آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام و کار با اینستاگرام دانلودر اندروید و iOS

دانلود ویدیو از اینستاگرام

اینستاگرام اجازه دانلود مستقیم ویدیو یا عکس را نمی‌دهد. بنابراین برای دانلود ویدیو از اینستاگرام احتیاج به روش‌های غیر از خود برنامه داریم. در ادامه دانلود عکس، ویدیو و سایر مدیا را از اینستا به روش‌های مختلف آموزش خواهیم داد.

آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام ، اینستاگرام دانلودر

نرم افزار Video Downloader for instagram

این برنامه فقط برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس است. یکی از بهترین نرم‌افزارهای اندرویدی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام ، اپلیکیشن Video Downloader for instagram خواهد بود. این برنامه همچنین متن و تگ ویدیو را نیز به همراه ویدیو بارگذاری می‌کند.

دانلود اپلیکیشن اندروید Video Downloader for instagram

نرم افزار IFTTT

این نرم افزار روی هر سه سیستم‌عامل ویندوز، اندروید و iOS موجود است. با استفاده از IFTTT می‌توانید تمامی ویدیوها را به صورت یکجا به حساب کاربری دراپ باکس خود انتقال دهید. کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است اما قبل از آن باید حساب کاربری IFTTT و دراپ باکس بسازید.

دانلود نرم افزار IFTTT

وب‌سایت Dredown

وب‌سایت Dredown یکی از وب‌سایت‌هایی است که می‌توان با ارسال لینک ویدیو یا تصویر اینستاگرام آن را دانلود کرد.

ابتدا باید لینک پست یا ویدیو را در اینستاگرام کپی کنید و سپس این لینک را درون مرورگر در بخش مربوطه کپی کنید و گزینه دانلود را کلیک کنید. پس‌ازآن فایل مربوط دانلود می‌شود.


بیشتر بخوانید:


البته DreDown را می‌توان برای فیس‌بوک، توییتر ، کییک و تویچ، واین، ویمئو ، متا کافه، ویوو و تامبلر نیز استفاده کرد.

وب‌سایت Dredown

اپلیکیشن Regrammer

با استفاده از اپلیکیشن Regrammer در آیفون می‌توانید ویدیو و تصاویر اینستاگرام را دانلود و ذخیره‌سازی کنید. اپلیکیشن Regrammer ، یکی از بهترین برنامه‌های iOS است چرا که اولا پیام‌های تبلیغاتی زیادی ندارد و ثانیا کار با آن بسیار ساده است. به علاوه این که اپلیکیشن رگرامر کاملا رایگان است.

در این اپلیکیشن هم نیاز به لینک کپی شده از پست اینستاگرام دارید. زمانی که لینک را کپی کردید، برنامه Regrammer را باز کنید و لینک کپی شده را در باکس مورد نظر بگذارید. بعد از آن می‌توانید ویدیو یا عکس را از اینستاگرام، دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن Regrammer

وب‌سایت Gramblast

دلیل این که یک وب‌سایت دیگر معرفی کردیم، احتمال عدم دسترسی به وب‌سایت اول است. بعضی اوقات احتمال دارد که یکی از وب‌سایت‌ها در دسترس نباشد و شما بخواهید که سریعا ویدیو یا عکس را از اینستاگرام دانلود کنید. یکی دیگر از اپلیکیشن های خوب دانلود ویدیو از اینستاگرام، Gramblast است. با این وب‌سایت هم می‌توانید لینک پست اینستاگرام را کپی کرده و در مکان مخصوص بگذارید و دکمه پیش نمایش و دانلود را بزنید تا ویدیو و عکس مورد نظر دانلود شود.

پاک شدن ویدیو به دلیل نقض کپی رایت

بعضی اوقات امکان دارد که اگر ویدیویی را از یوتیوب یا از اینستاگرام دانلود کرده و مجددا به نام خود در این شبکه‌ها قرار دهید، ویدیو شما بدون اخطار قبلی پاک شود. باید حتما در نظر داشته باشید که ویدیوهایی که کپی رایت دارند را دانلود نکنید چون هر کدام از ویدیوها با کد مخصوص در سربرگ خود معرف ثبت کننده هستند و اگر شبکه‌های اجتماعی تشخیص دهند که این ویدیو مربوط به شما نیست، آن را سریعا از پیج شما حذف خواهند کرد.

نظر شما در مورد اینستاگرام دانلودر چیست؟

منبع: MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید