بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021 که گوشی شما را هوشمندتر می کنند

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021 که گوشی شما را هوشمندتر می کنند. چگونه می توانیم با این اپلیکیشن ها گوشی خود را هوشمندتر کنیم و ویژگی این اپلیکیشن ها چیست.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021 که گوشی شما را هوشمندتر می کنند

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021

آیا به گوشی هوشمندتری نیاز دارید؟ دوربین, SMS, گالری و سایر اپلیکیشن های پیش فرض گوشی خود را با این گزینه های هوشمندتر جایگزین کنید.

در مورد بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021 باید بگوییم که ما در دوره هوشمندی زندگی می کنیم. هر چیزی, چه از دوربین گوشی شما گرفته تا مایکروویوی که در آشپزخانه شما قرار دارد بزودی با موتورهایی که قادر به این هستند که خودشان تصمیم گیری کنند تامین می شوند.

بنابراین, منطقی است که استاک و اپلیکیشن های ضروری اندروید که هر روز در حال استفاده از آنها هستید از بروزرسانی هوشمندتری برخوردار شوند. در اینجا گزینه های هوشمندانه ای برای 9 برنامه از این دست وجود دارد.

1. Files Go (File Manager)

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021

در مورد بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021 باید بگوییم که علاوه بر ارائه تمامی ویژگی های فایل های استاندارد مدیریت فایل, Google’s Files Go با تعداد زیادی از ابزارهای هوشمند ارائه می شود. این شامل پیشنهاداتی برای خلاص شدن از شر پرونده های تکراری, تصاویر ناخواسته یا فیلم هایی است که ممکن است از طریق برنامه های پیام رسان دریافت کرده باشید و حتی توصیه هایی برای حذف نصب, یا پاکسازی داده ها برای برنامه هایی که مدتی است راه اندازی نکرده اید را به شما ارائه می دهد.

مهم تر از اینکه, Files Go ابزار اشتراک گذاریی را در اختیار دارد که به شما امکان ارسال دسته های زیادی از فایل های بزرگ را در شبکه های محلی می دهد.

دانلود اپلیکیشن File Go

2. Picai (Camera)

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021

Picai یک اپلیکیشن دوربین رایگان است که از الگوریتم تشخیص صحنه برای تجزیه و تحلیل آنچه که می خواهید از آن عکس بگیرید استفاده می کند. همچنین این اپلیکیشن بمنظور جذابتر جلوه دادن عکس هاس شما, فیلترهای لایو و یا زنده ای را ارائه می دهد.

این اپلیکیشن دارای رابط کاربری هوشمندی است که باعث می شود بتوانید براحتی حتی قبل از گرفتن عکس فیلترهای دلخواه را اعمال کنید. همچنین این اپلیکیشن با دوربین جلو برای گرفتن عکس های سلفی نیز کار می کند.

دانلود اپلیکیشن Picai

3. Smart Launcher 5 (Launcher)

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021

در مورد بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021 باید بگوییم که اپلیکیشن Launcher درگاهی برای مابقی اپلیکیشن های شما در گوشی است. بنابراین, اینکه چگونه ماهرانه این کار را انجام دهد از اهمیت خاصی برخوردار است. اپلیکیشنی که به ایده آل ترین سبک این کار را انجام می دهد Smart Launcher 5 است. برای مبتدیان Smart Launcher جستجوی پیشرفته ای را ارائه می دهد که می تواند اطلاعات را از هر جای گوشی در اختیار آنها قرار دهد.

علاوه بر این, لانچر اپلیکیشن های شما را به دسته بندی های مرتبط تفکیک می کند که براحتی می توانید بر روی آنها اسکرول کنید. همچنین Smart Launcher دسترسی منحصر بفردی به ویجت ها دارد. بجای جدولی کردن ویجت ها می تواند آنها را بصورت سفارشی تغییر سایز دهید.

علاوه براین, با استفاده از این اپلیکیشن شما قادر به این هستید تا با کشیدن رنگ هایی بر روی والپیپر خود, تم های سازگاری را که عناصر مختلفی را شخصی سازی می کنند فعال کنید. می توانید تمامی افکت ها, والپیپرها, ویرایش دسته بندی ها و آیکون های سازگار با نسخه های حرفه ای را باز کنید.

دانلود اپلیکیشن Smart Launcher 5

4. Truecaller (SMS)

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021

برخی از اپلیکیشن های پیش فرض SMS هنوز از گوشی در برابر اسپم ها محافظت نمی کنند. خوشبختانه, گوگل سوئیچ کردن به اپلیکیشن های SMS دیگر را, راحت کرده است.

وارد اپلیکیشن Truecaller و caller ID service شوید که هم اکنون قادر به محافظت از گوشی شما در برابر اسپم ها است. همچنین اپلیکیشن Truecaller با ویژگی های کاربردی زیادی ارائه می شود که شامل میانبری برای پسووردهای یکبار مصرف و دسته بندی های هوشمند است.

دانلود اپلیکیشن Truecaller

5. Musixmatch (Music Player)

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021

در مورد بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021 باید بگوییم که ممکن است Musixmatch بهترین اپلیکیشن تشخیص آهنگ نباشد, اما مطمئنا این یک موزیک پلیر با ویژگی های فراوان است. برای شروع, اپلیکیشن Musixmatch قادر به این است تا شعر ها را با آهنگی که در حال پخش است نمایش و مطابقت دهد.

علاوه بر آلبومی که شما در گوشی خود ذخیره کرده اید, این اپلیکیشن حتی با اپلیکیشن های غیر بومیی همانند Apple Music و Spotify و اپلیکیشن های دیگری از قبیل آن نیز کار می کند. همچنین دارای ابزار مترجمی است که به شما در یادگیری زبان جدید کمک می کند. این اپلیکیشن به شما امکان ایجاد کارت ها و پوسترهایی را از قسمت هایی از شعر آهنگ بمنظور به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی می دهد. همچنین طراحی مدرن و زیبایی را ارائه می دهد که بی شک با رقبای دیگر خود قابل مقایسه نیست.

دانلود اپلیکیشن Musixmatch

6. Opera Touch (Browser)

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021

Opera Touch یکی از منحصر بفردترین مرورگرهای موجو برای اندروید است و اگرچه ممکن است هوشمند نباشد, اما رابط کاربری را ارائه می دهد که برای جستجو در گوشی بسیار عالی است. این یک مرورگر برای افرادی است که به سختی می توانند در گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ مرور کنند.

بجای گزینه های معمول در پایین صفحه, این اپلیکیشن با ورودی شناوری بر پایه جسچر ارائه می شود که Fast Action Button نامیده می شود. می توانید با سوئیپ کردن آن در جهات مختلف, به عمل مورد نظر خود از قبیل سوئیچ کردن به تب های دیگر, لودکردن مجدد, جستجو کردن و چیزهای دیگری از قبیل آن دسترسی پیدا کنید _ که همه کارها را با تنها با انگشتان خود می توانید انجام دهید.

Opera Touch قابلیت مسدود کردن وبسایت هایی که ماین کردن ارزهای دیجیتال را در پس زمینه انجام می دهند را در اختیار دارد و همچنین ویژگیی با نام My Flow ارائه می دهد که قارد به, به اشتراک گذاری محتوا مابین Opera و دسکتاپ و گوشی شماست.

دانلود اپلیکیشن Opera Touch

7. Drupe (Phone and Contacts)

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021

در مورد بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021 باید بگوییم که شماره گیر و دفترچه مخاطبین شما نوعی از اپلیکیشن هستند که شما چیز زیادی در مورد آنها نمی دانید. و تنها زمانی متوجه آنها می شوید که جایگزینی برای آنها پیدا شود. با اپلیکیشن Drupe آشنا شوید, اپلیکیشن رایگانی که لینک مخاطبین شما را در هر کجایی که لازم داشتید در اختیار شما قرار می دهد.

این اپلیکیشن با یک رابط کابری بر پایه سوئیپ ارائه می شود و همیشه از طریق یک آیکون شناور در دسترس شما قرار دارد.می توانید بر روی آن آیکون بزنید و کارهای زیادی را همانند راه اندازی صفحه چت, تماس با آنها از طریق قابلیت رکورد کردن و چیزهای دیگری از قبیل آنرا با مخاطبین خود انجام دهید.

اپلیکیشن Drupe همچنین قادر به تشخیص دادن تماس گیرنده های تبلیغاتی و ایجاد حالتی برای رانندگی است.

دانلود اپلیکیشن Drupe

8. Curator (Gallery)

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021

علاوه بر اپلیکیشن استاندارد و مینیمال گالری, Curator قادر به تگ کردن عکس های شما بر اساس محتوایشان است. این اپلیکیشن هر منظره و یا شیئی را اعم از حیوانات خانگی, اسکای لاین ها, عکس های سلفی و چیزهای از قبیل آنرا می تواند تشخیص دهد.

انجام این کار امکان جستجو کردن را به سادگی و تنها با تایپ کردن آنچه که بدنبال آن هستید را از طریق مدیای شما می دهد. اپلیکیشن Curator ممکن است که مدیریت تصویر بهتری را نسبت به Google Photos به شما ندهد, اما در حالت آفلاین هر گونه کاری را برای شما انجام می دهد.

بنابراین, اگر همچنان قصد دارید تا روشی بی دردسر برای جستجوی تصاویر خود داشته باشید, اپلیکیشن Curator را امتحان کنید.

دانلود اپلیکیشن Curator

9. AMDroid (Clock)

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021

در مورد بهترین اپلیکیشن های اندروید 2021 باید بگوییم که آیا مشکل است که با صدای پیش فرض زنگ اپلیکیشن Clock گوشی از خواب بیدار شوید? اگر همینطور است به AMDroid نگاهی بیندازید.

AMDroid یک ساعت هشدار هوشمند است که ویژگی های زیادی را برای انواع کسانی که خواب زیادی می روند در خود جای داده است. این اپلیکیشن به شما امکان ایجاد پروفایل هایی را برای چندین موقعیت و روز ارائه می دهد, و تنظیمات فردی را برای آنها پیکربندی می کند. بعنوان مثال, در روزهای که شک دارید که به جای زدن دکمه snooze دکمه stop را به طور تصادفی زده اید می توانید یک حالت post-alarm را تنظیم کنید. تنظیمات این اپلیکیشن بسیار کامل و دقیق هستند.

می توانید بطور خودکار چراغ قوه و وای فای روشن کنید, چالش هایی را همانند مسائل ریاضی برای دسترسی به دکمه snooze تنظیم کنید و حتی صفحه نمایش را طوری تنظیم کنید که اطلاعات آب و هوا را برای شما به نمایش بگذارد. همچنین AMDroid دارای ویژگی pre-alarm است که شما را با فواصل و ولوم های شخصی شده به آرامی از خواب بیدار می کند.

همچنین در این اپلیکیشن ویژگی های دیگری از قبیل ردیابی خواب و بینش در مورد عادات شما نیز وجود دارد. این چیزی است که برخی ها از آن بعنوان چاقوی ارتش سوئیس برای زنگ هشدار یاد می کنند.

دانلود اپلیکیشن AMDroid

بهبود اپلیکیشن های بومی و ویژگی های آنها

اگر برنامه های پیش فرض این دسته ها را تغییر نداده اید, یک گزینه جایگزین دقیق تر می تواند همان چیزی باشد که برای گوشی بهتر نیاز دارید.

و هنگامیکه اکثر برنامه های پیش فرض را با گزینه های هوشمندتری جایگزین کردید, می توانید بیشتر از برقراری تماس و دریافت پیام از گوشی اندروید خود لذت ببرید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید