بهترین اپلیکیشن های دورکاری در سال 2020 به همراه لینک دانلود

بهترین اپلیکیشن دورکاری

بهترین اپلیکیشن دورکاری در سال 2020 کدام است ؟ اگر شما دور کاری انجام می دهید این اپلیکیشن های اندرویدی به شما کمک می کنند که هر روز در کار خودتان بازدهی لازم را داشته باشید.

دورکاری مزیت های فراوانی دارد.  در دور کاری هیچ رئیسی بالای سر شما  نیست، شما هر موقع که خواستید می توانید بیدار شوید و برنامه ای که برای خود می ریزید کاملا بستگی به شما دارد. با این وجود بسیار از این مزیت ها معایبی نیز به دنبال خواهند داشت.

تمامی این آزادی ها منجر به رفتار بد سازمانی, حواس پرتی های مداوم, تا دیر خوابیدن در صبح و معمولا به تاخیر انداختن کارها می شود. خوشبختانه اپلیکیشن های اندرویدی زیادی برای کمک به افرادی وجود دارد که دور کاری انجام می دهند.

بهترین اپلیکیشن های دورکاری در سال 2020

اپلیکیشن Boosted

بهترین اپلیکیشن دورکاری

اپلیکیشن Boosted یک روش عالی برای کمک به شما به منظور سازماندهی فعالیت های ماهانه,هفتگی و روزانه شماست و اینکه چگونه زمان دقیقی را که شما برای هر کار انجام می دهید محاسبه کنید. با تقسیم کردن مسئولیت هایتان به بخش های کوچک تر و وظایف فردی_ و محاسبه زمانی که شما برای آن ها صرف می کنید_ شما به ایده بهتری برای محاسبه زمان صرف شده می رسید.

این اپلیکیشن دورکاری برای محاسبه کاری و فردی شما مناسب است. آن به شما اجازه می دهد که زمان صرف شده برای ورزش صبح گاهی, ناهار ظهر و پاسخ دادن به ایمیل مشتری ها را محاسبه کنید. پس از یک هفته شما می توانید میانگین کارهایی را که انجام داده اید را حساب کنید که این کار به شما این اجازه را می دهد که درک بهتری از رفتارها و برنامه های کاری روزانه تان را برای داشتن بالاترین کارآمدی داشته باشید.

 

اپلیکیشن دورکاری آسانا

بهترین اپلیکیشن دورکاری

آسانا یک اپلیکیشن دورکاری عالی حتی برای یک شخص مبتدی است که می تواند از آن در زمان دورکاری استفاده کند. با وجود اینکه کاربرد اصلی این اپلیکیشن کمک به گروه ها برای مدیریت, محاسبه و سازماندهی کارشان است  این اپلیکیشن همچنین برای زمانی که شما عضو گروهی نیستید کاربرد دارد.

با آسانا شما به راحتی می توانید وظایف خود را به بخش های قابل کنترل تر تقسیم کنید و سپس آن بخش های کوچک را حتی به بخش های کوچک تر تقسیم می کند. بعلاوه شما می توانید اولویتی را برای هر کار تعیین کنید و در نتیجه فهمیدن اینکه کدام کار در اولویت اول است آسان تر است.

این وظایف و زیر مجموعه آن ها برای هریک از اعضای مختلف گروه ها  تعیین می شود و اما همچنین روش کاربردی برای مدیریت کار شماست.

 

دفترچه سخنگو

بهترین اپلیکیشن دورکاری

دفترچه سخنگو به شما کمک می کند که زمانیکه بسیار مشغول هستید یادداشت انجام بدهید. یک اپلیکیشن تشخیص صدا به طرز عالیی صدا را به متن تبدیل می کند. این اپلیکیشن حتی با گفتن نقطه گذاری در متن شما نقطه گذاری را انجام می دهد. بعنوان مثال برای گذاشتن نقطه تنها کافیست که بگویید نقطه.

جنبه عالی دیگر این اپلیکیشن دورکاری این است که ارسال یادداشت های شما را براحتی انجام می دهد. با زدن یک دکمه شما می توانید آن را بعنوان یک فایل متنی دانلود کنید, از طریق ایمیل آن را ارسال کنید, از طریق گوگل درایو آن را آپلود کنید و یا حتی متن را به همکاران خود ارسال کنید.

 

اپلیکیشن دورکاری 5217

بهترین اپلیکیشن دورکاری

5217 ابزاری است که شبیه تکنیک پومودورو کار می کند اما با یک تغییر منحصر بفرد. مطالعات نشان داده است که استراحت منظم مابین روز کاری به شما در بهبود بازدهی کاریتان کمک می کند. بر طبق میوس 10 درصد از پر بازده ترین کاربران آن تمایل دارند برای 52 دقیقه کار کنند که این 52 دقیقه بدنبال یک استراحت 17 دقیقه ای است.

این قانون کلی چیزی است که اپلیکیشن 5217 از آن بهره می برد. این اپلیکیشن طوری برنامه ریزی شده که بطور خودکار به کار روزانه شما زمانبندی می دهد و به شما یک زمان 52 دقیقه ای که بدنبال آن یک استراحت 17 دقیقه ای است را می دهد. با گذر زمان و استفاده از اپلیکیشن شما به اهداف انگیزشی دست می یابید و می توانید پیشرفت خود را در طول هفته ها و ماه ها محاسبه کنید.

 

تاگل

بهترین اپلیکیشن دورکاری

تاگل اپلیکیشن محاسبه کننده زمانی است که در مواردی کار شما بر حسب ساعت محاسبه می شود بسیار عالی کار می کند.این اپلیکیشن به طور همزمان چندین پروژه و مشتری را مدیریت کند بنابراین اگر شما یک شخصی هستید که شغل آزاد دارد و بسیار مشغول است و مجبور است زمان خود را با مشتری ها و بازارهای مختلفی تنظیم کند این اپلیکیشن عالی است.

شما همچنین می توانید تاگل را با تقویم خود تلفیق کنید و انجام این کار به شما اجازه می دهد که وقایع و رویدادها را مستقیما از اپلیکیشن ذخیره کنید. همچنین گزارش کاربردی را دریافت می کنید که به شما نشان خواهد داد چه مقدار زمان صرف کار فردی خود کرده اید.

 

اپلیکیشن دورکاری Stay Focused

بهترین اپلیکیشن دورکاری

اپلیکیشن حفظ تمرکز یا Stay focused یکی از اپلیکیشن های اندرویدی دورکاری حرفه ای است که به شما کمک می کند که تمرکز خود را حفظ کنید. با این ابزار می توانید اپلیکیشن ها و وبسایت هایی که توجه شما را زمانیکه دور کاری انجام می دهید به خود جلب می کنند مسدود کنید. زمانیکه شما دور کاری انجام می دهید المان هایی مانند شبکه های اجتماعی, رویدادهایی که در زمان انجام کار اتفاق می افتند و ویدئوهای آنلاین می توانند مهم ترین چیزهایی باشند که توجه شما را به خود جلب کنند.

بعلاوه این اپلیکیشن یک دسته از متریک هایی را که به شما اجازه می دهند که دقیقا زمان هایی را که توجه شما به چیزهای دیگری جلب می شود را محاسبه کند. همچنین این محاسبه شامل ساعت ها و دقایقی که استفاده کرده اید, اپلیکیشن هایی که نصب کرده اید,زمانی که صرف جستجو در اینترنت کرده اید و زمانی که صفحه شما روشن بوده می شود.

بنابراین اگر در طول دور کاری زمان خود را صرف چک کردن اینستاگرام می کنید مسدود کردن اینستاگرام و وبسایت ممکن است ایده خوبی باشد.

اپلیکیشن چلنجیز آلارم کلاک( ساعت زنگ دار چالشی)

بهترین اپلیکیشن دورکاری

این اپلیکیشن برای اشخاصی که مشکل بیدار شدن در صبح برای رفتن به کار را دارند بسیار پرکاربرد است. برخلاف ساعت های معمولی که شما باید به سرعت آن را خاموش کنید و یا روی دکمه اسنوز بزنید در این اپلیکیشن شما باید کار کنید تا صدای زنگ خاموش شود.

اپلیکیشن چالش های مختلفی برای خاموش کردن زنگ در صبح می دهد. شما از لیست زیر به دلخواه خود می توانید انتخاب کنید. لیست زیر شامل:

  • مسائل ریاضی که از آسان شروع می شود و به بسیار مشکل ختم می شود.
  • حافظه, در جائیکه شما مجبورید که اشکال مختلف را در یک کارت انتخاب کنید.
  • اشکال و ترتیب ها که شامل شکل های مختلفی می شوند و در یک الگو به چشم می خورند و این الگو باید تکرار شود.
  • تایپ دوباره کلمات, در جائیکه شما احتیاج به تایپ دوباره بعضی از کاراکترهایی را دارید که در روی صفحه نمایان می شوند.

همچنین شما آپشن های هشداری مختلفی را دریافت می کنید مانند صدای زنگ هشدار آرام, صدای بلند اضافه تر و صدای زنگ هشدار آزار دهنده. این اپلیکیشن در صبح شما را تنبیه می کند و ممکن است که از آن متنفر شوید اما مطمئنا این اپلیکیشن در بیدار کردن شما بسیار کاربرد دارد.

کار خود را به مرحله بعد انتقال دهید

با این اپلیکیشن ها در ترتیب کاری شما, می توانید سر وقت بیدار شوید,کار خود را سازماندهی کنید,براحتی یادداشت کنید و رفتار سازمانی خود را دنبال کنید. و حتی اگر برای موقعیت شما ضرروری است براحتی می توانید با همکاران خود همکاری کنید.

بعلاوه همه موارد در این لیست در ظرفیت های نامحدود رایگان است. چه کسی می تواند حدس بزند که شما با گوشی خود می توانید به طور کار آمدی بازدهی لازم را داشته باشید.

همچنین می توانید بهترین اپلیکیشن بورس و سهام و بهترین اپلیکیشن های پلاک یاب را از طریق این مطالب دانلود و نصب کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید