آموزش دانلود و نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS _ راهنمای 2021

آموزش نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS

آموزش دانلود و نصب پابجی در اندروید و iOS. چگونه پابجی موبایل, Exhilarating Battlefield و یا Army Attack را در اندروید و iOS نصب کنیم.

آموزش دانلود و نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS

آموزش دانلود و نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS

در مورد آموزش دانلود و نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS باید بگوییم که پابجی موبایل – که به عنوان PUBG Exhilarating Battlefield در چین نیز شناخته می شود – به طرز شگفت انگیزی بازیی در زمینه شوتر کامپیوتر و کنسول است که در سال 2017 بسیار محبوب شد.

اگرچه ایده استفاده از پابجی در حال حرکت جذاب است, اما تا همین اواخر این مشکل وجود داشت که این بازی فقط در چین موجود بود. با این حال,هم اکنون این بازی در ایالات متحده, کانادا و سایر نقاط جهان منتشر می شود.

با انجام مراحل درست, می توانید پابجی را در iOS و Android دانلود کنید و اگر واقعاً مایل هستید, حتی اگر می دانید چگونه این کار را انجام دهید, می توانید PUBG Exhillarating Battlefield چینی را در iOS یا اندروید از هر منطقه که بخواهید دانلود کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4بهترین بازی های PC و بهترین بازی های اندروید در سال 2021 مشاهده کنید.

پابجی موبایل رسمی _ نحوه دانلود پابجی در اندروید و iOS

دانلود پابجی برای اندروید و iOS یک کار ساده است.

به سادگی, کاربران iOS فقط باید از گوشی خود این لینک را به پابجی در App Store از تلفن خود دنبال کنند تا دانلود شود.

به همین ترتیب, برای دانلود پابجی در اندروید, در گوشی خود به PUBG در فروشگاه Google Play بروید و آنرا دانلود کنید!

البته, می توانید آن را به صورت دستی در فروشگاه های دلخواه خود جستجو کنید – فقط به یاد داشته باشید که برای انتشار رسمی و غربی بازی Playerunknown’s Battlegrounds در گوشی, به سادگی به نام PUBG Mobile نیاز دارید ، و هیچ چیز دیگری!

نسخه چینی پابجی موبایل _ آیا PUBG Exhilarating Battlefield یا PUBG Army Attack را دانلود می کنم؟

در مورد آموزش دانلود و نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS باید بگوییم که در ابتدا این تنها راه بازی پابجی در گوشی بود, اما اکنون که در غرب به شکل PUBG Mobile عرضه شده است, بعنوان گزینه بهتری شناخته می شود.

با این وجود, این امکان وجود دارد, بنابراین در اینجا راهنمای ما برای دانلود نسخه چینی برنامه, با نحوه انجام این کار در iOS و سپس اندروید در زیر, برای کسانی که واقعاً می خواهند, آمده است.

در حال حاضر پابجی نه تنها در خارج از چین روی موبایل عرضه شده است, بلکه باعث سردرگمی بیشتر دو نسخه از پابجی چینی می شود که توسط ناشر Tencent در دسترس است.

اگرچه این دو ظاهری مشابه دارند اما اگر دنبال نسخه چینی هستید, موردی که دنبال آن هستید PUBG Exhilarating Battlefield است که نسخه موبایلی Battlegrounds است که آنرا می شناسید و به آن علاقه دارید.

آموزش دانلود و نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS

پابجی Exhilarating Battlefield, تقریبی بسیار خوب از تجربه کامل Battlegrounds است.

نحوه دانلود پابجی Exhilarating Battlefield در iOS

در مورد آموزش دانلود و نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS باید بگوییم که دانلود پابجی Exhilarating Battlefield در iOS کمی مشکل است, اما اگر قصد داشته باشید تا آنرا انجام دهید, بیشتر از 10 دقیقه طول نمی کشد. توجه داشته باشید که فعلا نسخه کانادایی بازی فقط در اندروید موجود است, بنابراین در اینجا در این بخش فقط در مورد Exhilarating Battlefield صحبت خواهیم کرد.

مراحل زیر بر این فرض است که شما مستقیماً از دستگاه iOS خود در iOS 11 دانلود می کنید, اگرچه می توانید همین کار را از طریق iTunes انجام دهید.

1. در دستگاه خود, از حساب فعلی Apple خود خارج شوید. می توانید این کار را با باز کردن Settings, انتخاب حساب کاربری خود در بالا (بین گزینه های Search و Airplane Mode) و سپس Sign Out در پایین انجام دهید.

توصیه می کنیم قبل از انجام این کار یک نسخه پشتیبان کامل از iCloud تهیه کنید, اما دستگاه شما در مورد آن به شما هشدار می دهد.

2. در قسمت بالا در Settings, به بخش حساب ها بروید و یک حساب iCloud جدید ایجاد کنید. گزینه های مختلف را مرور کنید تا زمانی که از شما بخواهد آدرس ایمیلی را به آن اختصاص دهید.

از آدرس ایمیلی که قبلا از آن استفاده کرده اید, همان آدرسی که قبلاً برای هر حساب iCloud موجود استفاده می کردید, استفاده کنید.

آموزش دانلود و نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS

3. تنظیمات – تأیید, رمز عبور و غیره را ادامه دهید تا آدرس ایمیل خود را تأیید کرده و حساب ایجاد کنید.

4. با انجام این کار, حساب ایجاد می شود. به برنامه App Store بروید, سپس دوباره به حساب خود وارد شوید.

این بار به شما اعلام می شود که حساب شما نیاز به راه اندازی بیشتر دارد و گزینه انتخاب منطقه شما در اختیار شما قرار گرفته است. چین همان منطقه ای است که شما می خواهید. در این مرحله ممکن است بگوید که باید حساب iCloud خود را بیشتر راه اندازی کنید – این کار شما را به Settings باز می گرداند, بنابراین بگویید “Not Now”, با شرایط موافقت کنید و سپس Next را بزنید.

آموزش دانلود و نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS

5. در اینجا محل پرداخت (تنظیم روی هیچکدام) و جزئیات آدرس است. تعداد زیادی وب سایت تولید کننده آدرس وجود دارد که می توانید برای این منظور استفاده کنید.

6. سپس باید آماده مرحله دیگر شوید. پابجی را در App Store جستجو کنید و دو برنامه به شما نشان داده می شود. برای ما, آن بالای این دو بود (در زمان نگارش, یکی با آسمان تیره تر در لوگو).

اگر برای پیدا کردن آن با مشکل مواجهید, می توانید مستقیما به پیج ذخیره بازی بروید.

هنگام اجرای بازی, ممکن است مجبور شوید قبل از بازی یک حساب QQ یا حساب WeChat ایجاد کنید – که ممکن است استفاده از لپ تاپ راحت تر از گوشی شما باشد. پس از انجام این کار, همه چیز آماده است!

نحوه دانلود پابجی Exhilarating Battlefield در اندروید

در مورد آموزش دانلود و نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS باید بگوییم که برای کاربران اندروید, فرایند بارگیری PUBG Exhilarating Battlefield بسیار ساده تر است, در حالی که اگر خارج از کانادا هستید, راهی برای بارگیری نسخه غربی بازی PUBG Mobile وجود دارد. ابتدا برنامه TapTap را از فروشگاه دانلود کنید, سپس PUBG را جستجو کنید.

آموزش دانلود و نصب پابجی موبایل در اندروید و iOS

اگر برای یافتن آن مشکل دارید, ناشر Tencent را جستجو کرده و لیست بازی های منتشر شده آن را ببینید یا مستقیماً به صفحه فروشگاه بازی بروید.

هنگام اجرای بازی, ممکن است مجبور شوید قبل از بازی یک حساب QQ یا حساب WeChat ایجاد کنید – که ممکن است استفاده از لپ تاپ راحت تر از گوشی شما باشد. پس از انجام این کار, همه چیز آماده است!

منبع: EUROGAMER.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید