بهترین اپلیکیشن های پایین آوردن حجم ویدیو در اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدئو

دانلود و نصب بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدیو در اندروید با لینک مستقیم, چگونه حجم ویدیوها را در گوشی اندروید کاهش دهیم ؟ روش و شیوه کامپرس کردن ویدیو در اندروید.

بهترین اپلیکیشن های پایین آوردن حجم ویدیو در اندروید

ویدئویی که برای آپلود یا اشتراک گذاری در اختیار دارید خیلی بزرگ است؟ در این مقاله بهترین اپلیکیشن های فشرده سازی ویدیو برای اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدئو

احتمالا در موقعیت‌ هایی بوده‌ اید که نیاز به اشتراک‌ گذاری یا پشتیبان‌ گیری از ویدیوهای با اندازه بزرگ به صورت آنلاین داشته‌ اید. شاید یک کلیپ فیلم، یک طرح کمدی، یا اولین قدم های کودک شما.

جستجوی اپلیکیشن های فشرده سازی ویدیو در Google Play Store ده ها نتیجه را نشان می دهد. برخی از اپلیکیشن ها همانطور که تبلیغ می شوند ارائه می شوند، اما بخش عمده ای از آنها می تواند اتلاف وقت کامل باشد.

چه برای اشتراک‌ گذاری آنلاین ویدیوهای خود را و چه برای آزاد کردن فضای دستگاه خود بخواهید ویدئوهای خود را فشرده کنید ، ما برخی از مطمئن‌ترین اپلیکیشن های فشرده‌ سازی ویدیو را برای اندروید جمع‌آوری کرده‌ ایم.

یک برنامه فشرده سازی ویدیوی خوب چیست؟

وقتی می‌خواهید یک ویدیو را فشرده کنید، یک هدف اصلی دارید، کاهش اندازه ویدیو تا حد امکان. اما آیا این همه چیزی است که برای یک برنامه فشرده سازی ویدیو خوب وجود دارد؟ قطعا نه.

علاوه بر کاهش اندازه فایل، یک برنامه فشرده سازی خوب باید بتواند تا حد امکان کیفیت اصلی یک ویدیو را حفظ کند. همچنین این امر باید در کمترین زمان ممکن محقق شود. کیفیت بسیار مهم است. اگر قرار است فیلم‌ های به‌دست‌ آمده چشم‌ ها را آزار دهند، فشرده‌ سازی فایل‌ های ویدیویی بزرگ چه فایده‌ای دارد؟

در اینجا گزینه های ما از بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدئو است که می توانید از بین آنها در اندروید انتخاب کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد تم گوشی ، تغییر دانلود برنامه عوض کردن بهترین تم سامسونگ و شیائومی و نحوه فعال یا غیر فعال کردن روشنایی خودکار Auto brightness در اندروید مشاهده کنید.

1. VidCompact

 

بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدئو

اولین گزینه بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدیو VidCompact با میلیون ها بارگیری و رتبه 4.6 ستاره در Google Play Store است، که هم محبوب است و هم رتبه بالایی دارد. این یک رابط کاربری بصری دارد. هنگامی که اپلیکیشن را راه اندازی می کنید، یک دکمه بزرگ “Trim & Compress” برای شروع فرآیند فشرده سازی پیدا می کنید.

این اپلیکیشن یک گزینه فشرده سازی دسته ای و همچنین یک ویژگی فشرده سازی بدون تلفات دارد، اما هر دو پولی هستند. فشرده‌ سازی بدون تلفات ویدیوهای فشرده‌ شده را نوید می‌دهد که کیفیت و وضوح تصویر خود را حفظ می‌کنند. در آزمایش، کیفیت ویدیوی خوبی تولید کرد، اما آنطور که قول داده بودید، دقیقاً بدون ضرر نبود.

چگونه در تست ما عمل می کند؟

ما سعی کردیم یک ویدیوی 58 مگابایتی را با مدت زمان 4 دقیقه و 41 ثانیه فشرده کنیم. این تست بر روی یک گوشی هوشمند اندرویدی با رم 4 گیگابایتی با اندروید 10 انجام شد.

ویدیو با حجم 27 مگابایت با زمان فشرده سازی 4 دقیقه فشرده شد. وضوح ویدیو از وضوح اولیه 1280×720 به 848×480 پیکسل کاهش یافت. ویدیوی به دست آمده کیفیت خوبی داشت و تفاوت در نمایشگر متوسط ​​تلفن همراه مشهود نبود.

چرا باید اپلیکیشن VidCompact را نصب کنیم

  • کیفیت تصویر خوب با فشرده سازی 53٪
  • رابط کاربری بصری
  • گزینه فشرده سازی دسته ای

چرا نباید اپلیکیشن VidCompact را نصب کنیم

  • برخی از ویژگی‌های کلیدی فقط تحت یک اشتراک پولی در دسترس هستند

لینک دانلود: VidCompact

2. Video Compress

بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدئو

دومین گزینه ما در مورد بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدیو Video Compress است. برخلاف برخی از برنامه‌ های موجود در لیست ما، فشرده‌ سازی ویدیو عمدتاً برای فشرده‌ سازی ویدیو ساخته شده است تا ویرایش ویدیو به طور کلی. هنگامی که اپلیکیشن را راه اندازی می کنید، لیستی از تمام ویدیوهای موجود در دستگاه خود دریافت می کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را انتخاب کنید و برای شروع روی Compress Video ضربه بزنید.

رابط کاربری جذاب و شهودی است. این یکی از بهترین ها در لیست ما در تمام معیارها است. شما این امکان را دارید که کیفیت تصویر را کمی کاهش دهید و در عین حال رزولوشن اصلی خود را حفظ کنید، یا وضوح تصویر را کاهش دهید و تا حد امکان به کیفیت تصویر اصلی پایبند باشید.

با فشرده سازی ویدئو، می توانید بدون محدود شدن به لیستی از رزولوشن های از پیش تعیین شده، رزولوشن دقیق ویدیوی مورد نظر خود را تعیین کنید. این همه چیز نیست، شما همچنین می توانید نرخ بیت ویدیوی خود را تغییر دهید تا اندازه فایل حاصل را حتی بیشتر کاهش دهید.

چگونه در تست ما عمل می کند؟

ما همین ویدیو را روی یک دستگاه آزمایش کردیم و یک ویدیوی 24 مگابایتی با وضوح 853×480 پیکسل تولید کرد. این حدود 58 درصد فشرده سازی است. علیرغم سطح فشرده‌ سازی، ویدیوی به‌دست‌ آمده در یک صفحه نمایش متوسط ​​موبایل تحریف نشده به نظر نمی‌رسد.

اگر کیفیت تصویر کمی پایین‌تر را با وضوح یکسان انتخاب کنید، ویدیوی نهایی حدود 16 مگابایت خواهد بود. اگر با ویژگی Bitrate دستکاری کنید، می توانید آن را به 13 مگابایت کاهش دهید. تمام فشرده سازی صرف نظر از کیفیت حدود 4 دقیقه طول کشید.

چرا باید اپلیکیشن Video Compress را نصب کنیم

  • تعداد زیادی رزولوشن از پیش تعیین شده
  • گزینه ای برای ارائه وضوح هدف سفارشی
  • برای فشرده‌سازی بهتر، می‌توانید نرخ بیت ویدیو را تغییر دهید

چرا نباید اپلیکیشن Video Compress را نصب کنیم

  • برای ویدیوهای طولانی‌ تر باید تا پایان فشرده‌ سازی در اپلیکیشن بمانید – به حداقل رساندن ممکن است باعث شکست فرآیند شود.
  • بدون ویژگی فشرده سازی دسته ای

لینک دانلود:  VideoCompress

3. Video Compressor Panda Resizer

بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدئو

یکی دیگر از گزینه های عالی در لیست ما در مورد بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدیو Panda Resizer است. این دارای یک رابط کاربری آسان برای پیمایش است که مکان یابی فایل های ویدیویی را که می خواهید فشرده کنید بسیار آسان می کند.

این اپلیکیشن وضوح های از پیش تعیین شده زیادی و گزینه ای برای ارائه وضوح هدف سفارشی برای فیلم های فشرده ارائه می دهد. بر خلاف سایرین در این لیست، هیچ ویژگی اضافی فانتزی دیگری وجود ندارد. این همه فشرده سازی ویدئو است و هیچ چیز دیگری.

چگونه در تست ما عمل می کند؟

اپلیکیشن Video Compressor Panda Resizer که یکی از بهترین اپلیکیشن های پایین آوردن حجم ویدیو است با استفاده از همان ویدئو و همان دستگاه، ویدئویی با حجم 26 مگابایت با وضوح 853×480 پیکسل تولید کرد. در نمایشگرهای موبایل، کیفیت تصویر به دست آمده قابل تمجید و مشابه ویدیوی اصلی است.

چرا باید اپلیکیشن Video Compressor Panda Resizer را نصب کنیم

  • گزینه فشرده سازی دسته ای
  • آسان برای پیمایش
  • تعداد زیادی وضوح از پیش تعیین شده و گزینه ای برای ارائه وضوح هدف سفارشی

چرا نباید اپلیکیشن Video Compressor Panda Resizer را نصب کنیم

  • اندکی از زمان فشرده سازی 4 دقیقه ای که توسط سایر برنامه ها به دست آمده است بیشتر است

لینک دانلود: Video Compress Panda Resizer

4. YouCut

بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدئو

اپلیکیشن YouCut که گزینه دیگر بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدیو, یک برنامه ویرایش ویدیو در اندروید است که به عنوان یک ابزار فشرده سازی ویدیو نیز عمل می کند. اگرچه این اپلیکیشن به طور خاص بصری نیست اما دارای یک رابط کاربری زیبا است، . از آنجایی که هدف اصلی آن فشرده سازی ویدیوها نیست، ابزارهای فشرده سازی کمتری و ابزارهای ویرایشی بیشتری خواهید یافت. اگر به دنبال برنامه های اندروید برای کاهش اندازه تصویر هستید، YouCut نیز می تواند این کار را انجام دهد.

اگر اهل ویرایش ویدیو در اندروید هستید، با ابزار فشرده سازی YouCut راحت خواهید بود. این کمک می کند تا اندازه نهایی ویدیوهای ویرایش شده تا حد امکان پایین بماند. اگر می‌خواهید چند ویدیوی تصادفی را روی دستگاه خود فشرده کنید، YouCut ممکن است بهترین گزینه نباشد. اما به هر حال کار را انجام می دهد.

چگونه در تست ما عمل می کند؟

اپلیکیشن YouCut نتوانست ویدیوی آزمایشی را با وضوح هدف 853×480 پیکسل فشرده کند. اگرچه می تواند ویدیوهایی با وضوح بسیار بالاتر تولید کند، اما با ویدیوی آزمایشی ما کار نکرد. به نظر نمی‌ رسد این مشکل خاص دستگاه باشد زیرا مشکلات مشابهی در دو دستگاه دیگر رخ داده است.

برای ویدیوی آزمایشی، YouCut تنها توانست به وضوح 568×320 با حجم فایل 20MB دست یابد.

چرا باید اپلیکیشن YouCut را نصب کنیم

  • با ویدیوهای ویرایش شده در برنامه عالی کار می کند
  • نتایج با کیفیت بالا

چرا نباید اپلیکیشن YouCut را نصب کنیم

  • تبلیغات ناگهانی در نسخه رایگان
  • نسخه پولی هیچ ارتقای قابل توجهی در عملکرد فشرده سازی ارائه نمی دهد
  • در مقابل رقبا به خوبی مقاومت نمی کند

لینک دانلود: YouCut

5. Video.Guru VideoMaker

بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدئو

مانند یوکات، Video.Guru VideoMaker که گزینه آخر ما در مورد بهترین اپلیکیشن پایین آوردن حجم ویدیو است صراحتاً یک برنامه فشرده‌ سازی ویدیو نیست. این یک ابزار محبوب ایجاد ویدیو است که ویژگی فشرده سازی ویدیو را ارائه می دهد. همانطور که انتظار می رفت، از آنجایی که فشرده سازی ویدئو عملکرد اصلی آن نیست، پیمایش به ابزار مناسب ساده نیست. این دارای یک رابط کاربری دوست داشتنی است و اگر به ویرایش ویدیوها علاقه دارید، ابزار فشرده سازی آن را بسیار مفید خواهید یافت.

همچنین یکی از برنامه های محبوب برای افزودن جلوه های ویژه به فیلم ها است. بنابراین اگر می‌خواهید جلوه‌ هایی را به فیلم‌ های فشرده اضافه کنید، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید.

چگونه در تست ما عمل می کند؟

بر خلاف YouCut، Video.Guru می تواند یک نتیجه 480p از ویدیوی آزمایشی تولید کند. با این حال، یک پیچش طرح وجود دارد. ویدیوی به دست آمده تقریباً دو برابر بزرگتر از فیلم اصلی است. به نظر می رسد که برنامه در این مورد ایده فشرده سازی را کاملاً اشتباه گرفته است. با وجود این، در فشرده سازی سایر ویدیوهای با کیفیت عالی کار خوبی انجام داد و قطعا ارزش قرار گرفتن در لیست را دارد.

پس از تنزل به رزولوشن 568×320 برای ویدیوی آزمایشی ما، نتیجه یک فایل 28 مگابایتی با کیفیت تصویری بود که برای چشمان خوشایند بود.

چرا باید اپلیکیشن Video.Guru VideoMaker را نصب کنیم

  • در هنگام ویرایش فیلم ها عالی عمل می کند
  • نتایج با کیفیت بالا

چرا نباید اپلیکیشن Video.Guru VideoMaker را نصب کنیم

  • خروج از برنامه زمانی که فشرده سازی فعال وجود دارد ممکن است باعث توقف آن شود
  • گاهی اوقات، تبلیغات ویدیویی مزاحم در نسخه رایگان ظاهر می شود

لینک دانلود: Video.Guru Video Maker

دستگاه شما می تواند بر روی پرفورمنس تاثیر بگذارد

فشرده سازی ویدیو یک فرآیند تشنه منابع است. سرعت و در برخی موارد کیفیت نتایجی که به دست می آورید می تواند به طور قابل توجهی تحت تأثیر قدرت پردازش گوشی شما باشد. اگر می‌خواهید تجربه فشرده‌ سازی نرم‌ تری داشته باشید، به‌ ویژه هنگام فشرده‌ سازی ویدیوهای طولانی‌ تر با اندازه بزرگ، استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته را در نظر بگیرید.

هنگامی که مجموعه ویدیوهای خود را با موفقیت در گوشی خود فشرده کردید، به لیست ما از بهترین پخش کننده های ویدیوی رایگان نگاهی بیندازید تا چیزی برای تماشای آنها داشته باشید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید