است.

در واقع، CCleaner که یکی دیگر از اپلیکیشن های پاکسازی گوشی اندروید است در اندروید یک برنامه چند منظوره است که تمام تلاش خود را برای تجزیه و تحلیل و پاکسازی فایل‌های سرگردان که فضای ارزشمند شما را اشغال می‌کند، انجام می‌دهد. عملکرد اصلی ویژگی پاکسازی است که می تواند داده های کش را از برنامه ها پاک کند، پوشه های خالی را پاک کند و تاریخچه های مختلف را حذف کند.

همچنین دارای یک App Manager است که یک رابط کاربری ساده ارائه می دهد که به شما امکان می دهد چندین برنامه را برای حذف نصب انتخاب کنید. در نهایت، صفحه اطلاعات سیستم بر منابع گوشی شما (CPU، RAM، جزئیات دستگاه) نظارت می کند تا بتوانید با یک نگاه سریع ببینید چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

نیازی به روت نیست و این یک اپلیکیشن رایگان است، اما با این حال می توانید برای چند مورد اضافی به اشتراک Pro ارتقا دهید. ممکن است از نظر ویژگی‌ها کمی سبک باشد، اما اگر تنها چیزی که نیاز دارید راهی سریع برای بازیابی فضای ذخیره‌سازی گوشی‌تان باشد، این کار را انجام می‌دهد.

لینک دانلود: CCleaner

4. All-in-One Toolbox

اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید

پاکسازی گوشی از فایل های غیر ضروری تنها بخشی از کار تعمیر و نگهداری است. در مورد نظارت بر سلامت باتری، دمای CPU و آن تبلیغات مزاحم موبایل چطور؟ جعبه ابزار All-In-One که گزینه دیگر اپلیکیشن پاکسازی اندروید به شمار می رود با نام مناسب اینجاست تا همه این کارها را انجام دهد.

این می‌تواند فایل‌های موقت را روی دستگاه اندرویدی شما پاک کند، کش شما را پاک کند و پوشه‌های خالی و فایل‌های اضافی را حذف کند. با ضربه اول دستگاه شما تجزیه و تحلیل می شود، و سپس با ضربه بعدی هرآنچه را که انتخاب کرده اید حذف می شود و کار شما تمام است. این روند مشابه با سایر بخش های برنامه است.

عملکرد Boost کش سیستم شما را پاک می کند و برنامه های پس زمینه را دوباره با دو ضربه می بندد. در صورت تمایل می‌توانید این مورد را به‌طور خودکار با عملکرد Boost+ تنظیم کنید، اما انجام این کار نیاز به خرید درون‌ برنامه‌ای دارد. اگر باتری گوشی شما در حال اتمام است، بخش صرفه جویی در باتری یکی دیگر از برنامه های قاتل کار پس زمینه است (برای هشدار در این مورد به زیر مراجعه کنید)، اما آمار فعلی باتری شما را نیز ارائه می دهد.

اگر این کافی نبود، یک پاک کننده انبوه برنامه، ابزارهای پیشرفته تمیز کردن فایل و تجزیه و تحلیل Wi-Fi نیز وجود دارد. همانطور که از نامش مشخص است، All-In-One Toolbox سعی می کند همه این کارها را انجام دهد. مانند Droid Optimizer، یک سیستم رتبه بندی نیز برای تشویق استفاده منظم وجود دارد.

لینک دانلود: All-in-One Toolbox

5. SD Maid

اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید

SD Maid که گزینه دیگر اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید است ادعا می کند که به عنوان پاک کننده دیجیتال برای گوشی اندروید شما “در خدمت شما” است. این تجربه را ساده نگه می دارد. باز کردن برنامه چندین عمل سریع را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای “تمیز کردن” دستگاه خود استفاده کنید.

اولین مورد، CorpseFinder، هر فایل یا پوشه بی نام و نشان باقی مانده از حذف یک برنامه را جستجو و پاک می کند. SystemCleaner یکی دیگر از ابزارهای جستجو و حذف است که این بار به دنبال فایل ها و پوشه های رایجی است که SD Maid معتقد است می تواند با خیال راحت حذف کند.

اگر به این برنامه علاقمندید، AppCleaner همین عمل را برای برنامه های شما انجام می دهد. اما برای استفاده از این ویژگی، باید SD Maid Pro را ارتقا دهید. همچنین یک ناحیه پایگاه داده برای کمک به بهینه‌سازی پایگاه‌های اطلاعاتی برنامه‌های در حال استفاده وجود دارد. در آزمایش ما، 40 مگابایت از Spotify به این روش پاک شد.

همچنین ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل فضای ذخیره‌سازی (برای کمک به شما در یافتن و حذف فایل‌های بزرگ) و حذف انبوه برنامه‌ها در صورتی که قصد تنظیم گوشی بزرگ‌تری را دارید، وجود دارد.

لینک دانلود: SD Maid

6. Norton Clean

اپلیکیشن پاکسازی گوشی اندروید

به غیر از CCleaner (متعلق به Avast)، هیچ یک از این اپلیکیشن های پاکسازی گوشی اندروید از شرکت‌های امنیتی سطح بالا تهیه نمی‌شوند. بنابراین، جستجو برای بهترین برنامه تمیز کردن برای اندروید بدون ذکر Norton Clean، ارائه شده توسط آنتی ویروس معروف Norton، به پایان نمی رسد.

نورتون ادعا می کند که “به هم ریختگی” را از دستگاه اندرویدی شما پاک می کند. مانند ورودی های دیگر، کش شما را جستجو کرده و پاک می کند، فایل های ناخواسته را حذف می کند و به شما کمک می کند تا به سرعت هر برنامه استفاده نشده ای را که نصب کرده اید حذف کنید. بخش مدیریت برنامه‌ها همه برنامه‌های شما را فهرست می‌کند و به شما امکان می‌دهد آنها را بر اساس آخرین استفاده، تاریخ نصب یا میزان فضای ذخیره‌سازی که استفاده می‌کنند مرتب کنید.

این برنامه یک رویکرد ساده دارد. در مقایسه با سایر ورودی‌ها، Norton Clean یکی از تمیزترین، درخشان‌ترین و مدرن‌ترین رابط‌های کاربری را دارد. هر چیزی که نیاز دارید یک یا دو ضربه با شما فاصله دارد، به این معنی که برای فهمیدن آن لازم نیست یک اندروید حرفه ای باشید.

این یکی از نظر ویژگی‌ها نیز سبک است – فقط یک پاک‌کننده فایل و حذف برنامه است، با تبلیغات برجسته برای سایر برنامه‌های نورتون. با این حال، اگر نگران فضا هستید، Norton Clean یک راه آسان برای کمک به بازیابی آن است. و هیچ خرید درون برنامه ای یا اشتراکی برای نگرانی ندارد.

لینک دانلود: Norton Clean

هشدار در مورد Android Task Killers

بسیاری از اپلیکیشن های پاکسازی گوشی اندروید، تقویت رم (که بهینه‌سازی حافظه نیز نامیده می‌شود) و کشتن وظایف را به عنوان یک ویژگی ارائه می‌کنند – حتی برخی از این لیست مانند CCleaner. با این حال، این موارد معکوس هستند، زیرا تسک کیلرها در واقع به عملکرد دستگاه شما آسیب می رسانند. در اندروید، استفاده کامل از رم لزوماً مشکلی نیست. در واقع، اندروید عمداً میزان RAM خود را بالا نگه می دارد تا عملکرد را به حداکثر برساند.

سیستم‌عامل اندروید به اندازه‌ای هوشمند است که می‌داند چگونه برنامه‌های باز را برای عملکرد بهینه مدیریت کند. تداخل در این فرآیند می‌تواند باعث شود اندروید بیشتر از آنچه نیاز است کار کند، که در نهایت سرعت دستگاه شما را کند می‌کند، به خصوص اگر برنامه‌های سیستم پس‌زمینه را ببندید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید