افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از هشتگ گذاری و محتوای تاثیرگذار

افزایش فالوور اینستاگرام

اگر نیاز به افزایش فالوور اینستاگرام دارید و از هشتگ ها هم زیاد استفاده می‌کنید این مطلب را برای پیدا کردن روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از هشتگ و محتوا بخوانید.

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که بر پایه عکس و ویدیو نهاده شده است. اگر در اینستاگرام پیج کسب و کار دارید یا می‌خواهید فالوور های پیج شخصی خود را افزایش دهید باید یک برنامه ریزی و هدف‌گذاری داشته باشد. این که روی چه کاربرانی سرمایه گزاری کنید، در چه محدوده سنی افراد را جذب کنید یا این که چه نوع علایق و سلیقه‌هایی را به پیج خود معطوف نمایید. هشتگ مهم‌ترین عامل برای اتصال تمامی این اهداف و رساندن آن‌ها به پیج شما است.

با استفاده از هشتگ ها می‌توانید به راحتی تصاویر یا ویدیوهای خود را به افرادی که دوست دارید یا افراد در یک محدوده سنی خاص یا محدوده علایق خاص نشان داده و از این طریق فالوور پیج خود را افزایش دهید.

در ادامه روش‌هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام را به وسیله محتوا و هشتگ آموزش می‌دهیم تا بتوانید به صورت هدف‌گذاری شده محتوا و پیج خود را در برابر دید کاربرانی قرار دهید که هنوز شما را فالوو نکرده‌اند.

روش افزایش فالوور اینستاگرام

هشتگ چیست؟

ابتدا نگاه کلی به هشتگ ها خواهیم انداخت. به طور کلی هشتگ یک دنباله از کلمه یا یک کلمه خاص است که با این نماد # شروع می‌شود. هشتگ ها باعث می‌شوند تا هر پست یا تصویر یا ویدیو در شبکه‌های اجتماعی دسته بندی شده و برای دیگر کاربران قابل مشاهده شوند.

چرا باید از هشتگ استفاده کنیم؟

هشتگ گذاری روی مطالب اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد که از طریق سایر کاربران این شبکه اجتماعی قابل دسترسی شوید. به طور مثال تفاوت یک پست بدون هشتگ و یک پستی که به صورت صحیح هشتگ گذاری شده باشد حدود 70 تا 90 درصد از کل فالوور های واقعی یک پیج است.

به طور مثال اگر فالوور های واقعی شما 5000 نفر باشند، یک پست هشتگ گذاری شده می‌تواند به علاوه این 5000 نفر، پست شما را به 3500 تا 4500 نفر دیگر خارج از محدوده پیج شما نیز نمایش دهد. بنابراین هر پستی که در اینستاگرام درست هشتگ گذاری شده باشد می‌تواند به راحتی به افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک کند.

هشتگ چطور کار می‌کند؟

ابتدا برای این که بفهمیم هر هشتگ چطور کار می‌کند باید با انواع آن آشنا شویم:

1- هشتگ های برند گذاری شده

هشتگ های برند گذاری شده مخصوص به یک شرکت یا یک نماد خاص است به طوری که آن نماد را از سایر کلمه‌هایی هم شکل جدا کند. به عنوان مثال #سایپا یا #زومیت . تمام این هشتگ ها کلماتی هستند که مستقیما با کسب و کار اصلی رابطه دارند. این نوع هشتگ ها باعث می‌شوند تا کاربر به سرعت بتواند به هدف مستقیم خود در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کند.

در نظر داشته باشید که چنین هشتگ هایی انحصاری است و سایر شرکت‌ها یا پیج ها نمی‌توانند از آن استفاده کنند، اگر بتوانید برای خود هشتگ انحصاری درست کنید به اولین هدف خود در افزایش فالوور اینستاگرام دست پیدا خواهید کرد.

باید سعی کنید که در تمام پست‌ها و مطالب از هشتگ انحصاری یا برند گذاری شده خود استفاده نمایید. همانطور که در تصویر زیر می بینید شرکت کوکا کولا از هشتگ #ShareaCoke روی محصولات خود استفاده می‌کند که به نوعی یک هشتگ برند است.

افزایش فالوور اینستاگرام

2- هشتگ های عمومی

هشتگ های عمومی دقیقا ابزاری برای افزایش فالوور مستقیم اینستاگرام است. این هشتگ ها دقیقا نام شما را به اشتراک نمی‌گذارد اما اهداف شما را بیان می‌کند. به عنوان مثال اگر یک پیج شخصی در مورد تولید و ساخت صنایع دستی دارید می‌توانید از هشتگ #صنایع_دستی استفاده کنید.

3- هشتگ های کمپین برای افزایش فالوور اینستاگرام

این نوع هشتگ ها از دسته مواردی است که برای بخش خاصی از جامعه یا بازار یا زمان خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال #روز_مادر یکی از این نوع هشتگ ها است که اگر شما در موعد مقرر از آن استفاده کنید می‌توانید کاربران زیادی را به پیج خود جذب کرده و فالوورها را افزایش دهید.

چگونه فالوور ها را افزایش دهیم

تحقیق و آنالیز کاربران

ابتدا برای افزایش فالوور اینستاگرام از طریق هشتگ باید کاربران هدف خود را بشناسید. در ذهن داشته باشید که چه نوع کاربرانی به دنبال پیج شما می‌آیند یا چه محدوده سنی از پیج شما دیدن خواهند کرد. این که هشتگ های مرتبط آن کاربران چیست. به طور مثال افرادی که #پیتزا را دنبال می‌کنند مطمئنا #فست_فود و سایر این هشتگ ها را نیز دنبال می‌کنند، پس اگر پیج شما در مورد غذا، رستوران یا فست فود است می‌توانید این کاربران را هدف بگیرید.

#پیتزا افزایش فالوور اینستاگرام

باید در نظر داشته باشید که چه خدمات یا محصولاتی را به فالوور ها ارائه می‌دهید. باید بفهمید که آیا چیزی که شما ارائه می‌دهید به درد فالوورهای شما می‌خورد؟ اگر ایده‌ای ندارید باید ابتدا خدمات یا محصولاتی که روی پیج اینستاگرام خود ارائه می‌دهید را دسته بندی کرده و برای هر کدام کاربر هدف مشخص کنید و سپس روی هشتگ های مرتبط برنامه ریزی نمایید تا به افزایش فالوور بیشتر اینستاگرام برسید.


بیشتر بخوانید:


به هشتگ های پیج رقیب دقت کنید

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای استخراج هشتگ مرتبط برای افزایش فالوو اینستاگرام استفاده از هشتگ های پیج رقیب است. می‌توانید پیج های رقیب با فالوور اینستاگرام زیاد را پیدا کنید و هشتگ های هر پست آن‌ها را استخراج کرده و دسته بندی کنید.البته لازم نیست همه هشتگ های آن‌ها را کپی کنید ، فقط باید از آن ایده بگیرید و با مخلوط کردن آن‌ها با هشتگ های خود یک خط هشتگ شخصی برای هر پست خود بسازید.

پیج ها پرطرفدار در زمینه پیج خود را ببینید

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فالوور اینستاگرام بررسی و آنالیز پیج های پرطرفدار در زمینه پیج خودتان است. باید ببینید که این نوع اکانت ها چه پست‌هایی می‌گذارند، چه زمانی در روز پست می‌گذارند یا از چه هشتگ هایی استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال اگر پیج سرگرمی یا ویدیو فان دارید می‌توانید با مراجعه به پیج ِdubsmash_tube ایده بگیرید.

dubsmash_tube

برای هشتگ های مرتبط تحقیق و جست و جو کنید

اگر بتوانید حداقل 10 هشتگ اصلی پیدا کنید می‌توانید پس از آن روی هشتگ های مرتبط هم تحقیق کنید. اگر هشتگ های مرتبط پر بازدید و خوب پیدا کنید تا 100 هشتگ مرتبط به خط هشتگ شما برای افزایش فالوور اینستاگرام اضافه خواهد شد. هر چه هشتگ بهتر ، مرتبط‌تر و پر بازدیدتری برای مطالب خود پیدا کنید می‌توانید فالوور بیشتری جذب نمایید.

یکی از بهترین وبسایت ها برای استخراج هشتگ مرتبط وبسایت Keywordtools است که از این لینک می‌توانید به وبسایت دسترسی داشته باشید و هشتگ های خود را پیدا کنید.

keywordtools

چند وبسایت دیگر وجود دارند که می‌توانید هشتگ های مرتبط را از آن استخراج نمایید.

زمان ایجاد مطلب روی پیج را مشخص کنید

زمان دیده شدن هر هشتگ روی اینستاگرام کمی متفاوت است. به طور مثال بعضی از هشتگ ها صبح بازدید می‌خورند، بعضی بعد از ظهر و برخی دیگر شب‌ها. بعضی از هشتگ ها هم پنجشنبه و جمعه‌ها بیشتر بازدید می‌خورند. باید در نظر داشته باشید که هشتگ شما که درون پست می‌گذارید چه زمانی بیشترین بازده را دارد تا بتوانید بر اساس آن پست را در اینستاگرام قرار دهید. به طور عمده این روش به وسیله آزمون و خطا به دست می‌آید و باید زمان دقیق آن را با تجربه به دست بیاورید.

تعداد هشتگ ها روی یک پست اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر به هر کاربر اجازه می‌دهد تا سقف 30 هشتگ روی پست خود قرار دهند. اما سوال اینجاست که از چند هشتگ باید روی پست اینستاگرام استفاده کنیم؟

تعداد هشتگ روی یک پست معمولی باید 9 عدد باشد تا افزایش فالوور اینستاگرام بیشتری روی پست داشته باشید. استفاده بیش از اندازه هشتگ ها روی پست بیشتر آن را شبیه به یک مطلب اسپم می‌کند و بنابراین در برابر دید کاربران هدف موثر قرار نخواهد داد.

چگونه پست را به صفحه اکسپلور اینستاگرام ببریم؟

پیج اکسپلور اینستاگرام

زمانی که یک هشتگ را سرچ می‌کنید صفحه‌ای روبروی شما باز می‌شود که بهترین پست‌ها روی آن هشتگ ظاهر خواهد شد. چطور می‌توانیم پست خود را به این قسمت وارد کنیم؟ البته روش‌های دقیق برای این کار وجود ندارد اما بعضی از کارها را برای دستیابی به این هدف پیشنهاد می‌کنیم:

  • انتخاب هشتگ درست: ابتدا در نظر داشته باشید که هشتگ های نامربوط به پست را در این بخش قرار ندهید و سعی کنید بهترین و مرتبط‌ترین هشتگ های ممکن را روی پست بگذارید. این کار باعث می‌شود تا میزان ارتباط پست با هشتگ سرچ شده بسیار زیاد شود.
  • به سریع‌ترین روش ممکن لایک بگیرید: اگر پست شما آن قدر جذاب باشد که در نیم ساعت یا یک ساعت اول انتشار لایک و کامنت زیادی بخورد در صفحه اکسپلور ظاهر خواهد شد. این روش به اینستاگرام می‌گوید که پست مورد نظر با ارزش است بنابراین اینستاگرام به صورت اتوماتیک آن را در صفحه جست و جو قرار می‌دهد.

برای افزایش فالوور اینستاگرام همواره برگه insight را بررسی کنید

برگه insight در پیج های business مورد استفاده قرار می‌گیرد و اطلاعات و آمار دقیقی از میزان بازدید کاربران از صفحه شما و فالوور و آنفالوها به دست می‌دهند. بنابراین سعی کنید هر روز این پیج را با دقت ببینید و داده‌ها را بررسی و آنالیز نمایید.

نتیجه

یادگیری نحوه تسلط بر هشتگ در اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام می‌تواند مشکل باشد و مطمئنا به آزمایش و خطا نیاز خواهید داشت. اما با استفاده از استراتژی مناسب ، می‌توانید از هشتگ استفاده کنید تا با مخاطب مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و موارد را رشد دهید.

با تحقیق در مورد مخاطبان ، رقابت و فالوور ها صنعت خود شروع کنید. پس از انتخاب چندین هشتگ اصلی برای درج در پست‌های خود ، هشتگ های مربوط به تحقیق و استفاده از ابزاری را که می‌تواند به شما در یافتن بهترین هشتگ های برند شما کمک کند ، استفاده کنید. شما همچنین باید هشتگ شخصی ایجاد کنید تا برند خود را بیشتر تبلیغ کنید و دائماً استراتژی‌های جدید را آزمایش کنید.

هنگامی که با ارسال مطالب عالی با هشتگ های مربوطه ، ارتباط مستقیمی با مخاطبان خود ایجاد می‌کنید ، می‌توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و به افزایش فالوور بیشتر دست پیدا کنید.

منبع: SOCIALUPGRADE

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید