تبدیل ویدیو به Mp3 . چگونه ویدیو را به آهنگ یا موسیقی تبدیل کنیم

تبدیل ویدیو به mp3

اگر بخواهید صدای یک ویدیو را به صورت فایل صوتی دریافت کنید چه کار باید انجام داد؟ تبدیل ویدیو به Mp3 یا به موسیقی و صدا با چه روش‌هایی انجام می‌شود. در ادامه تبدیل ویدیو به فایل صوتی را آموزش می‌دهیم.

روش‌های زیادی برای تبدیل ویدیو به MP3 وجود دارد. در حال حاضر اکثر فرمت ویدیوهای مورد پذیرش در شبکه‌های اجتماعی mp4 است که به راحتی با روشی که در ادامه آموزش می‌دهیم می‌توانید به فایل صوتی تبدیل نمایید. البته فرمت‌های دیگری مثل avi یا MPEG وجود دارند که به همین روش می‌توانید آن‌ها را به صدا تبدیل کنید.

تبدیل ویدیو به MP3

وب‌سایت Cloud Convert

وب‌سایت CLoud Convert بهترین وب اپلیکیشن برای تبدیل ویدیو به MP3 است. شما همچنین می‌توانید با یک افزونه گوگل کروم که در ادامه لینک دانلود آن را قرار می‌دهیم به کروم اضافه کرده و ویدیو را به MP3 تبدیل کنید.

Cloud Convert یک سیستم ابری است که به تنهایی می‌توان روی آن ویدیو آپلود کرد و تبدیل های متفاوتی از آن را دریافت نمود. این سیستم به طور کامل رایگان بوده و هیچ گونه هزینه اضافه برای تبدیل فایل از شما دریافت نمی‌کند. کاربران می‌توانند ویدیوهای مختلف را در 100 فرمت متفاوت از جمله mp3 تبدیل و دریافت کنند.

کیفیت صدای خروجی این تبدیلگر بسیار زیادی است و شما می‌توانید ویدیوهای زیر 1 گیگابایت را با این سیستم به mp3 تبدیل نمایید.


بیشتر بخوانید:


نحوه کار با Cloud Convert

  • ابتدا در این وب‌سایت روی گزینه Click Files کلیک کنید و ویدیو مد نظر خود را از بین فایل ها انتخاب نمایید. یک پنجره جدید ظاهر می‌شود که بتوانید فایل را انتخاب کنید و برای تبدیل در وب‌سایت قرار دهید. شما همچنین می‌توانید آدرس ویدیو را از وب‌سایت دیگر در بخش URL بگذارید.

تبدیل ویدیو به mp3

  • زمانی که فایل مد نظر خود را انتخاب کردید روی گزینه Open در قسمت گوشه سمت راست وب‌سایت کلیک کنید تا گزینه‌های تبدیل به شما نمایش داده شود.
  • در این بخش می‌توانید فرمت خروجی مد نظر را تعیین کنید. در قسمت audio روی گزینه MP3 رفته و کیفیت را روی 320kbps تنظیم نمایید. سایر گزینه‌ها به صورت پیشفرض تنظیم هستند. زمانی که تنظیمات را انجام دادید روی گزینه OK کلیک نمایید.

تبدیل ویدیو به mp3

  • حالا روی دکمه قرمز رنگ Start Conversation کلیک کرده تا عمل تبدیل ویدیو به فایل صوتی انجام پذیرد. در این مرحله میزان پیشرفت تبدیل نیز به صورت درصدی به شما نمایش داده خواهد شد. کمی صبر کنید تا خروجی صوتی آماده شود.

تبدیل ویدیو به mp3

  • زمانی که خروجی آماده شود یک دکمه سبز رنگ Download ظاهر خواهد شد. شما می‌توانید با کلیک روی دکمه دانلود فایل تبدیل شده ویدیو به MP3 دریافت کرده و روی گوشی یا لپ‌تاپ خود بریزید.

تبدیل ویدیو به mp3

 

روش‌های دیگر برای تبدیل ویدیو به mp3

اگر نمی‌خواهید از وب‌سایت Cloud Convertor استفاده کنید می‌توانید اپلیکیشن Any Video Convertor را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید بیش از 200 فرمت متداول را از ویدیو به گوشی تبدیل نمایید. کیفیت صدا و تصویر خروجی برای چنین اپلیکیشنی بسیار عالی است. همچنین شما می‌توانید خروجی‌های مختلف برای دستگاه‌های اندروید و iOS نیز دریافت نمایید.

تبدیل ویدیو به فایل صوتی با استفاده از Any Video Convertor نیز بسیار ساده است. باید پس از نصب برنامه روی گزینه Add File کلیک کرده، فرمت خروجی را مشخص نمایید و در پایان هم گزینه Start Convert را بزنید. فایل خروجی صوتی شما آماده است.

منبع: DIGITALTRENDS

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید