باز کردن اپلیکیشن واتساپ با اثر انگشت روی گوشی های اندروید فعال شد

باز کردن اپلیکیشن واتساپ با اثر انگشت

قابلیت باز کردن اپلیکیشن واتساپ با اثر انگشت از امروز برای این برنامه پیام رسان روی نسخه اندروید فعال شد. البته این قابلیت هشت ماه پیش برای نسخه آیفون اپلیکیشن واتساپ فعال شده بود.

قابلیت باز کردن اپلیکیشن واتساپ با اثر انگشت از نسخه 2.19.222 روی اندورید فعال شد. این قابلیت به کاربران واتساپ امکان را می دهد تا با اثر انگشت بتوانند برنامه را باز کنند. کاربران آیفون واتساپ تا قبل از این از ابتدای سال 2019 می توانستند اپلیکیشن را با تاچ آیدی و فیس آیدی باز نمایند.

مدیر واستاپ در این زمینه اعلام کرد که : ما امرز توانستیم سیستم احراز هویت همچون آن چیزی که در iOS بود را برای کاربران اندروید فعال کنیم. از این پس می توانید با استفاده از اثر انگشت ، واتساپ را روی گوشی های اندروید باز کنید.

در حال حاضر تنها گزینه امنیتی برای واتساپ اندروید همین اسکن اثر انگشت است و روش های بازگشایی با اسکن چهره و فیس آنلاک تا کنون برای این اپلیکیشن فعال نشده و به زودی هم فعال نخواهد شد.


مطالب مرتبط:


زمانی که این گزینه را روی گوشی اندروید خود فعال کنید به شما اجازه داده می شود که از دسترسی سایرین به اپلیکیشن بدون اجازه شما روی گوشی جلوگیری شود. در توضیحات این قابلیت روی گوشی نوشته شده زمانی که آن را فعال کنید می توانید با اثر انگشت خود واتساپ را باز نمایید. البته زمانی که اپلیکیشن قفل باشد می توانید به تماس های رسیده پاسخ دهید.

باز کردن اپلیکیشن واتساپ با اثر انگشت

برای فعال کردن قابلیت ابتدا به گزینه Settings رفته و از آن بخش گزینه Account و سپس Privacy را باز کنید. در این قسمت گزینه Fingerprint lock را خواهید دید. سپس گزینه Unlock with Fingerprint را فعال کنید و اثر انگشت خود را روی برنامه ثبت نمایید. البته می توانید در این بخش زمان قفل شدن واتساپ را نیز مشخص کنید. از 1 دقیقه تا 30 دقیقه پس از بسته شدن برنامه امکان  تنظیم قفل شدن آن وجود دارد.

منبع: TECHRADAR

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید