فعال کردن اینستاگرام ریلز (Instagram reels) 2022 ، چگونه ریلز را فعال کنیم

اینستاگرام Reels

فعال کردن ریلز اینستاگرام در سال 2022  ، چگونه ریلز را فعال کنیم ؟ . اینستاگرام ریلز (Instagram reels) چیست و چگونه ریلز را فعال کنیم؟ همچنین تفاوت های اینستاگرام reels با tiktok را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم کدام یک بهتر هستند و کاربرد بیشتری دارند

آیا در اینستاگرام عکس و فیلم به اشتراک می گذارید؟ در این صورت ، باید حتما اینستاگرام Reels را بررسی کنید. و چون Reels  اپلیکیشنی است که در اینستاگرام ادغام شده است ، برای انجام این کار حتی نیازی به بارگیری برنامه جدیدی نیست. در این مقاله ، توضیح می دهیم اینستاگرام Reels چیست ، چند نکته برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهد و بررسی می کنیم که آیا Instagram Reels می تواند با TikTok رقابت کند یا خیر.

فعال کردن ریلز اینستاگرام ،  چگونه ریلز را فعال کنیم ؟، اینستاگرام Reels چیست؟

اینستاگرام Reels تلاشی است که اینستاگرام برای رقابت با TikTok انجام می دهد. ریلز گزینه جدیدی را برای دوربین اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد که می توانید فیلم های کوتاه حداکثر تا 15 ثانیه را ضبط و ویرایش کنید. علاوه بر این ، می توانید موسیقی و جلوه های اینستاگرام را به این فیلم های جدید خود اضافه کنید.

برای کسانی که با TikTok آشنا هستند ، می توانید شباهت های آشکار را مشاهده کنید. اگر هم نمی دانید ، تیک تاک اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که به وسیله آن می توانید تصاویر و ویدیوهای کوتاه ضبط کنید و افکت های بسیار زیاد و بیشمار سینمایی به آن بدهید.

فعال کردن ریلز اینستاگرام ، چگونه از اینستاگرام Reels استفاده کنیم و آن را فعال کنیم

چگونه ریلز را فعال کنیم ؟ از آنجا که اینستاگرام Reels مانند برنامه های دیگر با امکان دانلود جداگانه ای نیست ، دسترسی به آن بسیار آسان است. پس از باز کردن برنامه اینستاگرام ، دو راه آسان برای دسترسی به ریلز و فعال کردن آن وجود دارد.

  • یا در گوشه بالا سمت چپ ، روی نماد دوربین ضربه بزنید.
  • یا نماد Your Story را فشار دهید.
  • یا صفحه را از هر نقطه در صفحه اصلی اینستاگرام خود به سمت راست بکشید.

هر یک از این گزینه ها باعث نمایش دوربین اینستاگرام می شوند. اکنون ، به پایین صفحه خود برای متن Reels نگاه کنید. برای برجسته کردن متن Reels و رابط کاربری آن ، انگشت خود را به سمت راست بکشید. اگر این گزینه را نمی بینید حتما نسخه آخر اینستاگرام را از طریق این لینک اندروید و این لینک اپل  دانلود کنید و همچنین مطمئن باشید که فیلتر شکن شما روشن باشد و بعد وارد ریلز شوید.

آماده سازی ویدیو اینستاگرام ریلز و فعال سازی آن

چگونه ریلز را فعال کنیم ؟ از آنجایی که Reels با قالب اصلی اینستاگرام همراه است ، هر کسی که مطلبی را قبلا در اینستاگرام ارسال کرده یا لایو اینستاگرام داشته است باید حداقل بخشی از آن را بتواند تشخیص دهد. سه دکمه بالا (تنظیمات ، چراغ قوه ، خروج) و دکمه نمایش دوربین در پایین سمت راست به طور معمول عمل می کنند. اما چطور فعال کردن ریلز اینستاگرام را انجام دهید؟

امکانات اینستاگرام ریلز و فعال کردن ریلز اینستاگرام

قبل از ضبط هر چیزی یا فعال کردن ریلز اینستاگرام ، چند گزینه از طریق منوی ابزار در سمت چپ در دسترس است. این موارد به شما اجازه می دهد عملیات زیر را انجام دهید:

  • نت موسیقی به شما امکان می دهد جستجو کنید ، به موسیقی توصیه شده نگاه کنید و دسته هایی را که برای قرار دادن در ویدئو خود هستند مرور کنید. شما می توانید هر قسمت از آهنگ مد نظر را پخش کنید (با یک پوشش متن برای کمک به شما در انتخاب).
  • یک دکمه سرعت به شما امکان می دهد تا سرعت چرخش خود را کم یا زیاد کنید. این امر هم روی فیلم و هم روی صدا تأثیر می گذارد.
  • صورتک جلوه های مختلف دوربین را ارائه می دهد. می توانید از طریق لیست پیمایش کنید تا مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • در آخر ، یک کرونومتر به شما امکان می دهد مدت زمان کلیپ بعدی خود را تنظیم کنید. با فشار دادن دکمه ضبط Reel (که شبیه تخته clapperboard است) ، یک شمارش معکوس مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده تأثیر آن خواهد بود.

همچنین می توانید بهترین اپلیکیشن آنفالویاب اینستاگرام ،  نحوه استوری آهنگ و موزیک در اینستاگرام ،  روش تغییر پسورد در اینستاگرام و این که از کجا بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند را از طریق این مطالب مطالعه نمایید.

پس از ضبط اولین کلیپ اینستاگرام Reels ، یک دکمه تراز را نیز مشاهده خواهید کرد. با این کار می توانید از یک عکس شفاف از آخرین کلیپ خود استفاده کنید تا به شما کمک کند قبل از ضبط بعدی تراز ویدیو را داشته باشید. هنگامی که با این موارد آشنا شدید ، می توانید ضبط ویدیوی خود را شروع کنید.

ضبط ویدیو در ریلز

پس از فعال کردن ریلز اینستاگرام ، هنگامی که از انتخاب ابزار مطمئن شدید ، وقت آن است که اولین ویدیوی Instagram Reels خود را ضبط کنید. برای شروع ضبط ، کافیست روی دکمه Reels در مرکز صفحه خود ضربه بزنید.

اگر ضربه بزنید و نگه دارید ، هنگامی که انگشت خود را بلند می کنید ضبط کلیپ متوقف می شود. اگر فقط ضربه بزنید ، Reels ضبط می کند تا اینکه دوباره ضربه بزنید.

فقط به یاد داشته باشید که لازم نیست همه 15 ثانیه را یکجا ضبط کنید. نوار پیشرفت در بالای صفحه شما نشان می دهد که تا 15 ثانیه دیگر فاصله دارید. شما همیشه می توانید کلیپ های کوتاه بگیرید و از ابزار تراز برای کمک به اتصال آن به هم استفاده کنید.

علاوه بر این ، می توانید هر ویدیوی از پیش ضبط شده را از گالری گوشی خود در پایین سمت چپ بکشید و از آن استفاده کنید. اگر بیش از 15 ثانیه باشد ، باید آن را مرتب کنید تا جا بیفتد.

ویرایش ویدیو Reels

هنگامی که کلیپی را ضبط کردید ، وقت آن است که ویرایش فیلم خود را شروع کنید. اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که نماد پیکان چپ و راست در اطراف دکمه ضبط Reels ظاهر می شود. هر دو گزینه ویرایش متفاوتی را ارائه می دهند و در مراحل مختلف ضبط بهترین عملکرد را نشان می دهند.

جابه جایی ، برش یا دیدن ویرایش

اگر بر روی دکمه سمت چپ ضربه بزنید ، به ویرایش های بیشتر در فرآیند دسترسی خواهید یافت. در اینجا می توانید آخرین کلیپی را که ضبط کرده اید پیش نمایش ، برش یا حذف کنید. اگر نماد قیچی را قیچی کنید ، گزینه مرتب سازی را به شما نشان می دهد.

در پایین صفحه بعدی ، نواری وجود دارد که می تواند مدت زمان کلیپ را تنظیم کند. وقتی نوار را تنظیم می کنید ، ویدیوی پیش نمایش پخش شده در این صفحه به روز می شود. برای به روزرسانی مدت زمان کلیپ خود ، روی Trim در بالا سمت راست ضربه بزنید.

اگر کلیپ خود را واقعا دوست ندارید ، می توانید روی دکمه سطل آشغال کلیک کنید. سپس یک اخطار هشدار درباره دور انداختن کلیپ دریافت خواهید کرد. اگر با دور انداختن پیش بروید ، Reels شما را به صفحه ضبط می فرستد.

افزودن متن یا تصویر یا استیکر به ریلز

اگر به سمت راست صفحه ضربه بزنید ، یک ویدیوی پیش نمایش به طور خودکار شروع به پخش می کند. اکنون می توانید قبل از ارسال ، سایر موارد نهایی را به ویدیوی خود اضافه کنید. اگر روی دکمه برچسب ضربه بزنید ، می توانید از طریق برچسب های اینستاگرام جستجو کنید یا گزینه های پیش فرض را انتخاب کنید.

نمادهای طراحی و قلم نیز به همین ترتیب عمل می کنند ، بنابراین از پیش تعیین شده سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آنها را اضافه کنید. همچنین یک دکمه بارگیری وجود دارد که می توانید فیلم خود را قبل یا بعد از هرگونه ویرایش در این صفحه ذخیره کنید.

ارسال پست اینستاگرام Reels چگونه ریلز را فعال کنیم ؟

چگونه پست اینستاگرام ریلز ارسال کنیم ؟ پس از پایان ویرایش های نهایی ویدیو اینستاگرام Reels و همچنین فعال کردن ریلز اینستاگرام ، دوباره روی پیکان سمت راست ضربه بزنید. قبل از اشتراک ویدیو خود در اینستاگرام ، چند گزینه برای دیدن وجود دارد. با ضربه زدن روی تصویر پیش نمایش شده می توانید تصویر کاور خود را تنظیم کنید. سپس برای به روزرسانی پیش نمایش یا افزودن تصویری از گالری خود ، به راحتی یک فریم از فیلم خود انتخاب کنید تا کاور درست شود.

اگر می خواهید یک عنوان کوچک اضافه کنید ، همچنین می توانید انتخاب کنید که فیلم خود را در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید یا نه. اگر می خواهید فیلم خود را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید ، می توانید بعداً از تب Reels در نمایه خود به آن دسترسی پیدا کنید.

در آخر ، می توانید روی اشتراک گذاری کلیک کنید ، بارگذاری را تماشا کنید و شروع به اشتراک گذاری فیلم های خود با سایر فالوور ها کنید.

تفاوت اینستاگرام Reels با TikTok چیست ، فعال کردن ریلز اینستاگرام

TikTok از چند زاویه مورد انتقاد قرار گرفته است ، از جمله دولت ایالات متحده. و گرچه Reels تنها رقیبت این اپلیکیشن نیست (Byte نیز وجود دارد ) ، اما بیشترین شانس را برای تکرار موفقیت TikTok دارد.

اینستاگرام Reels راهی قدرتمند برای برقراری ارتباط با دیگران ارائه می دهد. به هر روشی که بخواهید از آن استفاده کنید ، ادغام آن در اینستاگرام شروع کار با Reels را آسان می کند از طرف دیگر تعداد نصب و میزان بازخورد اینستاگرام بسیار بهتر از TikTok است ، البته انتخاب با شما است.

منبع: MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید