بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر گوشی و پخش کننده موسیقی کدام است

اپلیکیشن موزیک پلیر گوشی

موزیک پلیر گوشی اپلیکیشنی است که می توان به وسیله آن موسیقی های گوشی را پخش کرد و با آن به آهنگ های متنوع گوش داد. در این مطلب بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر گوشی را که دارای تنظیمات زیاد ، طراحی حرفه ای و کاربردی باشد معرفی می کنیم تا بتوانید از طریق لینک مستقیم روی گوشی خود دانلود نمایید.

بسیاری از افراد این روزها به نوعی از سرویس های پخش موسیقی و موزیک پلیر مانند پاندورا ، اسپاتیفای ، گوگل پلی موزیک یا اپل موزیک استفاده می کنند. با این حال هنوز هم بسیاری از این موزیک پلیر ها راضی نیستند. اگر مجموعه موسیقی خود را دارید و موزیک پلیر های پیشفرض گوشی خود را دوست ندارید ، در ادامه بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر گوشی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر گوشی

موزیک پلیر AIMP

موزیک پلیر AIMP یک برنامه نسبتا قدرتمند موزیک گوشی است. این از رایج ترین انواع پرونده های موسیقی ، از جمله ستون های اصلی مانند FLAC ، MP3 ، MP4 و سایر موارد پشتیبانی می کند. همچنین شما می توانید انبوهی از گزینه های سفارشی سازی ، طرح زمینه و سایر موارد جالب مانند آن را روی یک اپلیکیشن موزیک پلیر خاص داشته باشید. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است و ما برای جابجایی و گوش دادن به موسیقی مشکلی نداشتیم. این اپلیکیشن با متریال دیزاین طراحی شده که بسیار جذاب و گیرا است.

اپلیکیشن AIMP از اکولایزر برجسته ، پخش زنده HTTP و نرمال سازی حجم موزیک استفاده می کند. مسلماً یک سر و گردن از سایر برنامه های پخش کننده موسیقی بالاتر بوده و جزو بهترین موزیک پلیر های دنیا به شمار می رود. همچنین در صورتی که بخواهید دو پرنده را با یک برنامه بکشید ، یک نسخه دسک تاپ نیز وجود دارد. تنها نکته منفی مشکلات سازگاری بالقوه با دستگاه های MIUI و EMUI است.

لینک دانلود موزیک پلیر AIMP

موزیک پلیر BlackPlayer EX

اپلیکیشن موزیک پلیر AIMP

اپلیکیشن BlackPlayer یک پخش کننده موسیقی ساده اما ظریف است. این بر روی یک ساختار تب مانند عمل می کند و شما می توانید تب ها را به گونه ای تنظیم کنید که فقط از موارد لازم در موزیک پلیر بهره بگیرید. علاوه بر این ، یک اکولایزر ، ویجت ها ، اسکروبل ، ویرایشگر برچسب ID3 ، بدون تبلیغات ، مضامین و پشتیبانی از پرونده های موسیقی متداول استفاده می شود.

بسیار ساده و گزینه ای خارق العاده برای طرفداران مینیمالیسم است. نسخه رایگان کمی ساده تر است و نسخه پولی آن ویژگی های بسیار بیشتری را ارائه می دهد. خوشبختانه نسخه حرفه ای گران نیست اما خرید آن در ایران کمی سخت به نظر می رسد. از به روزرسانی جولای 2019 ، به نظر می رسد نسخه رایگان BlackPlayer در عمل موجود نیست. چند ماه دیگر دوباره بررسی خواهیم کرد تا ببینیم آیا دوباره برمی گردد یا خیر.

لینک دانلود موزیک پلیر BlackPlayer EX

موزیک پلیر DoubleTwist

اپلیکیشن موزیک پلیر DoubleTwist

موزیک پلیر DoubleTwist طی این سال ها فراز و نشیب هایی داشت. گرچه در حال حاضر روند صعودی دارد و در کل یک پخش کننده موسیقی خوب است. نسخه رایگان دارای یک پیشنهاد قوی ، شامل تقریباً تمام اصول اولیه است. شما لیست پخش ، پشتیبانی از محبوب ترین کدک های صوتی (از جمله FLAC و ALAC) ، یک رابط کاربری ساده ، پشتیبانی کرومکست و پشتیبانی از Android Auto را نیز دریافت می کنید.

یک افزونه اختیاری برای پشتیبانی Apple AirPlay (5.99 دلار) و یک نسخه برتر (8.99 دلار) وجود دارد که پشتیبانی AirPlay را به همراه یک اکولایزر 10 باند ، یک ویژگی SuperSound و تم ها و موارد دیگر اضافه می کند. علاوه بر این ، نسخه رایگان به شما امکان می دهد به ایستگاه های رادیویی در منطقه خود گوش دهید ، بنابراین یک عنصر جریان موسیقی نیز وجود دارد. حتی برخی از ویژگی ها برای شنوندگان پادکست وجود دارد ، مانند امکان حذف بخش های سکوت موسیقی در نسخه پولی. این اپلیکیشن موزیک پلیر گران بوده ، اما در کل خوب است.

لینک دانلود موزیک پلیر BlackPlayer Ex

موزیک پلیر mediamonkey

اپلیکیشن موزیک پلیر Mediamonkey

اپلیکیشن MediaMonkey در بخش برنامه های موزیک پلیر کمی گمنام است. این موزیک پلیر دارای تعداد زیادی ویژگی است ، از جمله ویژگی های عالی برای مواردی مانند کتاب های صوتی ، پادکست ها و توانایی مرتب سازی آهنگ ها بر اساس مواردی مانند آهنگساز (به جای فقط هنرمند). همچنین دارای موارد اساسی مانند اکولایزر پیشرفته است. آنچه MediaMonkey را به یک پخش کننده موسیقی کاملاً منحصر به فرد تبدیل می کند ، امکان همگام سازی کتابخانه موسیقی از طریق رایانه با تلفن (و پشتیبان) از طریق WiFi است. این تنظیم کمی پیچیده است ، اما در واقع یک ویژگی منحصر به فرد به شمار می رود. به علاوه ، می تواند با نسخه دسک تاپ از طریق کابل تقریباً مشابه iTunes همگام سازی شود ، بنابراین یکی از بهترین راه ها برای مدیریت کتابخانه های محلی بزرگتر در دستگاه ها است.

لینک دانلود موزیک پلیر MediaMonkey

بهترین اپلیکیشن موزیک پلیر ، Musicolet

Musicolet یک برنامه موزیک پلیر حرفه ای است. این اپلیکیشن دارای ویژگی های بسیار خوب است ، از جمله بسیاری از مواردی که شما اغلب با برنامه های پخش کننده موسیقی نیاز دارید را این اپلیکیشن دارد. اپلیکیشن موزیک پلیر Musicolet شامل یک تجربه آفلاین ، یک رابط کاربری سبک وزن و حجم کوچک است. علاوه بر این ، برنامه دارای صف های مختلف ، اکولایزر ، ویرایشگر برچسب ، پشتیبانی از متن های جاسازی شده ، ابزارک ها ، مرور پوشه و موارد دیگر است. اپلیکیشن یک گزینه عالی برای افرادی است که فقط یک پخش کننده موسیقی می خواهند بدون بسیاری از موارد اضافی موسیقی پخش کند. همچنین بدون خرید درون برنامه ای و به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و بدون تبلیغات کاملاً رایگان است. بنابراین بهترین و ساده ترین اپلیکیشن موزیک پلیر اندروید ، این محصول خواهد بود.

لینک دانلود موزیک پلیر Musicolet

بهترین اپلیکیشن پخش موزیک یا موزیک پلیر کدام است

موزیک پلیر هایی که در این مطلب معرفی کردیم ، بهترین موزیک پلیر هایی است که در هر سبک و سلیقه ای می توانید از آن استفاده کنید. بعضی ها دوست دارند مدیریت بیشتری روی تنظیم صدا داشته باشند ، برخی می خواهند پادکست گوش کنند ، بعضی ها رادیو آنلاین می خواهند بشنوند و برخی دیگر دنبال یک رابط کاربری جذاب برای اپلیکیشن موزیک پلیر خود هستند. تمامی مواردی که معرفی کردیم را امتحان کنید و لذت ببرید!

همچنین می توانید مطالب بهترین اپلیکیشن بورس ، بهترین اپلیکیشن فایل منیجر ، بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه و بهترین اپلیکیشن ویرایش حرفه ای عکس و ویدیو را در این بخش مطالعه نمایید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید